don_tomazo
Går bra, en ägare.
Gustav1 skrev:2558817Ammeh, vem vann då!?
Mr E hade väl ett litet övertag va?
Gustav1 skrev:2558817Ammeh, vem vann då!?
don_tomazo skrev:2558832Mr E hade väl ett litet övertag va?
Det har väl den här tråden om någon bevisat.RoLLER skrev:Edit: Jag undrar om det finns nån som kan ta ovanstående inlägg på allvar?
Mr.E vinner ju i alla kategorier,RoLLER skrev:
kan nån kan RoLLERGustav1 skrev:2558871Det vore intressant att se ett rejs mellan..tja, DTM, Mr E, han som man inte får prata om och Mattias. Självklart startar alla samtidigt. Fritt val av hoj, dock så måste hojarna självklart vara påställda och minst trafikförsäkrade.
Självklar också blinkers, hel-/halvljus, tuta och inte minst reflex baktill.
Kan du fixa det till nästa år, RoLLER?
RoLLER skrev:2558853Njäää.... MR E e en grymt skillad mc-förare. Och en värdig vinnare av tävlingen.
Men men... Vi har kommit överens om ett race '07 när vi tävlar samtidigt. Då skall det vara tillåtet att sparka på varandras motorcyklar och försöka bumpa av varann från vägen. Det ska bli kul
RoLLER skrev:2558853Njäää.... MR E e en grymt skillad mc-förare. Och en värdig vinnare av tävlingen.
Men men... Vi har kommit överens om ett race '07 när vi tävlar samtidigt. Då skall det vara tillåtet att sparka på varandras motorcyklar och försöka bumpa av varann från vägen. Det ska bli kul
*DanTheMan* skrev:2559104Det där kan du glömma pysen,,om du inte tror mig kan du fråga Roller
*DanTheMan* skrev:2559118Nja...tänkte snarare på att han köpte mitt beggade skinnställ o det var alldeles för stort vid skrevet för killen.
*DanTheMan* skrev:2559118Nja...tänkte snarare på att han köpte mitt beggade skinnställ o det var alldeles för stort vid skrevet för killen.Han fyllde helt enkelt inte ut det tillräckligt
Webspy skrev:2559115The Gay Brothers......
hehe
RoLLER skrev:Om jag inte minns fel så tyckte jag att Webspy såg sjukt välhängd ut när vi spelade in turbofilmen.
Finns det nån tjej (eller kille) som kan dementera/bekräfta?
*DanTheMan* skrev:2559104Det där kan du glömma pysen,,om du inte tror mig kan du fråga Roller
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|