Dags för er killar att ta ställning.

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Dee_cati skrev:
bakdelen helt klart! Men utan en någorlunda front kan inte ens den bästa bakdelen uppväga det..... Mao ska allt vara perfekt!

Fast det viktiga är egentligen personligheten, helt seriöst...

Åter igen har Dee_cati ett närmast perfekt svar. :Bugar

Det sämsta man kan göra i dagens värld måste vara silicon. Undvik det! :4skrika

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
en fin :arsele i ett par väl sittande jeans e de inte mycke som slår men o andra sidan men ett par fasta NATURLIGA :tuttar e inte otäckt nånstans... faen va svårt kan inte bestämma mig :huvet kan de va kombinationen som gör de??? :hihi

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
John skrev:
Åter igen har Dee_cati ett närmast perfekt svar. :Bugar

Det sämsta man kan göra i dagens värld måste vara silicon. Undvik det! :4skrika

Återigen? Menar du att jag har haft fler än ett rätt!!!??

Att tänka på (kom ihåg detta ungdomar!) är att en 65cm bred rumpa blir ca 90cm bred när det ska stås på alla fyra. Alltså en ökning med ca 40%!!! Sensmoral: Ju mindre rumpan är i stående läge, desto mindre syns ökningen (40% gäller flertalet rumpor med undantag för vissa modeller) i doggystyle...
Ett par bröst däremot blir mindre i liggande ställning jämfört med stående ställning, samt hängande i doggy-position.
Bra eller dålig, säg själva. Det kan man åtminstone leva med, värre med en ladugårdsdörr framför sig.

Och helt seriöst så är det i 8 fall av 10 osexigt med silikonbröst! Naturligt ska det vara, gärna snäppet över en handfull. 75B är perfekt. Enäggstvillingar då så klart.

/absolut inte sexistisk

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Sluta spela vuxna nu gubbar, hon frågar ju för fan om rattar vs akterspegel och inte rattar vs iq.
Det där mogna resonemanget förvinner ju ändå efter en halvpanna sprit :hihi

Själv är jag barnsligt förtjust i tuttar, på gränsen till att jag behöver vård :lol
Hellre vackra än stora :tummenupp
Iofs, kollar man p-rulle(vilket man inte gör så ofta nu för tiden) så får de hellre vara lite större men gökar man själv spelar det ingen roll.

Silikon, generellt sätt tycker jag det verkar obegåvat att mecka med kroppen men är det nån tjej som är djupt olycklig över sina bröst så varför inte?

BTW så har min fru ofantligt vackra :tuttar

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Dee_cati skrev:
Återigen? Menar du att jag har haft fler än ett rätt!!!??

Att tänka på (kom ihåg detta ungdomar!) är att en 65cm bred rumpa blir ca 90cm bred när det ska stås på alla fyra. Alltså en ökning med ca 40%!!! Sensmoral: Ju mindre rumpan är i stående läge, desto mindre syns ökningen (40% gäller flertalet rumpor med undantag för vissa modeller) i doggystyle...
Ett par bröst däremot blir mindre i liggande ställning jämfört med stående ställning, samt hängande i doggy-position.
Bra eller dålig, säg själva. Det kan man åtminstone leva med, värre med en ladugårdsdörr framför sig.

Och helt seriöst så är det i 8 fall av 10 osexigt med silikonbröst! Naturligt ska det vara, gärna snäppet över en handfull. 75B är perfekt. Enäggstvillingar då så klart.

/absolut inte sexistisk

Har du doktorerat i ämnet?

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
säger bara en sak...sir mixalot...
I LIKE BIG BUTTS!!!!

nja, nästan.. behöver inte vara stora, bara välformade! :kär :drool

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
En fin rumpa kan jag få sån lust att bara gå fram och klämma lite på... :drool :drool :drool

Men om jag använder rätt huvud så blir det andra saker som prioriteras högre. :)

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
watson skrev:
2. Att operera sig bara för att tillfredställa någon annan är bara korkat!/FW

Jag är rädd för att det finns alldeles för gott om brudar som har som största mål att behaga det motsatta könet. Vilket innebär att dom blir ihåliga, eftersom dom tror att det viktiga sitter på utsidan.

Självklart är det yttre viktigt....jag säger inget om det...för jag är själv lite fåfäng och bryr mig om mitt yttre. :brinnerup

MEN om man inte gills för den man ÄR...då kan det kvitta om man gills för hur man ser ut.

//Madelene

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Tuttat tuttar tuttar överallt hoppas att det aldrig någonsin mera blir kallt.
Älskar tuttar, det bästa som finns.
Att lägga in inplantat(sisicon, saltlösning, gel) gör det och sålla er till träsket. Träsket där dom stora träskpaddorna får vara för sig själva och ingen vill ha skiten.

Har iof sett ett jobb som såg vettigt ut, men det är ett av hundratals som ser förjävliga ut. Har dock inte klämt på dessa "vettiga" men jag kan tänka mej att känslan är förstörd så som den är på silicon.

Paradoxy

Guest
Maximilia skrev:
OK, så min tjejkompis bad mig ställa en fråga till er killar på forumet. Vad är det som gäller, tuttar eller rumpa? Den eviga diskussionen om att ni killar kan delas in i två grupper efter dessa preferenser.
Som min tjejekompis tycket så borde det finnas tillräckligt många killar här på SH för att vi ska kunna få fram ett statistiskt säkerställt underlag och en gång för alla få fram om det är värt att pumpa in silikon i brösten.

Så vad har ni att säga?

Min kompis Pierre tycker om stora tuttar :tomten

Gabor

Guest
:arsele , den kollar man alltid in, lagårdsdörr går bort.
:tuttar , kollar man alltid in, "more than a handfull is a loss "

Silicone, varför inte, upp till tjejen att bestämma
Har inga problem med det.
Problemet är att det oftast har läkt upp i hjärnan....

Dennis75

Evil666
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Honda nx 650
Bara inte bruden ser ut som en kona så funkar det mesta, mega arsle o inga pattar går bort.
Men tuttar e jävligt läskande o mysiga. :tungan

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Hojlös
bla bla bla insida bla bla viktigast bla bla silikon bla bla bla korkat bla bla

det var ju inte någon moralpredikning som efterfrågades utan endast smak för tits or ass...det är väl självklart att allt annat spelar en viktig roll osv men det är ju en helt annan diskussion!

I VOTE TITS! :tuttar

Heelt klart...det är ju det goaste som finns att ligga och pilla på och gosa med! :tuttar :banana

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy