Kulgan skrev:2226433visst är den precisi likadan på 05 &06'r också?
tänkte beställa prylarna nämligen...
Vad säger besiktningen ? nån som besiktigat utan SAS ventilen?
Vad säger besiktningen ? nån som besiktigat utan SAS ventilen?
Antagligen inte ett skit då det inte mäts några avgasvärden på motorcyklar på en vanlig kontrollbesiktning.
Dock får nog inte alla typer av avgasrening monteras bort, ta bara ett exempel som på bilar. Där behöver inte denna EGR ventil fungera längre som SBP provade tidigare dock får man inte montera bort den eller sätta den ur funktion!
Nä det är sant med med EGR ventilen och man kanske inte får plocka bort den på hojen heller men det känns som dom har så jävla dålig koll på hojar så jag tror inte dom märker det...
Nja jävligt dålig koll skulle jag INTE säga då de har ett antal hojar att hålla koll på men du har koll på ? hojar!
Det har du väl iofs rätt i....
Men summan av det blir ju att dom inte har koll på sånna detaljer som hur det ska se ut när tex SAS ventilen sitter på plats på en KTM.
Jag har koll på...hmm...är inte med riktigt
@Gnutten.
Har du fått på Wingsen? Nyfiken på att se dom monterade
Ok, hoppas på en recension senJa Wingsen har jag fått men inga främre rör, så jag hoppas på det bästa denna vecka för jag vill ha dem påmonterade till gruskörningen i helgen!
Ok, hoppas på en recension sen
Har fått hem grejerna till detta projekt nu, monterat bort ventilen, pluggat insuget och ramen - men hur fan får ni bort vänster del av grenröret???
Känns som att man måste plocka dän hela vänstra kylaren för att kunna komma åt den inre fjädern och dess skruv. Är det verkligen så jävligt? Står ju inget i mekmanualen om det heller
Ok, tack!Nopp men jävligt pilligt men med liten ringnyckel fungerar det!
Skaffa en fjäderavdragare som finns som KTM orig verktyg mkt användbar!
Ok, tack!
Har du koll på vad den heter? Hittar den inte i manualen och vill ju inte gärna fråga på Roadbike och få fel hem fel pryl
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari