Jag får väl ge Old boy ett försök, men jag väntar mig inget under direkt
en av filmhistoriens främsta scener:
[YOUTUBE-ID]Ufss5ot_vGE[/YOUTUBE-ID]
Jag får väl ge Old boy ett försök, men jag väntar mig inget under direkt
Sexmission.
Ska vara grym.
Menar du den polska sexmisja? Den är bra men jag skulle inte beskriva den som grym. Fast det är inte den du menar va?
Dom är ju inte riktigt det, det var ju därför jag skrev att de går att se
Ehh, ok... Jag tror jag hoppar den filmen, vad var bra i den scenen? Knappast stuntmännen åtminstone
Vad negativ du är. Jag tror att du har en moppe dessutom.
Terrorizer, jag funderar fortfarande på om det värt att slösa tid på den men jag har förvisso sett enormt mycket skitfilm genom åren *Dansar med vargar 2ggr dessutom* så en till kan ju inte göra så mycket egentligen.
Sätter den på nedladdning och lägger den i högen med "nödfilmer att kolla på vid extrem tristess och sjukdom".
Ok, känns lite liknande dock och det är ju samma usla skådisar med som jag har förstått det. Som sagt, det spelas inte in några bra filmer i Sverige
Av ren nyfikenhet får du gärna nämna 3-5 av dina favoritfilmer, så man har någon aning om vilken slags smak du besitter. Kanske bör ha ställt denna fråga långt innan påtryckningar och fördomar, men va fan, jag är bara mänsklig.
1. The Island.
2. 28 days later/28 weeks later.
3. The great escape.
Jag tror inte att det finns någon japansk-kinesisk-korenansk eller annan risfilm med på min favoritlista. Enkelt också, jag tycker helt enkelt att de blir bättre på den stora ön på andra sidan sjön. Sen att de är bra på historier och manus är en annan femma, men jag tycker inte att de lyckas med resten. Har iofs sett "the eye" tror jag den hette av de två bröderna? Den var skaplig för att vara risig film.
Jag tror att du har en personlig assistent.
Tog mig friheten att rätta ditt inlägg.
En annan bra film, konstigt att den inte gick på bio.
Utomlands kallas det för 'butler'.
Fanns inget att rätta för att förståelsen skulle bli bättre. Lägg energin på dig istället och fundera över varför du är slav.
Jag tror inte att det finns någon japansk-kinesisk-korenansk eller annan risfilm med på min favoritlista. Enkelt också, jag tycker helt enkelt att de blir bättre på den stora ön på andra sidan sjön. Sen att de är bra på historier och manus är en annan femma, men jag tycker inte att de lyckas med resten. Har iofs sett "the eye" tror jag den hette av de två bröderna? Den var skaplig för att vara risig film.
Terrorizer, vad menar du att det inte är zombiefilmer när vi snackar om 28days/weeks...? Ok att det är ett virus, men lite zombie är det ju över dem...
Förutom Battle Royal så är Versus och Fist of Legend dom bästa asiatiska filmerna. Oldboy var väl också ok, fast ganska sjuk. 3/5 typ.
Mja, visst har de ett zombieliknande beteende men äkta zombies, no way dude.
Man måste dö o sen vakna upp för att vara en zombie.
I 28-filmerna är de ju virusdrabbade (sjuka) som framkallar raseri.
Appropå det, den här uppkommande filmen kanske kan intressera dig.
En remake på George A. Romeros film med samma namn.
Allra sista bildrutan av trailern, ouch.
Mja, visst har de ett zombieliknande beteende men äkta zombies, no way dude.
Man måste dö o sen vakna upp för att vara en zombie.
I 28-filmerna är de ju virusdrabbade (sjuka) som framkallar raseri.
terrorizer skrev:Appropå det, den här uppkommande filmen kanske kan intressera dig.
En remake på George A. Romeros film med samma namn.
Allra sista bildrutan av trailern, ouch.
[YOUTUBE-ID]lEMZwQulT1Q[/YOUTUBE-ID]
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |