GSXR1100R skrev:Vilken man/kvinnofall, är det för långt, för tidigt, för dyrt eller vad är det för fel???
jag har en ärlig men tråkig anledning iallafall...
men..ska se om jag inte kan stå vid vägen och vinka till er när ni passerar
GSXR1100R skrev:Vilken man/kvinnofall, är det för långt, för tidigt, för dyrt eller vad är det för fel???
GSXR1100R skrev:Lördagen den 2 Juli så kör vi småvägar upp till Voxtorp, vi kör Rössjöholmsrundan[tm] och landar i Voxtorp för att rejsa med rodel.
man eller musRogerr skrev:Fick du dit det datumet i går? Tänk om jag sover
Mr K skrev:1. GSXR1100R & Cat (raijslaiter für alles)
2. Mr K med plats till (fri)villig möghacka
3. xyx & Clara (preliminärt)
4. Rogerr
5. GSXR Junior
6. Duck
7. Trumf
8. Bluebird
9. Gullefjun
10.
11.
12.
13.
14.
Fan va bra att alla slöfisar hoppar av.
Vad ska ni hitta på istället? GPP?
Helt ok, denna utflykt är ingen räcer repa, vi kör i kolonn upp och kikar på naturen.Gullefjun skrev:Då joinar jag (med slöfisvarning) denna tillställning
GSXR1100R skrev:Helt ok, denna utflykt är ingen räcer repa, vi kör i kolonn upp och kikar på naturen.
ta med band ..... mina e fula .... eller fulla ... eller vad det jag som va det .... kommer inte ihåg .......jag e ful och de är fulla ..... eller så har påven konsig mössaGSXR1100R skrev:Kameran är laddad och om Mr K kommer ihåg att ta med linskameran så kommer vi att filma ett par rodelåk med linsen tejpad på rodeln
Detta kommer att bli fett som satan... kanske
Jag tar med radband och maos lilla rödaMr K skrev:ta med band ..... mina e fula .... eller fulla ... eller vad det jag som va det .... kommer inte ihåg .......jag e ful och de är fulla ..... eller så har påven konsig mössa
GSXR1100R skrev:Helt ok, denna utflykt är ingen räcer repa, vi kör i kolonn upp och kikar på naturen.
Hohohohoho då få du rejsa först då, jag tänker ta det lugnt idagRogerr skrev:Skit ner dej!
GSXR1100R skrev:...... bara att sätta upp sig på listan och komma i tid
Du kan lägga dig och sova en stund till, touringmaffian kör 11.00 och landar i Våxtorp 13.00 då rodeln öppnar, vi ska ha fikamys och gemyt på vägen upp, du kan köra 12.15 så hinner du upp till 13.00, det är ju bara 11 mil.Rogerr skrev:Till Våxtorp!
Duck skrev:Tyvär kan det bli så när man blandar mång som kör i olika tempo
Det var planerat med flera olika grupper med olika hastigheter om vi hadde blivit fler som kört upp
Men i o m att vi inte blev så många så ändrades det till en grupp
Hoppas att ni följer med fler gånger i ett tempo som passar er
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar