Dejting på SH

vixi

Vixi
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Skogen
Hoj
Gsxr 750
Bra ide de här med att hitta någon med liknande intresse. Det är ju alltid en bra början:tummenupp
Den rätte/rätta finns nog men det är ingen lek att försöka finna:confused:

Sen är ju frågan hur många det är som har lust att lägga ut sig på en tråd.. hmm.. ne de blir nog att fortsätta leta "irl" istället.. haha.. o hoppas på något intelligent och snyggt och självständigt! kap:)
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Till knix kanelbulle smcskane punkt org ? (Den som man fick reda på att man placerats på kölista ifrån) eller till någon annan adress ?

webmasterHOSsmcskanepunktorg

Jobbresa då?
Hade varit rätt illa om det är någon som vill mata hajarna med dig eller dyl.

Visserligen jobbar jag mot Finland och färden går till Finland är det inte riktigt det heller.
Anledningen till min resa inte bara nästa helg utan även denna, är begravningar.

Jag gissar på att du ska bli inlagd på någon instution en vecka, för spamavvänjning. ;)

Skulle aldrig fungera på mig. Är distörbed för lajf!

haha :rofl

Har de också 12 stegs program ?

18 faktiskt! Lika många kasus som det finska språket har.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Bra ide de här med att hitta någon med liknande intresse. Det är ju alltid en bra början:tummenupp
Den rätte/rätta finns nog men det är ingen lek att försöka finna:confused:

Sen är ju frågan hur många det är som har lust att lägga ut sig på en tråd.. hmm.. ne de blir nog att fortsätta leta "irl" istället.. haha.. o hoppas på något intelligent och snyggt och självständigt! kap:)

Tja, du har ju faktiskt nu redan lagt ut det i en tråd, tillsammans med någon sorts friskrivning, så det slipper bli pinsamt, eller något. :tungan
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Bra ide de här med att hitta någon med liknande intresse. Det är ju alltid en bra början:tummenupp
Den rätte/rätta finns nog men det är ingen lek att försöka finna:confused:

Sen är ju frågan hur många det är som har lust att lägga ut sig på en tråd.. hmm.. ne de blir nog att fortsätta leta "irl" istället.. haha.. o hoppas på något intelligent och snyggt och självständigt! kap:)

Frågan blir då, eller rättare sagt frågorna.
Vilken av skogarna bor fröken i?
Vilket åldersspann är fröken intresserat av samt vilket tillhör hon själv?
Är fröken söt?
Är fröken intresserad av en :filmkväll?
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jo visst gjorde jag.. men som du säger jag höll ju det ganska opersonligt också

Japp. :tummenupp

Tror säkert det finns en del här på SH som träffats genom forumet, men hur pass bra utdelning just den här tråden har vet jag inte. :)

Du är hur som helst något på spåret, att här borde man ju faktiskt träffa någon som åtminstone delar hoj-intresset. Sedan är det ju en massa andra saker som också ska stämma överens...
 

vixi

Vixi
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Skogen
Hoj
Gsxr 750
Japp. :tummenupp
Sedan är det ju en massa andra saker som också ska stämma överens...

o ja.. det är ju där det blir än svårare.. :confused:
i värsta fall så får man åka mycket mc tillsammans får då tjötar man ju inte ihjäl varandra i alla fall.. :)
Skämt åsido, ja håller me, mycket ska stämma.
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Visserligen jobbar jag mot Finland och färden går till Finland är det inte riktigt det heller.
Anledningen till min resa inte bara nästa helg utan även denna, är begravningar.

Jag beklagar.
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga faktiskt, mer än att jag förstår varför du måste åka.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
o ja.. det är ju där det blir än svårare.. :confused:
i värsta fall så får man åka mycket mc tillsammans får då tjötar man ju inte ihjäl varandra i alla fall.. :)
Skämt åsido, ja håller me, mycket ska stämma.

Har samma åsikt som du, att det är inte lätt, att hitta någon där så pass mycket stämmer att man faktiskt är glad, nöjd och tillfreds med livet och allt i sin helhet.

Men att hon i mitt fall kör/gillar att åka hoj är i alla fall en bra början. :tummenupp Sedan kan det bara gå utför. :näsblod


:hihi
 

Ossman

Den förlorade brodern
Gick med
16 Aug 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Ducati Monster 796 -12
Mjahaja, här passerar man Helsingborg inget mindre än två gånger på en vecka, och ni damer stod inte där och vinkade nån av gångerna. :tummenner

Nu vill jag inte se något mer gnöl om att bra män är svårfunna för nu har ni fått er chans. Nu blir det inget igen förrän nästa års semsester. :fakta
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Efterssom alla andå redan är bukisar med varandra, direkt eller indirekt, vore ju en svingerstråd mer passande än en dejttråd!?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top