Ah där ser man, fint som tusan men frågan är om det inte är för blankt för mig ändå. Måste ju skylla på något för att jag är snål
Men men man får se när jag lyckas flytta arslet in dit, hade dom något demoex när du handla?
Idag blev det nya handskar iaf, fick möjlighet att testa Phantom och dom var grymma men tyvärr fanns inte min storlek/färg inne. Hur som helst så snubbla jag över ett par High Racer handskar och dom var djävulskt komfortabla och verkade även dom vara vettiga ur skyddssynpunkt så jag slog till. Phantom var aningen stelare och inte lite bekväma att ha på sig, dock saknas visirskrapan på Racerhandsken.
Var där med polarens skräp och hon somna inte ens när vi stod o diskutera i säkert en timma, grym service som vanligt Micke. Event-MC rekommenderas! Snacka och prova även stövlar och kom fram till det att Daytona Evo Supermoto inte är något för mig (utan att prova), dom är föör stela (jämfördes med pjäxor) och för tunga. Så det är G3 dojan eller GP som det lutar åt nu, får se vad man kommer fram till. Testade G3 idag och den satt bra men jag är ju ute efter maximalt skydd så får se om det blir GP ändå, testade en 45 bara för att men jag ska troligtvis ha 42½ så det sa väl kanske inte så mycket.
Var förbi Ikea också, tjejen i kassan fråga om jag hade family kort varav jag svarar -
"Va? Ja nä jag är singel...." HAHAHA! Men jag fick inte ligga, hon log iaf.
Provkörde handskarna på vägen hem, god komfort
: