TinaTjejen skrev:Jag tycker att Biturbos och Maria1980:s avatarer är försnillande lika och blandar idogt ihop deras inlägg
Men Biturbo visar ju ansiktet på sin bild, jag är mera hemlig *skratt*
TinaTjejen skrev:Jag tycker att Biturbos och Maria1980:s avatarer är försnillande lika och blandar idogt ihop deras inlägg
Da Fris skrev:Hmmm, "hyfsat" verkar ju vara rätt så relativt om man tittar på din avatar........
Maria1980 skrev:jag är mera hemlig *skratt*
Anderzzon skrev:Ps bild va lr kan man va så smal?
Anderzzon skrev:Nu handlar ju tråden om en italienare, men alla japps hojjar då? Varför så hög sitthöjd? Japaner är väl inte så långa.... Iof så räknar de ju med att sälja hojjarna till andra länder med, hrmm... Men vilket land köper mest? De måste va jeffla långa de? Nu är ja ju med kort i rocken, men vad är genomsnittslängden på folk som kör hoj? Haha skitsamma man når ju ner hyffsat med sina 170cm iaf...
Maria1980 skrev:Tänkte även lämna in stövlarna för omsulning med lite högre sula, tar till alla knep för att jag ska kunna hantera denna underbara maskin... för vilken ljuv musik det var när hojen startades...
Maria1980 skrev:Skuggor förvillar...
jocke i köping skrev:Men hallåååååå
inga bilder på hojjen ännu ??????
jocke i köping skrev:har du fått ännu ?
Maria1980 skrev:Hojen står och vilar hemma i mitt garage. Bilder vill jag inte ta med så tråkig bakgrund som garageväggar, väntar tills snön försvunnit, då ska det ut & fotas =)
Dr.Bike skrev:Ska bli kul att se dig med platådojjor på Aprilian!!
Växel och bromskänsla?
jocke i köping skrev:Fasen va underbart ,, hoppas du blir helnöjd
va e de för färgsättning på den ?
hur många mil har den gått ?
var den i butik i sverige när du köpte den ?
gissa om ja e nyfiken ,,, säkert inte bara jag här på forumet.
Argyle skrev:Altså jag är förbannat glad jag är 184cm och väger 98kg. Fan jag tycker ändå det kan vara tungt att sparka sig fram med hojen. Kan tänka mig när man är 160cm och väger 55kg typ..
Maria1980 skrev:Ja, och tänk då om det är ännu värre, typ 156cm och 47 kg...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|