Den genom tiderna sämsta låten enligt dig?

Sämsta låt/artist någonsin?


  • Antal röstningar
    0

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Maya hiii, maya hooo....
Numanuma nej....

Det vetefan vad dom heter, men en hel jävla sommar med det blev förmycket.

En artist som jag gillar och har gjort en bunt kanonlåtar, men även ett par riktigt djupa bottennapp är Thåström.
Hur fan kan man pendla som han har gjort, skriver han vissa låtar i drogrus och andra när han sitter andra dagen på avgiftningen?
 

Jonathan

Guest
GuW skrev:
Maya hiii, maya hooo....
Numanuma nej....

Det vetefan vad dom heter, men en hel jävla sommar med det blev förmycket.

En artist som jag gillar och har gjort en bunt kanonlåtar, men även ett par riktigt djupa bottennapp är Thåström.
Hur fan kan man pendla som han har gjort, skriver han vissa låtar i drogrus och andra när han sitter andra dagen på avgiftningen?


Dragostea Din Tei heter låten.
 

rasmus

Kan de inte bli sommar...
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Tierp
Hoj
ingen tyvärr
Jonathan skrev:
Dragostea Din Tei heter låten.

Den är ju fan bra, trots att den är nött! :yoparty
Däremot klarar jag inte längre av att höra Wham - Wake me up before i go-go, ruskigt töntig låt!
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Chrille skrev:
Tror du verkligen på det själv? Carola har ju iaf sångröst och kan sjunga.
Skenhelig osv kan ju stämma.



Om du vill an jag presentera dig för oändligt många människor med samma egenskaper. Välj valfritt halvfyllo och häll i han en hela fulsprit(billigare än att köpa en CD) och du får precis samma grejer ur honom som Hellström.
"Fassan tyckte aldrig om mäj, mossan snoddde mina pengar, jag vet inte var ja ska söva inatt, men det är lugnt för jag vet var man kan köpa braj.....
Vi e allt kompisar vi!!!


Kommer någon på skillnade mellan Hellström och valfritt gråtmilt fyllo så får ni gärna berätta...

Jag gick igång på "pöbeln" som hackade på Hellström men se här, här har vi en som kan såga från hjärtat. Så till den milda grad att jag funderar på hur frisk jag egentligen är som inte hatar karln och hans alster. Det är kul att hacka på musiksmak om man gör det med finess. Men tycker man att Carolas Genom Eld är bra så måste man ju vara "amerikan", ju mer desto bättre. Noll snits, bara vulgärt.

På något sätt vill ja ju blidka dig Chrille efter din formidabla kölhalning av "Kolikbarnet" och om jag säger att jag gillar att höra Ian Gillan braka på i Child of Time så till den grad att jag får gåshud så kanske jag vinner någon poäng? Snälla?
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Nurse Ratched skrev:
Jag gick igång på "pöbeln" som hackade på Hellström men se här, här har vi en som kan såga från hjärtat. Så till den milda grad att jag funderar på hur frisk jag egentligen är som inte hatar karln och hans alster. Det är kul att hacka på musiksmak om man gör det med finess. Men tycker man att Carolas Genom Eld är bra så måste man ju vara "amerikan", ju mer desto bättre. Noll snits, bara vulgärt.

På något sätt vill ja ju blidka dig Chrille efter din formidabla kölhalning av "Kolikbarnet" och om jag säger att jag gillar att höra Ian Gillan braka på i Child of Time så till den grad att jag får gåshud så kanske jag vinner någon poäng? Snälla?

Gillar man Hellström så är man rökt.. PunKt.
 

TbA

Sandman coming...
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Falun
Hoj
Vägkungen
Sämsta låten

Från en annan tid av en gammal man.

Världens sämsta låt: Philemon Artur & The Dung - "In kommer Gösta"

Sedan klarar jag inte av att höra Arja Saijonmaa sjunga "Jag vill tacka livet"
Det är som om något går sönder i mig när jag hör den låten. Jag bara måste slå av radion innan jag kramar sönder ratten/stryper närmaste mäniska, måste bara få tyst på oljudet. :gnissla
 

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Östergötland
Hoj
-
TurboJugend skrev:
Allt med Håkan Hellström och allt med dom där jävla hej monica-idioterna

Hellström e ju hur skön som helst... :Bugar

Däremot Lena PH:s "Mitt namn är Lena Philipsson" tycker jag är grymt jävla dålig...
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Mauro Scocco får ju mej att vilja gå ut o döda någon bara för att mitt instabila sinnelag kräver det, all musik som nämts här innan är hitlåtar om man jämför med mannen som aldrig borde fått tag på en mikrofon, MAURO SCOCCO.... vad jag hatar den karln!
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top