KGK
1200
Offroad skrev:Drog iväg ett sent igår kväll lite tankad......vart nog ett å annat sanningens ord i det mailet (Gestapo, ss och fan å hanses moster).
Du skämtar? , sånt där tar tid och det är helg
Offroad skrev:Drog iväg ett sent igår kväll lite tankad......vart nog ett å annat sanningens ord i det mailet (Gestapo, ss och fan å hanses moster).
Unidoc skrev:2213177Du kan inte räkna med att det tar 3dagar bara med postgång+betalning,går det över 1vecka så kan man börja fundera
Offroad skrev:2213143Sitter å biter på det som en gång varit naglar......nere vid knogarna snart...
Jag hoppas ni har rätt grabbar, det är bara det att tysken inte svarar på mina mail........Drog iväg ett sent igår kväll lite tankad......vart nog ett å annat sanningens ord i det mailet (Gestapo, ss och fan å hanses moster).
Beroende är jag redan, finns ju hur mycket hojprylar som helst på Ebay.
Demp@ skrev:2213211hade jag varit dig så hade nog jag mejlat igen och bett om ursäkt och skyllt det på någon "full polare..."
MaScoot skrev:2213274tycke' ja me'
skyll på din newbie status på Ebay...
Själv så har jag handlat massor på Ebay DE, UK, USA och aldrig blivit blåst.
Funkar hur bra som helst! Ibland är det storsäljare som inte har tid att besvara ett nytt mail var femte minut från en köpare.
Snake skrev:2609597Lyfter den här tråden lite.
Har tänkt handla lite på e-bay och dom flesta säljarna vill ju att man använder PayPal som betalningssätt. Har varit inne på deras hemsida och kikat lite men tycker det verkar lite krångligt. Är det så eller är det bara att öppna ett account? Vilket av dom ska man ta i så fall? Äer det några dolda avgifter som brukar komma till eller är det skitenkelt?
Tacksam för svar.
/Snake
Snake skrev:2609597Lyfter den här tråden lite.
Har tänkt handla lite på e-bay och dom flesta säljarna vill ju att man använder PayPal som betalningssätt. Har varit inne på deras hemsida och kikat lite men tycker det verkar lite krångligt. Är det så eller är det bara att öppna ett account? Vilket av dom ska man ta i så fall? Äer det några dolda avgifter som brukar komma till eller är det skitenkelt?
Tacksam för svar.
/Snake
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras