J-Bone
Ny medlem
IlDuce skrev:Kawasaki Z1300 naturligtvis
Klart manlig hoj.
IlDuce skrev:Kawasaki Z1300 naturligtvis
johanrehn80 skrev:Är det inte Arto ? i sin träningsoverall?
lassnig skrev:Min åsikt är att en hederlig, gammal MT5 är da real deal!
Själv så är jag ännu obesegrad på min hemort i långa wheelies... vi mätte inte sträckan, utan tiden istället. Det berodde på att vi hade en fotbollsplan till förfogande... runt,runt,runt i ca 8 minuter, sen fick det räcka!
Twosaint skrev:stod bredvid och var helt galna eller ? Det dracks folköl och jublades då du släpade dina slitna gymaskor varv efter varv runt planen ?
En blandning av snus, AXE och 2 taktsolja låg som ett solkigt moln runt dig då du drog fram som en kung bland pöbeln.
Utan fötter i backen???lassnig skrev:Min åsikt är att en hederlig, gammal MT5 är da real deal!
Själv så är jag ännu obesegrad på min hemort i långa wheelies... vi mätte inte sträckan, utan tiden istället. Det berodde på att vi hade en fotbollsplan till förfogande... runt,runt,runt i ca 8 minuter, sen fick det räcka!
SvartR1a skrev:Yamaha R1 är också en mycket bra wheelie maskin dock med en STOR varning för deras olje pickup som INTE gillar långa wheelies och därmed riskeras R1'ans motor varje gång långa wheelies genomförs...
Patrik,
SWT Racing...
No1 skrev:När jag var 16 år så hade jag en Yamaha RD125LC som jag dagligen körde alla växlar ut med på ett hjul samt gjorde Stockholms längsta wheelies med så nog skall din RG125 fungera den också...
Patrik,
SWT Racing...
Kay skrev:Av allt jag testat är R1 det som är lättast o få upp, samt lättast att hålla balansen med. -1 drev fram gör det ännu roligare.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|