slavtext
ta dig gärna friheten, att rätta till ditt liv
slavtext
Har inte sett originalet trots påtryckningar från en kompis men nu får jag nog ta och göra det innan den där kommer...
Originalet är en helt OK film, inget mästerverk direkt. Själva idén är lite bättre än själva utförandet, men den är sevärd helt klart.
Kollade utan ljud så fick inte direkt nå hum om vad den handlar om, eller nivån på skådisarna. Men nog fan älskar jag själva utseendet. Och snubbe med sniperbössa? Ballt!
en av filmhistoriens främsta scener:
[YOUTUBE-ID]Ufss5ot_vGE[/YOUTUBE-ID]
vet inte om denna vart uppe men:
http://www.whowillsurvive2012.com/
Inte samma film som denna? Kör de en fuling och har liknande namn månntro? Inget vidare betyg direkt, skulle ladda ner den när jag kollade hemsidan men det kanske inte är samma som sagt...
nepp inte samma
Inte samma film som denna? Kör de en fuling och har liknande namn månntro? Inget vidare betyg direkt, skulle ladda ner den när jag kollade hemsidan men det kanske inte är samma som sagt...
Ok, då verkar den du menade vara bra Bara hoppas på att den dyker upp på nån HD-site inom kort
2012 är ju när jorden går under om du inte visste det. 21 december närmare bestämt. Lär nog komma många filmer och skit om det.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|