DanTheMan BoMBAR Bogesundsvägen i helhet *film*

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
don_tomazo skrev:
2558832 Mr E hade väl ett litet övertag va?

Njäää.... MR E e en grymt skillad mc-förare. Och en värdig vinnare av tävlingen.

Men men... Vi har kommit överens om ett race '07 när vi tävlar samtidigt. Då skall det vara tillåtet att sparka på varandras motorcyklar och försöka bumpa av varann från vägen. Det ska bli kul :)
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Det vore intressant att se ett rejs mellan..tja, DTM, Mr E, han som man inte får prata om och Mattias. Självklart startar alla samtidigt. Fritt val av hoj, dock så måste hojarna självklart vara påställda och minst trafikförsäkrade.
Självklar också blinkers, hel-/halvljus, tuta och inte minst reflex baktill.

Kan du fixa det till nästa år, RoLLER?
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Gustav1 skrev:
2558871 Det vore intressant att se ett rejs mellan..tja, DTM, Mr E, han som man inte får prata om och Mattias. Självklart startar alla samtidigt. Fritt val av hoj, dock så måste hojarna självklart vara påställda och minst trafikförsäkrade.
Självklar också blinkers, hel-/halvljus, tuta och inte minst reflex baktill.

Kan du fixa det till nästa år, RoLLER?
kan nån kan RoLLER:D
Han man inte får prata om har väl kanelbulle på grenröret så han borde väl köra ifrån dom andra när det är så rakt som det är.
 

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Honda
RoLLER skrev:
2558853 Njäää.... MR E e en grymt skillad mc-förare. Och en värdig vinnare av tävlingen.

Men men... Vi har kommit överens om ett race '07 när vi tävlar samtidigt. Då skall det vara tillåtet att sparka på varandras motorcyklar och försöka bumpa av varann från vägen. Det ska bli kul :)

Kul jag skulle oxå kunna tänka mig att ställa upp i ett rejs. Man borde kunna kvala genom att skicka in en sub 4a-repa. Vi kan ju minimera antalet startande till ca 20 ungefär som en vanlig bandag med actionpics. Sandstream kanske oxå vill vara med då.
 

MR.E

Guest
RoLLER skrev:
2558853 Njäää.... MR E e en grymt skillad mc-förare. Och en värdig vinnare av tävlingen.

Men men... Vi har kommit överens om ett race '07 när vi tävlar samtidigt. Då skall det vara tillåtet att sparka på varandras motorcyklar och försöka bumpa av varann från vägen. Det ska bli kul :)

Låter helrätt jae på :yoparty :D :D
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
*DanTheMan* skrev:
2559118 Nja...tänkte snarare på att han köpte mitt beggade skinnställ o det var alldeles för stort vid skrevet för killen.

Jaså...jaha... Glömde att du var släkt med min gamle vän Jan Organ.

Dan The Organ:)
 

Dominator-Rocks

Guest
*DanTheMan* skrev:
2559118 Nja...tänkte snarare på att han köpte mitt beggade skinnställ o det var alldeles för stort vid skrevet för killen.Han fyllde helt enkelt inte ut det tillräckligt :D

Häängpung?:confused:

Edit: Inget Å´ skämmas för grabben! :D
 
Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Webspy skrev:
2559115 The Gay Brothers......

hehe

HahA, Näää. Blanda inte in MIG i nån diskution ang hur välhängd DTM e va. :va

Däremot så finns det huuuuur många brudar som helst på forumet som kan bekräfta eller dementera påståendet.

Om jag inte minns fel så tyckte jag att Webspy såg sjukt välhängd ut när vi spelade in turbofilmen.

Finns det nån tjej (eller kille) som kan dementera/bekräfta?

Edit: Funkar inte mitt "n" på tangentbordet :gnissla
 
Last edited:

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
RoLLER skrev:
Om jag inte minns fel så tyckte jag att Webspy såg sjukt välhängd ut när vi spelade in turbofilmen.

Finns det nån tjej (eller kille) som kan dementera/bekräfta?

Jag har bara stor pung!
 

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Rättvik
Hoj
R6RR 2008
RoLLER skrev:
2558853 Njäää.... MR E e en grymt skillad mc-förare. Och en värdig vinnare av tävlingen.

Men men... Vi har kommit överens om ett race '07 när vi tävlar samtidigt. Då skall det vara tillåtet att sparka på varandras motorcyklar och försöka bumpa av varann från vägen. Det ska bli kul :)


:tummenupp :D
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top