Datorbedragare på Blocket!

Bucho

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
KTM 525
:hej
ghandi skrev:
2385616 Jag har absolut inte brutit mot ngn lag, sen om jag har flörtat till mig mer info än vissa får ge så är det ju upp till dessa peroner att dom skulle hållit tyst om saken.

Precis det jag tänkte, någon som egentligen borde vara tyst har sagt mer än vad sekretesslagstiftningen tillåter. Men det är väl mänskligt... :hej

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
jens__E skrev:
2386071 Funka inte å ladda upp på sporthojs servern. Håller på å lägger upp den på rapidshere istället. Återkommer med en länk dit så fort den laddats upp:tummenupp

EDIT: Här är en länk till det första samtalet http://rapidshare.de/files/29802945/lurendrejjare.wav.html

Det andra har jag tyvär inte på datorn. Men den som har kan ju ladda upp det på rapidshare.

Man tackar för de så länge.... Pga att jag har suttit på fel dator de närmsta dagarna (inte vart hemma) så har jag inte kunnat lösa problemet... Men idag kommer jag hem och nya samtal ska spelas in och jag ska försöka fixa så man kan lyssna på samtalen. :tummenupp

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
det är fan inget o lyssna på, hon babblar ju bara massa goja att det är långt till växjö. ljuger in sej i ett hörn, tycker hon låter som ett riktigt tjacklu..., dont waste your time. sen hör man knappt vad hon säger, låter ungefär som om nån försöker prata med 2 jumbodildos (lr likvärdiga kroppsdelar)nerstoppade i halsen

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Andra samtalet är bättre kvalite och det verkar som om dom vita ränderna tagit slut eller så har hon tappat den ihoprullade sedeln då hon låter avsevärt mkt fräshare.

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
ghandi skrev:
2387039 Andra samtalet är bättre kvalite och det verkar som om dom vita ränderna tagit slut eller så har hon tappat den ihoprullade sedeln då hon låter avsevärt mkt fräshare.

ärligt talat tycker jag de låter som 2 olika personer :va

Catway

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2006
Hoj
GSX-R 1000 -05
VAd sur jag blir.. vad har du gjort med första inspelningen?? ljudet kommer och går hela tiden högt super lågt HÖGT super lågt =/ Hur gör du när du spelar in egentligen?

Själv burkar jag spela in från min mobil genom att bara trycka spela in när jag ringer.. blir svin bra =)

Verkar vara mycket nyttigt att lyssna på hur bedragarna bär sig åt.. Synd att du inte lurar henne bättre, att du typ har en kompis i växsjö som kan komma och titta på den samma dag dirket... se hur hon löser det =)

vill ha 2:a nu! =) please uppload

2wheelsRlife

Sporthojsåkare får upp den...
Gick med
4 May 2005
Hoj

Är dom offentliga? Någon som vet?
För då ska jag självklart fixa en bild! Då kan jag säga till henne att jag vet hur hon ser ut oxå. . .

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Flesh skrev:
2390959 på gång försöker bara komma på något som är bra att säga... Förslag??
Säg att du vill komma och ge henne en handpenning. Sen om några dar eller nåt så ska du få resten av pengarna så då kan du komma och hämta datorn.... ;)

Catway

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2006
Hoj
GSX-R 1000 -05
Varför kan inte någon lägga upp del 2 och 3 =/

får snart försöka hitta på thepiratbay istälet =)

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Riksdagen sade ja till regeringens förslag om att skärpa sekretessen för fotografier i offentliga register. De nya reglerna innebär att fotografier nu ska få lämnas ut bara om det står klart att personen på bilden eller någon närstående till den personen inte kommer att lida något men av att bilden lämnas ut. Orsakerna till regeländringen är främst att människor ska slippa oroa sig för att bilder av dem själva, som de är tvungna att lämna in till myndigheter i olika sammanhang, publiceras eller används i sammanhang som upplevs som hotfulla. Riksdagen instämmer i regeringens resonemang om att den enskildes trygghet väger tyngre än att alla enkelt ska kunna få ut personfotografier från offentliga register. Passregistret och vägtrafikregistret är exempel på offentliga register som innehåller bilder. Reglerna börjar gälla den 1 juli 2004.

Flesh

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Hoj
En snabb en!
Mark skrev:
2392307 Säg att du vill komma och ge henne en handpenning. Sen om några dar eller nåt så ska du få resten av pengarna så då kan du komma och hämta datorn.... ;)

Att lägga ner så mycket möda att åka ner till henne har jag tyvär inte tid med. Jag har även försökt ringa men hon vägrar att svara

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Flesh skrev:
2395446 Att lägga ner så mycket möda att åka ner till henne har jag tyvär inte tid med. Jag har även försökt ringa men hon vägrar att svara
Har mer i åtanke att det skulle vara nån i närheten av där hon bor. Men eftersom ingen verkar veta var hon bor så är det kanske inte så lätt. Eller vet ni i vilket rikt. nr. område hon bor i?

Tanken med att lämna handpenning var ju att komma åt henne. Få tag i henne på ett fysiskt sätt. Sen vad ni gör med henne får andra tipsa om. Åka till Polishuset kan ju vara en ide.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy