David Jefferies - Isle of Man - On board

rerell

?!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Ja
Jösses. Helt enormt, men man får helt klart en olustig känsla när man ser på detta och vet hur det har gått för honom.
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Killarna som kör dessa loppen måste fan vara dårar.
Herre jäklar vad det går undan.
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
__Ragman skrev:
Dåså... håll till godo...

ca 660 meg
David Jeffeies iomtt full lap in HQ

Det är ingen idé att försöka streama den. Högerklicka och spara som.. sen är det bara att vänta..... :) All grynighet som är med i den "lilla" versionen är borta.... Trevlig..

Very nice!! Nu har jag något att göra på jobbet :)

/Tom
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
__Ragman skrev:
Dåså... håll till godo...

ca 660 meg
David Jeffeies iomtt full lap in HQ

Det är ingen idé att försöka streama den. Högerklicka och spara som.. sen är det bara att vänta..... :) All grynighet som är med i den "lilla" versionen är borta.... Trevlig..

gött,,, snart snart snart vet jag vad ni alla andra har snackat om ett tag :) bara en kvart kvar :tummenupp
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
Blade skrev:
toca1
Hehe,
Jag har Toca 3!!!
Helgött spel!! :p

Det är därifrån mitt "nick" kommer (toca1 asså) vet inte hur många timmar som jag spenderade med det men jag förlorade en flickvän på köpet :fakta :D :D Men lika bra va la det för annars hade jag kanske inte hittat min nuvarande sambo :tummenupp
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
faaaaaaaaaaaan,,, tappade kontakt m servern å fick börja om,,, nu har jag en timme kvar 132 kB/s (tidigare 3-500 kB/s) Jävla skiiiiit åxå :fakta
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
toca1 skrev:
faaaaaaaaaaaan,,, tappade kontakt m servern å fick börja om,,, nu har jag en timme kvar 132 kB/s (tidigare 3-500 kB/s) Jävla skiiiiit åxå :fakta

Det är värt det... låååvar! Satans va dom kör, helt galna :skrämd
 

Gummi

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Scrambler -06, Honda XR650R -03, BMW R60 -57
Finns det ingen film från själva tävlingen, filmat från olika vinkar med olika kameror?

Har bara sett ett par snuttar på några minuter tidigare som är helt sanslösa! Men det borde ju finnas en lång film från ett helt race tycker man...

Tänk att sitta på bönpallen i det där tempot :skrämd
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Har suttit och väntat på att det skall laddas ner och vad händer när det är nästan klart, disken full hämtningen avbryts. :6surkart
Nåja raderat en massa skit nu, gör ett nytt försök, vill se, vill se, vill se
 

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
Värst vad "alla" gnäller över avbrutna nedladdningar. IE har ett visst inbyggt skydd mot detta. Men det har ju en tendens att aldrig funka när man behöver det. För att få ett fullt fungerade skydd mot avbrutna nedladdningar ska man installera en download manager (typ GetRight eller GoZilla). Då spelar det ingen roll om det bli fullt på disken, blir strömavbrott eller om terrorister spränger din lokala modempool. När allt är uppe igen så är det bara att fortsätta där nedladdningen slutade. Bra va?
 

__Ragman

Ny medlem
Gick med
1 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
VTR 1000F
Gummi skrev:
Finns det ingen film från själva tävlingen, filmat från olika vinkar med olika kameror?

Har bara sett ett par snuttar på några minuter tidigare som är helt sanslösa! Men det borde ju finnas en lång film från ett helt race tycker man...

Tänk att sitta på bönpallen i det där tempot :skrämd

Har för mig det ligger en filmsnutt från en "mad sunday" session nånstans tror inte det är så mycket race... skall kolla....
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Zormin skrev:
Värst vad "alla" gnäller över avbrutna nedladdningar. IE har ett visst inbyggt skydd mot detta. Men det har ju en tendens att aldrig funka när man behöver det. För att få ett fullt fungerade skydd mot avbrutna nedladdningar ska man installera en download manager (typ GetRight eller GoZilla). Då spelar det ingen roll om det bli fullt på disken, blir strömavbrott eller om terrorister spränger din lokala modempool. När allt är uppe igen så är det bara att fortsätta där nedladdningen slutade. Bra va?

Livet med modem hade inte funkat utan det.
 

__Ragman

Ny medlem
Gick med
1 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
VTR 1000F
Marals76 skrev:
Killarna som kör dessa loppen måste fan vara dårar.
Herre jäklar vad det går undan.

Jajjemensan... Fast de startar ju med 10 sec staggerd grid så det blir ju inte "riktiga" fighter under racet.

Hittade en liten film från Northwest 200. De här herrarna är om möjligt ännu galnare. De har inte lärt sig ordet marginaler i alla fall

Kamera på Iain Duffus båge. Riktad bakåt. En riktig härlig fight om placeringarna 1 till 5 med bla annat David Jeffries. Den är från 2000 eller 2001 tror jag.

Fullt skägg. Måla alla trotarkanter randiga och kör fullt skägg på våra gator.

ca 88 meg
http://linden.homeip.net/files/NorthWest200_Iain_Duffus_onboard.avi
 

Bojje

Medlem
Gick med
6 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen just nu
Skriver säkert för sent, men har ni den uppe fortfarande? Kan inte tanka den...

Vill ha!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top