mungajanne
Låg fart gör ont!!!
- Gick med
- 26 Jun 2005
- Hoj
- Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Då sätter jag kameran bakåt då
då kan du filma
Då sätter jag kameran bakåt då
då kan du filma
men ni kommer ju bara filmas några sek då
din med den kutsen så är det väl ingen sikt bakåt
filma framåt så får du se mitt
jag tänkte åka dit, tar nog med mig farsgubben. dock vet jag inte om jag orkar åka dit så tidigt. en annan är otroligt morgontrött.
här har ni den lilla 125an D: men men men är det någon jag kan åka med från västerås till köping? och bara så ni inte blir sura imorrn så går jag inte snabbare än 105-110 om jag inte får lite medvind
Ring mig imorrn!!!! 0730461298 om någon vill åka med mig från västerås!!!!!!!!!!!
När du väl kommer till Donken kan du parka wr:en OM du vill, kan erbjuda en bönplats på Rettan
Kan jag ställa den i ditt garage tro? om du har
Kan jag ställa den i ditt garage tro? om du har
Var mest ett erbjudande, men säger som SGM klart du skall köra Skulle du dock vilja så har jag garageplats Blir knöl bara att böka med det efter samlingen o tiden rullar..Annars kan du haka på bakpå någon gång vi kör någon 20+ mils tur
Skickar pm med mitt nummer, om du hoppar in innan du sticker så kan du skicka ett sms.jag tänkte åka dit, tar nog med mig farsgubben. dock vet jag inte om jag orkar åka dit så tidigt. en annan är otroligt morgontrött.
5 st samlades vid donken för vidare färd till Arboga där Duccemodeller provadesSjälv provade jag hypermotard 796 samt Multistradan 1200, riktigt trevliga maskiner, den förstnämde kanske lite klen..(ja en 600 kändes piggare..) Även Gabor2 dök upp i bil och Lucky strike jackan för att flåda ducce
Sen blev det en Käglantur, jag var tvungen att avvika tidigare bara för att konstatera när jag kom hem vi skulle åka 3 timmar senare
Nåja..fräsigt värre, trevliga vägar och trevligt sällskap
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |