Dejthjälp!

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
Långa farbron skrev:
Ahha det var därför du åkte med mig i sommras..... :rolleyes:


Nej det va för att du hade blivit ledsen & sprungit hem till mamma om jag hade, som planerat, slagit dig på käften & långtidslånat din hoj
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Wunder skrev:
Det där var väldigt naivt... :tomten
En kille får aldrig vara sej själv på en dejt, det är självmord.
Typ såhär skulle det låta:
"Alltså, jag är egentligen inte särskilt intresserad av att höra om dina syskonbarn, dina expojkvänner, dina tråkiga fritidsintressen, vilka dyra kläder/skor du köpt/vill köpa, vilken kass lärare/chef du har som inte gav dej godkänt/ledigt, vilket schampo du använder eller hur mycket du ÄÄÄÄÄLSKAR spa-behandling. Jag vill helst bara komma innanför dina trosor. Kan du inte skynda dej att äta upp så går vi å knullar?"
Ingen hit hos det motsatta könet...
Nej vägen till en kvinnas kärlek ligger i att enbart svara "Nämen ÅÅÅÅÅÅH vad intressant!" på allt hon säger.

Du är också singel va? :rolleyes:
Klart man skall vara sig själv. Finns tjejer som också bara vill en sak. Men okej jag förstår eran taktik, strunta i att lära känna fruntimret. Hopp i säng och hoppas på att hon är bra. Då kan man väl ta en dejt till. Smart.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Baah, skaffa lite nya kläder bara, lyssna på Eminem och lär dig nåra tunga fraser så ska du nog se att de hela ska lösa sig. Klädtips:
 

Bifogat

  • FUCKONFIRSTDATE.jpg
    FUCKONFIRSTDATE.jpg
    8 KB · Visningar: 30

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
crf 450
Bikerbitch skrev:
Du är också singel va? :rolleyes:
Klart man skall vara sig själv. Finns tjejer som också bara vill en sak. Men okej jag förstår eran taktik, strunta i att lära känna fruntimret. Hopp i säng och hoppas på att hon är bra. Då kan man väl ta en dejt till. Smart.

Yes! Det e bara o ladda köttpickan! Som grabb så räcker det gott med att man tänder på chikset så är det bara o drämma till på uppgiften! :)
" Hopp i säng o hoppas" ... så är det väl alltid första gången? eller? kan man snacka till sig kunskap om hur folk är i tjoffet? I såfall vill jag veta hur för vem vill råka ut för ramsnea fruktkakor... :D
/ HEj o hå tjoffa på..
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Visa dig på dejten. Sen titta på henne aplänge tills hon blir irriterad. Frågor hon varför så slå dövörat till. Sen vänta på nästa reaktion. Då vet du hur hon reagerar på riktigt. Basera dina följande drag på detta.
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Smart du :)

Varken jag eller en söt tjej på mitt förra jobb hade sett gudfadern, så vi tog en filmkväll hemma hos mig.

Sa till henne: "Nästa gång kan du få sova över", och det gjorde hon :)
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Att du ens har en dejt är ett fett plus...

Kommer dö ensam och uttråkad själv... För inte fan är det lätt, var finns dom lixom. Har en kusin som sitter och håvar på internet. Men chattande är inte min grej, speciellt inte blinddaten som följer efter... gawd damn...

Och du, se till att ni har nåt att göra hela tiden. Pinsamma tystnader är pest. Drick lite sprit tillsammans, det luckrar upp... ;)
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Zana skrev:
Att du ens har en dejt är ett fett plus...

var finns dom lixom.

Ja det där undrar jag fan också...vart e dom? då menar jag inte "discodamerna" för de är ej av intresse....
 

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Africa Twin
spectre skrev:
nope, det är ju stöld. ifall du frågar tejpmannen aka the-patrix så kanske det går för sig :tungan

Han tänkte jag på det första jag gjorde när jag såg tråden! Fråga alla utom The-patrix! Eller så är han den enda som vågat prova allt, så han VET!
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Superbee skrev:
Ja det där undrar jag fan också...vart e dom? då menar jag inte "discodamerna" för de är ej av intresse....

Asså, jag vet att dom finns men man kan inte utan vidare börja samtala med dom på bussen, i affären eller var man nu ser dom... :gnissla

Hehe
 

Bettan

Oskuld bakom styret...
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Gävle
Hoj
VS 800 Intruder
Zana skrev:
Asså, jag vet att dom finns men man kan inte utan vidare börja samtala med dom på bussen, i affären eller var man nu ser dom... :gnissla

Hehe


Klart du kan! Kan det verka mer ärligt menat än i nyktert tillstånd och i dagsljus? :) Jag hade gillat det, i alla fall!

Men det funkade ju med Boostmax teknik också (se ovan)... :tuttar
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Bikerbitch skrev:
Du är också singel va? :rolleyes:
Klart man skall vara sig själv. Finns tjejer som också bara vill en sak. Men okej jag förstår eran taktik, strunta i att lära känna fruntimret. Hopp i säng och hoppas på att hon är bra. Då kan man väl ta en dejt till. Smart.
Nämen ÅÅÅÅÅÅH vad intressant!











Skämtar bara! :tungan
Det stämmer visserligen att jag är singel, och det beror enligt mej på att jag är alltför ärlig med mina avsikter.
Något jag tror på, är att om det inte funkar i sängen så kommer det inte funka i övrigt heller. Därför är sex prio 1 för mej (och för 99% av alla andra killar också), lära känna henne kan man göra efter att man blivit ihop.
 

-PLASTMISSIL-

Guest
Superbee skrev:
Ja det där undrar jag fan också...vart e dom? då menar jag inte "discodamerna" för de är ej av intresse....
Här på sh finns det väl många singeltjejer?!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Wunder; Stämmer. Man måste fungera på alla plan, även sexplanet. Men ibland kan det vara svårt att avgöra ifall sexet kanske kan bli bättre om man praktiserar det i fortsättningen. Men varför chansa? :gnissla
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
-PLASTMISIL- skrev:
Här på sh finns det väl många singeltjejer?!

jasså? har jag inte märkt?

on topic igen

Hur gick det för grabben med sin dejt? eller försvann de i floden av OT? :hihi
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Man ska inte ha för stora förhoppningar när det gäller att träffa flickor. Då slipper man bli besviken... :rolleyes:

Utgå alltid från att allt är åt helvete och att allt kommer fortsätta vara så. På så sätt blir minsta lilla positiva grej ett steg i rätt riktning. :hihi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top