gillar du 'abductionsrullar, ska du kolla in 'fire in the sky' (finns att hyra hos din lokala dvd-snubbe):
en klassisk direkt-till-dvdhyllan-fast-den-hyllan-ingen-hittar-till-förutom-i-am-your-only-fan-mr-roland kickinger-aka-conan...
Sjukt bra film som har sjukt jobbiga scener!
Precis vad jag gillar!
[YOUTUBE-ID]2GxSDZc8etg[/YOUTUBE-ID]
vilken adrenalinkick, undra när man kan se den, de verkar spela den i USA.
http://thehurtlocker-movie.com/
Såg den för nån månad sen, helt ok. Ska visst ha biopremiär här i Sverige 4 dec.vilken adrenalinkick, undra när man kan se den, de verkar spela den i USA.
http://thehurtlocker-movie.com/
Den är riktigt bra. Kommer snart på bio om man inte vill se den på annat vis
ok, då väntar jag, en del filmer verkar aldrig nå sverige, vart den där ink, moon, road mfl. hamnar får man väl hålla koll på.
'fire in the sky' är apbra!
mjaa, jag gillar 'dåliga' filmer, dvs de är dåliga på ett sätt som är bra. däremot tror jag att nya conan kommer vara dåligt på riktigt, sånt gillar iaf inte jag. valet av skådis pekar tex på det.
The Fourth kind - 6 november 2009 ( Sverige )
Såg den för nån månad sen, helt ok. Ska visst ha biopremiär här i Sverige 4 dec.
Jag känner inte igen karln. Men han såg jallafall ut att ha muckler å det är det viktigaste i det här fallet. sen att det blir svårt att göra den bättre än första Conan som faktiskt är en sjukt bra film med äkta krom-känsla.
Kan det stämma? hittar inget på SF.....
En teaser som inte är lika blodig som bootlegtrailern, fokuserar mer på komedidelen. Hoppas på lättsam våldshumor.
[YOUTUBE-ID]mvPe7UMcXGw[/YOUTUBE-ID]
Här kommer en (enligt mig sjuk film)!!
Har själv inte sett den, men tänkte på er! Kanske nån här som tycker om såna filmer!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|