Rotor
happyshit
Ni ser ut att ha haft det gött idag. Också sugen på att prova Multi men det får bli en annan dag.
Tjenare!
Vi möttes strax innan Arboga ni var på väg därifrån när ni mötte 3 svarta japanska sporthojar
/ R-Sickan
Toppenväder,toppensällskap (även om jag var tvungen att vika av innan Fellinge)
Såå trevliga hojar så på Italia!
Kul att du var lite gasglad när Sportis tog på sig Farbror Boss....ledarrollen och skötte sig exemplariskt.
Självklart. Man får passa på dessa unika tillfällen så man själv kan skönja känslan hur det är att vara snabb...normalt sett brukar Jag inte synas i Hans backspeglar förutom när han är snäll
Kul att du var lite gasglad när Sportis tog på sig Farbror Boss....ledarrollen och skötte sig exemplariskt.
Jag som brukar ha ett helsike att hålla hornetrent i backspegeln Men snell är ja ju nästan alltid
Det är ju det jag menar,när du saktar in så ser du mig..sen
(blev nå knas med inlägget men ni fattar nog vem som skrev vad)
Lite jeans våldande på en split ny multistrada kändes helt rätt! I full mundering vet jag inte om det skulle vart "my coup of tea" dock. En helt sjuk sak är att jag köpte mig en ducati orginal detalj till min sucka idag??!!!Japparnas reservdels prånglare hade inte denna lilla detalj löst utan tvingar på köparna hela enheter ist vilket resulterar i sjukt dyra reservdelar givetvis! Italiabike for president De visste direkt vad jag behövde och 50 lappen senare så var saken biff
jag och almgren åkte dit en sväng. men då va ni andra redan klara där för länge sen. emil testade hoj. jag fick nöja mig med att provsitta med tanke på min längd.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|