Fast du läser det fel skånejauvul! Det står att jag direkt körde kommandon. Alltså "jag körde direkt kommandon". Inte direktkommandon, då det vore ur datatermer sett fel sätt att benämna kommandon.Host... hrm...
/D.Ryg
Lite skönt att det hände iaf. Jag hade massor med tid till aktiviteter! Jag hade t.o.m. ingenting att göra ett tag!![]()
Fast du läser det fel skånejauvul! Det står att jag direkt körde kommandon. Alltså "jag körde direkt kommandon". Inte direktkommandon, då det vore ur datatermer sett fel sätt att benämna kommandon.
![]()
jag tog mig ut i garaget och fick massa gjort![]()
Detta fel hade inget med koden att göra utan när man kapar mysql på servernivå så KAPAR den kopplingen... och görs det samtidigt som en skrivning så skiter det sig.Skönt att allt funkar igen men jag tycker att ner tiden är ganska hög här på SH jämfört med många andra forum och dyl med många fler användare. Kanske är dax att se över koden och även kanske göra en uppdatering på sajten och ev hårdvara? Hoppas ni inte tar kritiken för hårt vi vill ju alla ha så mycket SH som möjligt....
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |