Tuta å kör, RoLLER min kära.RoLLER skrev:2549012Xfaders FTP e nere. Jag ringde och frågade varför, men han låg på hålet och kunde inte snacka nu.
Kan John spegla om jag skickar?
Tuta å kör, RoLLER min kära.RoLLER skrev:2549012Xfaders FTP e nere. Jag ringde och frågade varför, men han låg på hålet och kunde inte snacka nu.
RoLLER skrev:2549012Xfaders FTP e nere. Jag ringde och frågade varför, men han låg på ?hunden? och kunde inte snacka nu.
MR.E skrev:2548765Nej de har du i uförsej rätt i, men de ja menar o tror e att på banan kan man kocentrera sig på KÖRNINGEN o inget annat,på gatan e de så väldigt mycke andra faktorer som spelar in på hur fort man kan köra.
Man kan aldrig pressa materialet lika hårt på allmän väg som man kan på Bana.
Bara för att man åker fort på bana så betyder det inte att men e snabbast på gatan.
Ps om dom inte har byggt om sviestad så e nog 57 sek rätt ok tid eftersom Victor Zubers träningstider låg på låga 53or
RoLLER skrev:2548315Får jag montera kameran på din tank så du får visa hur det ska gå till Det vore FETT!
Rocky skrev:2548352Nej du kör säkert snabbare med din moppe.
bomshaka skrev:2549325Tror ni att det där e fort så kan jag bara berätta att 1981... tog vi lite tider
o jag själv körde då min Suzuki 850 kardan med passsagerare på 4min 8sek,
o jag var inte snabbast. Men det kanske är sämre utrustning idag.
Hur som helst så åktes det lika fort även i mitten på 70 talet bl.a med BMW R90S,utan att patttarna tog i.
Tricky Dick fd. Täby maffian
bomshaka skrev:2549325Tror ni att det där e fort så kan jag bara berätta att 1981... tog vi lite tider
o jag själv körde då min Suzuki 850 kardan med passsagerare på 4min 8sek,
o jag var inte snabbast. Men det kanske är sämre utrustning idag.
Hur som helst så åktes det lika fort även i mitten på 70 talet bl.a med BMW R90S,utan att patttarna tog i.
Tricky Dick fd. Täby maffian
Bushojjen skrev:2548586Lite OT roller men är det din hoj som e till salu på blocket ??
John skrev:2549025Tuta å kör, RoLLER min kära.
WORD....:corn :cornBikerbitch skrev:2548845Ungefär som att du rockar röv av alla som kör motorcykel och sen pratar om trafiksäkerheten?
Du får självklart skriva och tycka vad du vill men du måste samtidigt acceptera att det finns andra som inte får säkerhetstänkande i trafiken att gå ihop med de filmer som du är med och producerar där säkerheten för utomstående inte är värda ett skvatt.Fürstenhoff skrev:2548909Säger som jag brukar till dig och alla som läser mina inlägg där ett visst säkerhets tänkande finnes...
xfader skrev:2549506VM-bra som man är, så tankade jag upp den på johns ftp nu
http://sporthoj.years2.com/RoLLER/DTM-repa-bogan.wmv
68503488 bytes sent in 7.36 secs (9085.0 kB/s)
fort gick det också
enjoy!
Fürstenhoff skrev:2548909... ordet dubbel moral ... /Fürstenhoff.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |