Sb skrev:Vem vann?
Sb skrev:Vem vann?
Kamikaze kid skrev:Kan ju försöka....
Men kunde inte du kastat dig dit och lämnat´lite?
Kamikaze kid skrev:När är det öppet?
vid 17 tiden kanske?
Pertan skrev:Üppsamling för de som haft förhinder tidigare! tror vi ändå kommer i fas för nästa tappning.
Måndag den 21 mars eller torsdag den 24 mars 18:30 vid pumpen eller direkt på avtappningen, jag blev godkänd i C-län också 147 i blodvärde vad nu det är, kan man tävla i blodvärde?
Jezqio tryck i dig vitlök och c-vitamin och skölj ner det hela med några liter vatten, så blir du frisk till dess.
Klart jag menade, kollade på en kalender som började med söndagen som första dag i veckan.Jezqio skrev:Måndag den 20:e eller torsdag den 23:e menar du väl
Pertan skrev:Üppsamling för de som haft förhinder tidigare! tror vi ändå kommer i fas för nästa tappning.
Måndag den 21 mars eller torsdag den 24 mars 18:30 vid pumpen eller direkt på avtappningen, jag blev godkänd i C-län också 147 i blodvärde vad nu det är, kan man tävla i blodvärde?
Jezqio tryck i dig vitlök och c-vitamin och skölj ner det hela med några liter vatten, så blir du frisk till dess.
Jag tänkte vara där vid 1700 passar det så kom dit eller ring mig då jag inte är vid datorn något mer före dess.Jezqio skrev:Blir vi några som tappar upp på måndag?
Jag tänkte pallra mig dit iaf så man får det gjort någongång...
Slutar redan 1500 så jag är ganska flexibel på tiderna.
Pertan skrev:Jag tänkte vara där vid 1700 passar det så kom dit eller ring mig då jag inte är vid datorn något mer före dess.
Gissar att det blir Jezqio, Kamikaze kid och jag, någon annan som är sugen Zeal kanske vill bättra på blod dopningen.
Jezqio skrev:Jag måste ha med mig flikkan så att hon kan hålla handen
Så jag och Pertan har kommit överens om att träffas kl 1800
så resterande som inte har lämnat ännu får gärna oxå dyka upp
Kamikaze kid skrev:Då har man grejjat det där då!
Premiärtömning.
Fick för mig att det skulle vara värre men det var helt ok.
Fort gick det också...2:59...
Jezqio skrev:5:57
men jag svimmade inte!
Kamikaze kid skrev:Fort gick det också...2:59...
Duchess är inte bortskämd honKamikaze kid skrev:Då har man grejjat det där då!
Premiärtömning.
Fort gick det också...2:59...
Jag tror det tog 7min när jag lämnadePertan skrev:Över 6 min för mig, det är ju riktigt kass som tid, dock är jag 0 negativ tror jag det hette så jag kan bloddopa vem som helst, ska bli intressant och se om blodvärdet stiger nu när träningen kommer igång på allvar. eller om det bara är en myt.
TinaTjejen skrev:OCH sen var jag yrslig
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |