Bikerbitch skrev:Annars kan ni ju alltid köra lite minimoto i Tullinge. Superkul om hon gillar motorer en smula förstås
Mm, har varit där tidigare utan dejt. Roligt som skam!
Bikerbitch skrev:Annars kan ni ju alltid köra lite minimoto i Tullinge. Superkul om hon gillar motorer en smula förstås
Superbee skrev:pengar är det som behövs
Jajjamensan!Bikerbitch skrev:Fungerar det för dig eller?
Hahah du hann före Tänd neonet som sagt, så blir det kalasfint!Kevorkian skrev:Har du bara på dig din neonkostym så kan du inte misslyckas
Ja håller mä du!Bikerbitch skrev:ec2bme: Vad kul att det har funkat! Bra eftersom du tydligen inte vågar ragga på annat sätt Fram för att mer tjejer tar intiativ istället.
Nisse Järnet skrev:Hahah du hann före Tänd neonet som sagt, så blir det kalasfint!
Haha jaa eller lila Vadå inte du?! Sluta ljug nuNeb Jones skrev:Kanske slår på stort o byter till röda neonlampor i dräkten! Det får vilken kvinna som helst knäsvag!
(Och nej, det är inte jag på bilden, men han e bra rolig)
Bikerbitch skrev:Superbee: Och du hade flickvän nu eller hur stod det till på den fronten?
Superbee skrev:Haha mjae tror det är avsaknaden av pengar som gör att jag inte har nån flickvän... allvarligt
Det här är verkligheten då man inte ser ut som nån fotomodell direkt.
men men nån dag hittar jag nog nån till desperat själ vettu så inser både hon och jag att de e kört om de inte blir vi två, så tvingar vi fram lite falsk kärlek o gifter oss,lever olyckliga, föder 2 jobbiga skitungar, dör fattiga och bittra
edit: sorry för OT!
Trådskaparn,återkom gärna med resultat!
Det där var väldigt naivt...Bikerbitch skrev:Återkom gärna med rapport sen hur det gick
Var bara dig själv så går det nog finemang.
Wunder skrev:Nej vägen till en kvinnas kärlek ligger i att enbart svara "Nämen ÅÅÅÅÅÅH vad intressant!" på allt hon säger.
Wunder skrev:Ingen hit hos det motsatta könet...
Nej vägen till en kvinnas kärlek ligger i att enbart svara "Nämen ÅÅÅÅÅÅH vad intressant!" på allt hon säger.
Boostmax skrev:Lartes;
Ungefär samma sak här, nu har hon präxis köpt en hoj, och vi ska ut å övningsköra i sommar.
Tjejjer på hoj är läkkert....
Lartes skrev:Jag raggade upp min tjej via hojjen också
Satt å surrade på en fest, nämnde att jag hade hoj, hon nämnde att hon hade styrlapp.
Ett par dagar senare åkte vi en liten sväng.
Nu mår man som fisken i vattnet med världens mysigaste tjej.
Dessutom har hon ju som sagt styrlapp & vi letar båge till henne nu.
Så mitt råd: ta med henne på bönpallen så e hon som vax i dina händer sen
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |