Tyvärr ingen semesterresa. Semestern har jag redan haft.
Jag gissar på att du ska bli inlagd på någon instution en vecka, för spamavvänjning.
Tyvärr ingen semesterresa. Semestern har jag redan haft.
Jag gissar på att du ska bli inlagd på någon instution en vecka, för spamavvänjning.
haha
Har de också 12 stegs program ?
Till knix kanelbulle smcskane punkt org ? (Den som man fick reda på att man placerats på kölista ifrån) eller till någon annan adress ?
Jobbresa då?
Hade varit rätt illa om det är någon som vill mata hajarna med dig eller dyl.
haha
Har de också 12 stegs program ?
Bra ide de här med att hitta någon med liknande intresse. Det är ju alltid en bra början
Den rätte/rätta finns nog men det är ingen lek att försöka finna
Sen är ju frågan hur många det är som har lust att lägga ut sig på en tråd.. hmm.. ne de blir nog att fortsätta leta "irl" istället.. haha.. o hoppas på något intelligent och snyggt och självständigt! kap
Bra ide de här med att hitta någon med liknande intresse. Det är ju alltid en bra början
Den rätte/rätta finns nog men det är ingen lek att försöka finna
Sen är ju frågan hur många det är som har lust att lägga ut sig på en tråd.. hmm.. ne de blir nog att fortsätta leta "irl" istället.. haha.. o hoppas på något intelligent och snyggt och självständigt! kap
Tja, du har ju faktiskt nu redan lagt ut det i en tråd, tillsammans med någon sorts friskrivning, så det slipper bli pinsamt, eller något.
Jo visst gjorde jag.. men som du säger jag höll ju det ganska opersonligt också
Japp.
Sedan är det ju en massa andra saker som också ska stämma överens...
Visserligen jobbar jag mot Finland och färden går till Finland är det inte riktigt det heller.
Anledningen till min resa inte bara nästa helg utan även denna, är begravningar.
o ja.. det är ju där det blir än svårare..
i värsta fall så får man åka mycket mc tillsammans får då tjötar man ju inte ihjäl varandra i alla fall..
Skämt åsido, ja håller me, mycket ska stämma.
SheDevil79:
Tyvärr kan jag inte komma till Lockarp den 1:a för att kramas med dig.
Efterssom alla andå redan är bukisar med varandra, direkt eller indirekt, vore ju en svingerstråd mer passande än en dejttråd!?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|