Den här borde jag väl klara av =)

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
anja skrev:
Det är inte att stanna vid rödljus som är svårt, utan att parkera. Och det gör räcerförare också. Om du snackar sånt du inte begriper (jag gissar att du är över 165 cm lång) så tycker jag inte att du ska använda kocko-smajjlyn när du citerar något som Teddy skriver. För han är inte ett dugg kocko.
Det var just sådana situationer jag syftade på. Det är skillnad på GP förare med tusen års erfarenhet och ett helt gäng mekaniker som inte gör annat än hjälper dig när du kommer in i depån (ja, vi har alla sett det på tv).

Jag har en polare som är för kort i rocken o där var det bökigt med rödljusen när det blåste. Av den enkla anledningen att det var jobbigt att hålla hojen upprätt. Speciellt med passagerare. Har dock aldrig sett honom ha några större problem med att parkera. Att leda en hoj är mkt en tekniksak.

Jag vet att Teddy inte är kocko. Men jämförelsen är kocko i det stora hela. Men om han bara tänkte på körställningen så tror jag han har rätt, det funkar säkert alldeles utmärkt. Det är hanteringen runt i kring som blir bökig...

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Hur har det gått nu då? Några bilder på skönheten? (hojen alltså) :hihi

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Suomalainen skrev:
En tråd om en smärt liten snygg tjej på en stor sporthoj lär aldrig dö, speciellt inte när det finns bilder och folk väntar på fler... :lol

Hell yeah, hittade precis hit... :D

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Röda Ninjan skrev:
Nej båda två, Nakenbilder med maria på hojen JAaaa :tuttar

Det där är ingen nakenhoj, ser du väl! Sporthojsbilder med Maria på blir det i så fall. :fatta!

/Fredrik, oskuldsfull ;)

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
levererad ännu ?

hojta till när du fått hem hojjen så kan jag ge lite tips som kan vara bra o ha ang,mille.
jag hade en 00:a innan jag köpte 04:an,, och den fick jag bra liv på *smile*

// Köping

Maria1980 skrev:
Jag menar, så stor är den väl inte?

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
jobbigt om det börjar luta, den väger ju en del.

Jag tappade balansen vid ett rödljus när jag hade falcon, det blev jävligt jobbigt och det va nära att jag välte stillaståendes, så se till att du kan sätta i fötterna ordentligt

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Hur som så tror jag inte det kommer bli några problem för dig att köra den där.. Jag har sett mindre bruttor på större hojar och det har då verkat gå bra.

Maria1980

Skitskraj MC
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Sålt Millen :(
Biturbo skrev:
Hur som så tror jag inte det kommer bli några problem för dig att köra den där.. Jag har sett mindre bruttor på större hojar och det har då verkat gå bra.

Har du? Jag trodde att man inte kunde vara så mycket mindre, för då är man ju dvärg. :confused: Jag är hela 4 cm längre än gränsen för kortväxt :tummenupp

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
Kul o se vad alla skriver om ditt inköp,
men som jag förstått så kan du modefiera hojjen så att du fixar det hela,
att den kanske inte är som en minimoto är väl bra det,

men såfort du har den hemma så MÅSTE du lägga ut bilder på hojjen ,, ok ? :Bugar

Maria1980 skrev:
Har du? Jag trodde att man inte kunde vara så mycket mindre, för då är man ju dvärg. :confused: Jag är hela 4 cm längre än gränsen för kortväxt :tummenupp

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Vackert! En Mille och en söt tjej ombord, kommer rasa i diket om jag ser dig.

Grattis till en grym hoj då (som jag förvisso inte kört men var spekulant på en).

Elak hoj, snygg som fan och med grymt ljud. Håll i hatten och håll till höger alla andra! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...