Databaskraschen - Så vad hände?

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Äntligen tillbaks:yoparty Sånt händer...

Kurerade min abstinens med att köra hoj både lördag och söndag, i alla fall så länge tills fingrarna började frysa, he, he...:tummenupp

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
Skeppshult. En blå.
Va? Har det hänt nått? :va

Jag fick nån blackout/minnesförlust när jag skulle kolla nån sida på nätet i lördags. Jag kom till sans först nu och minns inte ett skit...

En släkting hade försökt ringa utan att jag svara. Han kom hem och hittade mig totalt apatisk framför datorn som visade ett klipp med nån kykling - har jag fått förklarat för mig. :gnissla

Dr Ksp

Riktiga män flyger med rotor
Gick med
20 Nov 2008
Hoj
Hypermotard 1100S
hmmm host, jag skrev ett inlägg 07.40 i lördags morse, kan det vara jag som är skurken? om det är så, så förtjänar jag gruppstryk med 12 tums järnrör:crash

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
hmmm host, jag skrev ett inlägg 07.40 i lördags morse, kan det vara jag som är skurken? om det är så, så förtjänar jag gruppstryk med 12 tums järnrör:crash

sexanspelningar nu igen :slicka!!

stort av dig Swedie att lägga ner all tid, ELOGE !!

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Det har dock varit ovanligt få som kontaktat mig och velat hugga huvet av mig, tror det delvis kan ha och göra med att det varit helg... eller att folk inte är lika SH-tokiga längre... näääe :)

Har ju med family guy avsnittet att göra! Ingen som vågar yttra sig när vi ser vad du gör med den stackars fågeln:gnissla

Underbart att det funkar igen! :banana

ridgeback

En Dansk skalle sitter aldrig fel!
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
snart så ..
Det är inte så stort, det är ju mitt jobb :tungan men tack iaf! Skönt att tiden man ändå lägger uppskattas.

men ändå , det är grymt att lägga tiden, tänk så mycket effektiv arbetstid som folk haft tid till nu egentligen :) kanske företagen börjar gå plus igen !!:tummenupp

sexanspelningar? aha du menar sexinspelningar? ja det kan vi ordna:tummenupp

man skriver inte ut 12 tums utan att ha en sexuell tanke bakom :mattias

Last edited:

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Då var det en strikt tabbe av mig då ingen backup fanns... hubba!! Jag klickade på "ta bort databas" i fel fönster... Mitt blodtryck skönk rätt fort när jag insåg vad jag gjort, för att därefter peaka hårt... mutter....

Aj fan!!! Helvet vad man skulle känna då! Detta är inte i närheten men...

Skulle dra i väg viktiga mail till beslutsfattare på större bolag i sverige (ca: 400 st) med inbjudningar, glömde visst att bifoga just inbjudningsfilen! Dessa, fick jag maila om och be om ursäkt tillsammans med inbjudan,
kändes också "så där" :eek: när man precis i ögonblicket efter man tryckt "enter" förstod vad man gjort!

Bra att den funkar igen :tummenupp

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Det har dock varit ovanligt få som kontaktat mig och velat hugga huvet av mig, tror det delvis kan ha och göra med att det varit helg... eller att folk inte är lika SH-tokiga längre... näääe :)

Jag tror att det var din text (som uppdaterades efter hand) och kyllingen som gjorde susen :hihi

downtownoslo

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Letar!
Sånt här är allvarligt Swedie och kan få stora återverkningar i landet, tänk bara alla nördar som nu tvingats umgås med sina kära:krama både på gott och ont:hihi advokaterna har redan uppsving med skilsmässoärenden efter helgen och på landets alla BB är det dags att redan nu dra in julledigheten för det kan komma en boom då.:D

:rofl

Fick faktiskt en jävla massa mus i helgen, undrar om det var för jag gav bruden full uppmärksamhet :yoparty

Shropshre

Sporthojsnörd
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
ZX10R - 2011
Var rätt lustigt avsnitt av family guy :D Fick nästan en liten syn av hur du höll på med servern i helgen! Gött att de gick att ordna såpass fort ändå!

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
puh.... skönt:tummenupp , jag har varit tvungen att utforska andra delar av internet i helgen.... det var otäckt...:gnissla

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...