Demohelg Italia Bike Center

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Ni ser ut att ha haft det gött idag. Också sugen på att prova Multi men det får bli en annan dag. :)
 

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Ort
Arboga
Hoj
Triumph street triple -11
Toppenväder,toppensällskap:) (även om jag var tvungen att vika av innan Fellinge)
Såå trevliga hojar så på Italia!
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Toppenväder,toppensällskap:) (även om jag var tvungen att vika av innan Fellinge)
Såå trevliga hojar så på Italia!

Kul att du var lite gasglad när Sportis tog på sig Farbror Boss....ledarrollen och skötte sig exemplariskt. :hihi
 

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Ort
Arboga
Hoj
Triumph street triple -11
Kul att du var lite gasglad när Sportis tog på sig Farbror Boss....ledarrollen och skötte sig exemplariskt. :hihi

Självklart. Man får passa på dessa unika tillfällen så man själv kan skönja känslan hur det är att vara snabb...normalt sett brukar Jag inte synas i Hans backspeglar förutom när han är snäll:hihi
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
:D
Självklart. Man får passa på dessa unika tillfällen så man själv kan skönja känslan hur det är att vara snabb...normalt sett brukar Jag inte synas i Hans backspeglar förutom när han är snäll:hihi

Jag som brukar ha ett helsike att hålla hornetrent i backspegeln:D Men snell är ja ju nästan alltid:tummenupp

Kul att du var lite gasglad när Sportis tog på sig Farbror Boss....ledarrollen och skötte sig exemplariskt. :hihi

Fick en inspirerande solorunda från Örebrokorset dock:)

Har gjort Västerås och Bahaus och IKEA, både bänkskivan är tillsågad och på plats, samt nya torkvindan satt i backen, o svågern fick tag i terassvärmare:tummenupp

Farbror Boss...ja, -Alltid redo är ju ett honörsord som en gammal scout jag är:D
 
Last edited:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Lite jeans våldande på en split ny multistrada kändes helt rätt! I full mundering vet jag inte om det skulle vart "my coup of tea" dock. En helt sjuk sak är att jag köpte mig en ducati orginal detalj till min sucka idag??!!!Japparnas reservdels prånglare hade inte denna lilla detalj löst utan tvingar på köparna hela enheter ist vilket resulterar i sjukt dyra reservdelar givetvis! Italiabike for president :tummenupp De visste direkt vad jag behövde och 50 lappen senare så var saken biff:)
 

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Ort
Arboga
Hoj
Triumph street triple -11
Lite jeans våldande på en split ny multistrada kändes helt rätt! I full mundering vet jag inte om det skulle vart "my coup of tea" dock. En helt sjuk sak är att jag köpte mig en ducati orginal detalj till min sucka idag??!!!Japparnas reservdels prånglare hade inte denna lilla detalj löst utan tvingar på köparna hela enheter ist vilket resulterar i sjukt dyra reservdelar givetvis! Italiabike for president :tummenupp De visste direkt vad jag behövde och 50 lappen senare så var saken biff:)

Håller med dig! Italiabike är kalaskaka!! Har fixat grejer till min japanska där.Vissa som ska eller borde tillhandahålla reserv eller annan lösning till till min hoj ex vad som kan funka "som är specialicerade" på det märket dessutom? har inte kunnat,haft hemma eller måste beställa.
 

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha R6
jag och almgren åkte dit en sväng. men då va ni andra redan klara där för länge sen. emil testade hoj. jag fick nöja mig med att provsitta med tanke på min längd.:yoparty
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
jag och almgren åkte dit en sväng. men då va ni andra redan klara där för länge sen. emil testade hoj. jag fick nöja mig med att provsitta med tanke på min längd.:yoparty

Nog hade du väl kunnat bängla runt en monster ducce allt de är ganska låga:)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top