Den Flygande Åsnan

Okej om det är ETT cp som får en lysande idé, men dom är ju några stycken. Och publiken vaffan..

Jag tyckte det var liiite kul och MYCKET taskigt.

Men fasen. Åsnan blev lite rädd men den skadades väl inte fysiskt? I bland kör jag förbi rådjur med bilen, dessa blir livrädda. Ska jag ha fängelse då? I dag dessutom flydde två oljiga stadsduvor hals över huvud från min framfart på trottoaren. De hade nog en jäkla puls efter det.

Men fasen. Åsnan blev lite rädd men den skadades väl inte fysiskt? I bland kör jag förbi rådjur med bilen, dessa blir livrädda. Ska jag ha fängelse då? I dag dessutom flydde två oljiga stadsduvor hals över huvud från min framfart på trottoaren. De hade nog en jäkla puls efter det.

jo.

skillnaden är dock, att du inte gjorde det medvetet, medan apskaften med flit, skicka åsnan upp i luften.

den klarar sig såklart, men hur jävla genkollapsad kan de vara? tydligen mycket...

Djurplågeri god damn it, han släpades i vattnet efteråt.
En människa har vett nog att veta att nu landar jag i vatten så nu håller jag andan. EN åsna (ett djur) har inte samma vett och riskerar då att drunkna. INTE ok nånstans. :(

En människa har vett nog att veta att nu landar jag i vatten så nu håller jag andan. EN åsna (ett djur) har inte samma vett och riskerar då att drunkna. INTE ok nånstans. :(

Jag är ganska säker på att en åsna klarar att landa i vatten.
Till och med hästar kan simma.
Åsnor är betydligt inteligentare.

Men ett jeffla ofog var det ändå.

Men det plattfotade pälsmössestativet som kastade jycken från en bro ingår ju i sama genpool.
Ergo: Inte oväntat.

Håller med. Fast vattnet e nog det mest naturliga i hela äventyret. Jag undrar mest hur åsnan mådde egentligen av att plötsligt ryckas upp 20 meter i i luften. Finns ju människor som börjar kaskadspy å gråta i vild panik bara i en enkel lisebergskarusell, å då har dom ändå gått in frivilligt. Våra sinnen e ju inte direkt anpassade för flygning.

Nu vet jag inte om åsnor har samma dåliga psyke som en häst, att dom får hjärtflimmer av en gräshoppa. Men att bli fastspänd i uppståndelsen mitt i en folkmassa, bakom en dånande aktersnurra, var nog ingen picnic heller.

Det är ju inte första gången ryssarna skickar djur upp i luften. Vovven Lajka skickade de ut i rymden redan 1957. I jämförelse så var det här kanske trots allt en ren nöjestur? :rolleyes:

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick