Dee_cati skrev:bakdelen helt klart! Men utan en någorlunda front kan inte ens den bästa bakdelen uppväga det..... Mao ska allt vara perfekt!
Fast det viktiga är egentligen personligheten, helt seriöst...
John skrev:Åter igen har Dee_cati ett närmast perfekt svar.![]()
Det sämsta man kan göra i dagens värld måste vara silicon. Undvik det!![]()
Dee_cati skrev:Återigen? Menar du att jag har haft fler än ett rätt!!!??
Att tänka på (kom ihåg detta ungdomar!) är att en 65cm bred rumpa blir ca 90cm bred när det ska stås på alla fyra. Alltså en ökning med ca 40%!!! Sensmoral: Ju mindre rumpan är i stående läge, desto mindre syns ökningen (40% gäller flertalet rumpor med undantag för vissa modeller) i doggystyle...
Ett par bröst däremot blir mindre i liggande ställning jämfört med stående ställning, samt hängande i doggy-position.
Bra eller dålig, säg själva. Det kan man åtminstone leva med, värre med en ladugårdsdörr framför sig.
Och helt seriöst så är det i 8 fall av 10 osexigt med silikonbröst! Naturligt ska det vara, gärna snäppet över en handfull. 75B är perfekt. Enäggstvillingar då så klart.
/absolut inte sexistisk
Gumpa skrev:En snygg rumpa väger upp för små bröst!
Men snygga bröst väger inte upp en ful rumpa!
gör om gör rätt...Maximilia skrev:Borde ha gjort en poll av det men missade.....![]()
Kapten Blåskägg skrev:Har du doktorerat i ämnet?
watson skrev:2. Att operera sig bara för att tillfredställa någon annan är bara korkat!/FW
Maximilia skrev:OK, så min tjejkompis bad mig ställa en fråga till er killar på forumet. Vad är det som gäller, tuttar eller rumpa? Den eviga diskussionen om att ni killar kan delas in i två grupper efter dessa preferenser.
Som min tjejekompis tycket så borde det finnas tillräckligt många killar här på SH för att vi ska kunna få fram ett statistiskt säkerställt underlag och en gång för alla få fram om det är värt att pumpa in silikon i brösten.
Så vad har ni att säga?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand