CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Det var just sådana situationer jag syftade på. Det är skillnad på GP förare med tusen års erfarenhet och ett helt gäng mekaniker som inte gör annat än hjälper dig när du kommer in i depån (ja, vi har alla sett det på tv).anja skrev:Det är inte att stanna vid rödljus som är svårt, utan att parkera. Och det gör räcerförare också. Om du snackar sånt du inte begriper (jag gissar att du är över 165 cm lång) så tycker jag inte att du ska använda kocko-smajjlyn när du citerar något som Teddy skriver. För han är inte ett dugg kocko.
Jag har en polare som är för kort i rocken o där var det bökigt med rödljusen när det blåste. Av den enkla anledningen att det var jobbigt att hålla hojen upprätt. Speciellt med passagerare. Har dock aldrig sett honom ha några större problem med att parkera. Att leda en hoj är mkt en tekniksak.
Jag vet att Teddy inte är kocko. Men jämförelsen är kocko i det stora hela. Men om han bara tänkte på körställningen så tror jag han har rätt, det funkar säkert alldeles utmärkt. Det är hanteringen runt i kring som blir bökig...