DanTheMan BoMBAR Bogesundsvägen i helhet *film*

MR.H

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Vallentuna
Hoj
06an hittad å köpt...
RoLLER skrev:
2548585 Det vore soft att styra upp nåt Mr.E. Det e få som hänger på när vi (Mattias, jag, DTM & Fredde) throttlar, jag tror att du kan va en av dom. Skicka ett PM om du har lust.


Klart vi ska ta en tur, Tror vi pratat om de tidigare nån gång.. Klart vi e på så fort sommaren kommer tibax..MR.H
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hoho, nu trodde ni jag skulle skriva något moralkärringaktigt här men nerå. Ni vet ju redan vad jag tycker, så äckligt mycket dubbelmoral ändå.

Filmen funkar inte ju.
 

MR.E

Guest
RoLLER skrev:
2548585 Det vore soft att styra upp nåt Mr.E. Det e få som hänger på när vi (Mattias, jag, DTM & Fredde) throttlar, jag tror att du kan va en av dom. Skicka ett PM om du har lust.

Jo de ska vi absolut göra, ja VET att ni kör väldigt bra eftersom ja sett era filmer bland annat.

Åker numera busaturbo så att ja får göra allt va kan för att hänga me när de e krokigt iallafall här hemma i roslagen,söder om stan lär ja vara chanslös hittar ej så bra där, men de bara o ligga på. :tummenupp :yoparty

Bikerbitch skrev:
2548649 Hoho, nu trodde ni jag skulle skriva något moralkärringaktigt här men nerå. Ni vet ju redan vad jag tycker, så äckligt mycket dubbelmoral ändå.

Filmen funkar inte ju.

Jag tror du innerst inne tycker dom här filmerna e hur grymma som helst de e bara o erkänna!:tungan :tungan
 
Last edited:

MR.E

Guest
trille skrev:
2548539 nähe??
Menar du att det är som bil och båt alltså?
vad är den stora skilldnaden förutom avåkningszonerna?

Nej de har du i uförsej rätt i, men de ja menar o tror e att på banan kan man kocentrera sig på KÖRNINGEN o inget annat,på gatan e de så väldigt mycke andra faktorer som spelar in på hur fort man kan köra.
Man kan aldrig pressa materialet lika hårt på allmän väg som man kan på Bana.

Bara för att man åker fort på bana så betyder det inte att men e snabbast på gatan.

Ps om dom inte har byggt om sviestad så e nog 57 sek rätt ok tid eftersom Victor Zubers träningstider låg på låga 53or
 

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
sandstream skrev:
2548505 SH, dubbelmoralens högborg.
I ena tråden diskuteras vad man kan göra för att minska MC-döden.
I nästa tråd ska killar hetsa varandra till att köra en sträcka så fort som möjligt.

Sluta att ta tid på allmän väg och ha kul istället :tummenupp

Jag är inte överens med dig i allt.... men detta kan jag lugnt skriva under på..... :mattias :fakta

*DanTheMan* skrev:
2548455 Körde på 57sek med en 748 SP men det var 10 år sen jag körde där sist.


Fan... har du också blivit gammal...?
 
Last edited:

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Ort
Ute i skogen
Hoj
Ktm 300 -13
RoLLER skrev:
2547857 Eftersom jag är en demokratisk man och dom allra flesta ville se DanTheMan köra Bogesundsvägen så slänger jag upp den rullen. Dom som har röstat nej kommer ju ändå inte att tanka den.

Kan ni identifiera "De 3 krüma männen" i början av filmen vinner ni nåt!

Jag va uttråkad ikväll och rendrerade på 10 minuter nu så vänta er inget fancy.

Whoomp! Here's it's it!



Funkar ju inte :mad:
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
RoLLER skrev:
2548585 Det vore soft att styra upp nåt Mr.E. Det e få som hänger på när vi (Mattias, jag, DTM & Fredde) throttlar, jag tror att du kan va en av dom. Skicka ett PM om du har lust.

Mattias och Danne har tom varit med på lite gruppkörningar, Fredde också tror jag, jag har iaf blivit jävligt stekt ett par gånger av Danne och Fredde.
Men hur mycket har du själv throttlat i år? :D
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
MR.E skrev:
2548708
Jag tror du innerst inne tycker dom här filmerna e hur grymma som helst de e bara o erkänna!:tungan :tungan

Visst är de duktiga på att köra fort. Men känns ironiskt med tanke på att folk skriver i alla RIP trådar för att sen hylla människor som kör fort på allmänna vägar. Det grymmast är Rollers redigering av filmerna :pannkyss
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Fürstenhoff skrev:
2548832 Så fort alla bebisar, töntar & ensamma människor i mörka garderober får chansen så skriker dom ut ordet DUBBELMORAL vilket är enkom patetiskt & pinsamt!! :arsele

Enklast torde det vara att låta bli att involvera sig i trådar som inte passar en själv och ens egna värderingar mm men det kanske är svårt då SH kanske skulle bli trevligt igen!! ;)

/Fürstenhoff.

Ungefär som att du rockar röv av alla som kör motorcykel och sen pratar om trafiksäkerheten? :kiss
 

MR.E

Guest
Bikerbitch skrev:
2548826 Visst är de duktiga på att köra fort. Men känns ironiskt med tanke på att folk skriver i alla RIP trådar för att sen hylla människor som kör fort på allmänna vägar. Det grymmast är Rollers redigering av filmerna :pannkyss

De viktigaste e att de e mycke humor o de e Roller BRA på:D :D
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
Bikerbitch skrev:
Men känns ironiskt med tanke på att folk skriver i alla RIP trådar för att sen hylla människor som kör fort på allmänna vägar.

kan man inte tycka det är synd att någon dör OCH att det är roligt att köra fort?, sorry men jag ser inte alls din koppling...

om det är din definition av dubbelmoral så tycker jag du ska ta en titt i ordlistan, eller fråga furstenhoff ;)
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
Någon som har den, Sporthoj.years2.com står och tuffar på ca 10% belastning. Upp med den. :D
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Xfaders FTP e nere. Jag ringde och frågade varför, men han låg på ***** och kunde inte snacka nu.

Kan John spegla om jag skickar?
 
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top