TinaTjejen
long time, no see
Akta så jag inte brottar ner digDawan skrev:Tunnis
Akta så jag inte brottar ner digDawan skrev:Tunnis
Dawan skrev:Tjihoooooooooooooooooo! Det är ju världsrekord!!!!!!!!!!!!. 2:59 är ju en helt sjuk och oslagbar tid. Är det säkert, skojar du inte nu? Finns det bevis? Hur kändes det? Var stack dom dig? gjorde du något speciellt innan, under eller efter blodgivningen? ja, efter är väl skitsamma. Komigen berätta.
TinaTjejen skrev:Duchess är inte bortskämd hon
Dr.Bike skrev:Edit: Vad är förresten "grejen" med att kunna ge snabbt? Det tyder väl bara på högt blodtryck? = inte SÅ bra. Jag vet inte om de använder olika grova nålar? Eller är det "one size fits all"?
Har f.ö aldrig känt yrsel efter en tappning. Vad kan det bero på?
Sb skrev:Tyder det verkligen på högt blodtryck? Jag har lite högt blodtryck men det tar tiiid för blodet att komma ut när jag lämnar.
Jag har hört att det där med yrsel oftast är psykiskt (aj.. det kommer jag väl få skit för att jag skrev) men å andra sidan står det på blodcentralens hemsida att blodtrycket kan sjunka något precis efter så det är väl isåfall därför som vissa känner yrsel¨.
Fråga nästa gång du är där vetja!
Jag inbillar mig att 9 timmars abetsdag och lunch vid 11 och sen tömning vid 18-19tiden gjorde sitt, för min del.Dr.Bike skrev:Har f.ö aldrig känt yrsel efter en tappning. Vad kan det bero på?
TinaTjejen skrev:Jag inbillar mig att 9 timmars abetsdag och lunch vid 11 och sen tömning vid 18-19tiden gjorde sitt, för min del.
*skylla på*
TinaTjejen skrev:Jag inbillar mig att 9 timmars abetsdag och lunch vid 11 och sen tömning vid 18-19tiden gjorde sitt, för min del.
*skylla på*
Du hade säkert "planeringstid" den dagen?Dawan skrev:Tunnis
Blodbuss? Det låter nästan lite äckligt..Dr.Bike skrev:Ja herregud ja! Så där får du inte hålla på! Det där blir man ju yr av UTAN tappning! (för jag antar att du menade att du inte åt nåt efter 11...*hu*)
Det fina med blodbussen är att de håller en kvar överdrivet länge, vilket blir en smygrast, äppeljuice + de goda hårdmackorna med den där ostmassan emellan samt läsning av senaste teknikens värld!
Kan det bli bättre!?
TinaTjejen skrev:Du hade säkert "planeringstid" den dagen?
(= sitta och zappa teve)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |