Den finaste 125:an är nu i händerna på några som jag inte vet vilka det är!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
zpeppy skrev:
Ja jag vet vilka dem är och de har snott en j****a massa moppar här i växjö. Men det sägs att de här killarna ska vara helt dumma i huvvet och typ ha :kulspruta och sånna grejor. Men rykten är ju alltid som dom är så jag vet inte. Men jag får typ ut 27-30 papp för den om de inte hittar den. Men vad gör man om de har slipat bort ramnumrerna på den, för det har de gjort på alla andra 2-hjulingar de har snott.

Dåså, besök dom med en näve basebollträn :mad:

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
zpeppy skrev:
Ja jag vet vilka dem är och de har snott en j****a massa moppar här i växjö. Men det sägs att de här killarna ska vara helt dumma i huvvet och typ ha :kulspruta och sånna grejor. Men rykten är ju alltid som dom är så jag vet inte. Men jag får typ ut 27-30 papp för den om de inte hittar den. Men vad gör man om de har slipat bort ramnumrerna på den, för det har de gjort på alla andra 2-hjulingar de har snott.
om du vet vilka de är så är det väl bara att be polisen gå och hälsa på dom?

Therudeboy

Guest
NSR_Martin skrev:
Det va väll dom där tre turkarna, som man egentligen inte får säga för då är man rasistisk.... :va Men iaf, dom hade väll snott ett flertal moppar osv och va ökända?? Borde inte vara några problem o få tag på dom då.... Jävla idioter....

Varför åker inte du och din polare ut till araby och leta efter hojen?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
araby???

Den blev stulen i växjö, jag orkar inte åka dit för att leta efter en hoj man inte kommer hitta :gnissla

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Therudeboy skrev:
Varför åker inte du och din polare ut till araby och leta efter hojen?

Mm det är ju iofs där den borde vara!

Nsr_Martin: Araby är typ som Råslätt fasst 10 gånger värre hehe.

Carinci

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Aprilia rs -04
precis dom där fuckona snodde min hjälm och handskar lixom bara skar av hals remmen som satt fast i hojjen och snodde allt fyfan!
det är ju inte mitt och ditt längre utan det är allas :kocko

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Carinci skrev:
precis dom där fuckona snodde min hjälm och handskar lixom bara skar av hals remmen som satt fast i hojjen och snodde allt fyfan!
det är ju inte mitt och ditt längre utan det är allas :kocko

Mm så är det och det blir väll bara värre och värre, för det händer ju aldrig nått med de som snor sakerna. Dessutom har jag hem nr och För och efternamn :D så nu tror jag att jag ska ringa snuten och lämna ett anonymt tips.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Jaaaaaaaaaaa! Den är nu hittad, hittades idag av polisen kl 14:00 typ. Jag är så grymt glad. Ska åka och kolla på den omn typ 1 h och kolla om den är fin fortfarande.

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
zpeppy skrev:
Jaaaaaaaaaaa! Den är nu hittad, hittades idag av polisen kl 14:00 typ. Jag är så grymt glad. Ska åka och kolla på den omn typ 1 h och kolla om den är fin fortfarande.

Härligt att denna underbart fina hoj kom till sin rätta ägare! :tummenupp

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
Jag skiter i vad ni andra tycker men jag skulle personligen ha satt ett märke på dom efter detta som dom sent kommer att glömma!

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
zpeppy skrev:

härligt att höra goda nyheter!! var hojjen hel och fin eller hade den fått nån smäll?? :confused:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
*Foxen* skrev:
härligt att höra goda nyheter!! var hojjen hel och fin eller hade den fått nån smäll?? :confused:
Jag kan från ganska så säkra källor raportera att den är i gott skick :D , tändningslåset och tanklocket va förstört, sen hade dom tydligen stått och börnat upp bakdäcket, lustiga killar....

Solid snake

Guest
NSR_Martin skrev:
Jag kan från ganska så säkra källor raportera att den är i gott skick :D , tändningslåset och tanklocket va förstört, sen hade dom tydligen stått och börnat upp bakdäcket, lustiga killar....

Dom kanske trodde det var en skroter o stod o tokvarva. :D

Jag säger då det.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Jaaaaaaaaaa! Den är nu (nästan) i mina händer. Den står på en verkstad här i växjö och ska nu göras i nyskick. Så jag lär väll få tillbaka den om ca 2-3 veckor. Men då har väll snön redan kommit. (Smilies verkade inte funka så jag får väll skita i att sätta nån här)

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
zpeppy skrev:
Jaaaaaaaaaa! Den är nu (nästan) i mina händer. Den står på en verkstad här i växjö och ska nu göras i nyskick. Så jag lär väll få tillbaka den om ca 2-3 veckor. Men då har väll snön redan kommit. (Smilies verkade inte funka så jag får väll skita i att sätta nån här)

Om dom vält den eller nåt så den inte är i nyskick i lack och dekaler, så försök få dom att lacka om den.

Snygg som fan helsvart :D

Stolten

Team Starköl Racing
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Husaberg 570
Tja! Grattis att du fick tebax hojen...

Ville bara säga att ni tycker alla att man typ ska spöa skiten ur dessa moppefuckon och det tycker jag med...

Men här i Eskilstuna iaf så är dessa moppefuckon inte ofarliga direkt, många har setat på ungdomvårdsanstalter och knivhuggit folk o så, så ta det lugnt och checka upp vilka det är innan ni "märker" dom...

//Mattias

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
zpeppy skrev:

låter bra de! hoppas att du hinner köra lite innan snön faller bara.. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning