Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Säker på det? Oblivion är ju trots allt ett av de bättre spelen i serien, och en remake av ett så gammalt spel kan ju eventuellt förhoppningsvis innebära att man slipper mycket av allt woke bullshit som letat sig in i spel på senare tid...Jag hade nog hellre sett en ny TES...
Nu förstår jag dig fullt!Det är släppt!!!!![]()
![]()
![]()
Viss skillnad får man nog ändå säga att det är...
View attachment 513769
Nu vet jag vad jag ska göra inom överskådlig framtid!!
Edit: Min sambo är för övrigt en jävla terrorist, hon blev också sugen på att börja spela detta, köpte spelet och rev igång sin nedladdning medan min höll på vilket knyckte all min bandbredd eftersom hon är direktansluten via kabel medan jag kör wifi... Så hennes nedladdning är snart färdig medan min fortfarande står och stampar på ca 70%![]()
![]()
![]()
De kan omöjligen förstå sådan smärta och frustration...Nu förstår jag dig fullt!
Men för alla som inte är gamers så kan det låta som ett i-landsproblem...![]()
- Jag köpte o tankade ner det igår. Blir intressant, även om jag hoppades på en ny Skyrim. (o ännu hellre en ny Fallout!)Det är släppt!!!!![]()
![]()
![]()
Viss skillnad får man nog ändå säga att det är...
View attachment 513769
Nu vet jag vad jag ska göra inom överskådlig framtid!!
Edit: Min sambo är för övrigt en jävla terrorist, hon blev också sugen på att börja spela detta, köpte spelet och rev igång sin nedladdning medan min höll på vilket knyckte all min bandbredd eftersom hon är direktansluten via kabel medan jag kör wifi... Så hennes nedladdning är snart färdig medan min fortfarande står och stampar på ca 70%![]()
![]()
![]()
Jag kan ha helt fel, men jag har fått för mig att Elden Ring är lite mer som Dark Souls fokuserat på onödigt svåra och speltekniska matcher vilket inte intresserat mig så jag har nog ratat det av den anledningen...Ingen här som kör Elden Ring? Jag är väl inne på tredje året nu och har lagt drygt 200 timmar (nej, jag har inte mycket tid över till spel). Elden Ring ligger i den absoluta toppen av allt jag någonsin spelat, vackert, obehagligt, svårt som fan, fantastisk musik och nästan helt utan curling som guidning.
Mina övriga spel på den absoluta topplistan är Diablo 1+2, Skyrim, Witcher 3 och Dragon Age Origins, utan inbördes ordning.
Jag har redan snart 10 timmar i det...- Jag köpte o tankade ner det igår. Blir intressant, även om jag hoppades på en ny Skyrim. (o ännu hellre en ny Fallout!)
Klart det är, det är ju Oblivion rakt av fast med modern grafik och moderniserad spelmekanikÄr det bra då?
Glömde nämna Fallout 3 som ett absolut favoritspel också!Jag kan ha helt fel, men jag har fått för mig att Elden Ring är lite mer som Dark Souls fokuserat på onödigt svåra och speltekniska matcher vilket inte intresserat mig så jag har nog ratat det av den anledningen...Jag gillar dock RPG-spel som Skyrim där man springer runt och utforskar, samlar, craftar, löser mysterier och pussel och dylikt. Bör man kanske ge Elden Ring en chans? Eller kommer jag tycka att det är för mycket som Dakr Souls?
Skyrim är lätt ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna. Fallout 3, new Vegas och 4 ligger också högt upp på listan tillsammans med Witcher 2 och 3 (spelade ettan också mest för att ha spelat alla men det var sådär jämfört med de andra två), och RDR2 är också helt klart högt där uppe med de andra. Gillar man rollspel mer som i DnD så är annars Divinity 2 och Baldur gate 3 också fruktansvärt bra spel (de är bra även om man aldrig spelat DnD också, men turbaserade strider och tärningskast kan ta ett tag att vänja sig vid).
Har du testat New Vegas? Det är nästan det bästa Fallout Spelet i min mening, Obsidian lyckades verkligen få till det dystopiska mörkret på ett sätt som jag tycker att Bethesda själva inte riktigt lyckats lika bra med. Där tycker jag verkligen man kan snacka om obehagligt spel på det sättet att man nästan alltid är på spänn och förväntar sig att hitta någon riktigt mörk hemlighet vad man än rotar iGlömde nämna Fallout 3 som ett absolut favoritspel också!
Jag har testat Bloodborn och något av Dark Souls-spelen, men de är för tunga för mig. Jag kör fast och blir mest förbannad. Elden Ring är nog egentligen precis lika svårt, men med den fantastiska skillnaden att man kan skita i en för svår motståndare och bara dra iväg och göra något annat istället i en månad tills man levlat upp eller hittat en ny spell eller vapen man vill testa etc. Så Elden Ring är som en mix av Skyrim och Souls-spelen i det avseendet. Jag rankar det nog faktiskt högst av alla på listan rent spelmässigt och hur det triggar belöningssystemet att äntligen lyckas ta kål på någon motståndare som man gått bet på länge. Storymässigt så ligger Witcher 3 och Skyrim över, men mest för att storyn i Elden Ring är så otydlig och man måste liksom upptäcka den helt på egen hand. Den är supercool, men man får typ kolla youtube för att fatta det.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |