don_tomazo
Går bra, en ägare.
Gustav1 skrev:2558817Ammeh, vem vann då!?![]()
Mr E hade väl ett litet övertag va?
Gustav1 skrev:2558817Ammeh, vem vann då!?![]()
don_tomazo skrev:2558832Mr E hade väl ett litet övertag va?
Det har väl den här tråden om någon bevisat.RoLLER skrev:Edit: Jag undrar om det finns nån som kan ta ovanstående inlägg på allvar?
Mr.E vinner ju i alla kategorier,RoLLER skrev:
kan nån kan RoLLERGustav1 skrev:2558871Det vore intressant att se ett rejs mellan..tja, DTM, Mr E, han som man inte får prata om och Mattias. Självklart startar alla samtidigt. Fritt val av hoj, dock så måste hojarna självklart vara påställda och minst trafikförsäkrade.
Självklar också blinkers, hel-/halvljus, tuta och inte minst reflex baktill.
Kan du fixa det till nästa år, RoLLER?
RoLLER skrev:2558853Njäää.... MR E e en grymt skillad mc-förare. Och en värdig vinnare av tävlingen.
Men men... Vi har kommit överens om ett race '07 när vi tävlar samtidigt. Då skall det vara tillåtet att sparka på varandras motorcyklar och försöka bumpa av varann från vägen. Det ska bli kul![]()
RoLLER skrev:2558853Njäää.... MR E e en grymt skillad mc-förare. Och en värdig vinnare av tävlingen.
Men men... Vi har kommit överens om ett race '07 när vi tävlar samtidigt. Då skall det vara tillåtet att sparka på varandras motorcyklar och försöka bumpa av varann från vägen. Det ska bli kul![]()
*DanTheMan* skrev:2559104Det där kan du glömma pysen,,om du inte tror mig kan du fråga Roller![]()
*DanTheMan* skrev:2559118Nja...tänkte snarare på att han köpte mitt beggade skinnställ o det var alldeles för stort vid skrevet för killen.
*DanTheMan* skrev:2559118Nja...tänkte snarare på att han köpte mitt beggade skinnställ o det var alldeles för stort vid skrevet för killen.Han fyllde helt enkelt inte ut det tillräckligt![]()
Webspy skrev:2559115The Gay Brothers......
hehe
RoLLER skrev:Om jag inte minns fel så tyckte jag att Webspy såg sjukt välhängd ut när vi spelade in turbofilmen.
Finns det nån tjej (eller kille) som kan dementera/bekräfta?
*DanTheMan* skrev:2559104Det där kan du glömma pysen,,om du inte tror mig kan du fråga Roller![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X