Den här filmen ser jag mest fram emot att se

SweeT

Lånar hellre ut flickvännen än hojjen !
Gick med
20 Feb 2009
Hoj
Yamaha yzf R6 -00
Paranormal activity

är den så dålig, den är ju typ utsåld varje kväll :va

De 'är en otroligt bra (Lågbudget film) som sålde otroligt mycket men håller med om att de är tunga fotsteg och en dörr / lampor som rör på sig :crash

SweeT

Gick med
20 Feb 2009
Hoj
Yamaha yzf R6 -00
hur ska det annars vara om det är paranormala aktiviteter:va

De jag menar är att jag skulle kunna filmat den med fiske snöre och en handkamera med fula amerikanska skådespelare och lite fantasi.. finns massa "Paranomal" filmer där man faktiskt ser "Spöket" inte några jävla spår i puder ..

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
De jag menar är att jag skulle kunna filmat den med fiske snöre och en handkamera med fula amerikanska skådespelare och lite fantasi.. finns massa "Paranomal" filmer där man faktiskt ser "Spöket" inte några jävla spår i puder ..

ok, värd att se?

SweeT

Gick med
20 Feb 2009
Hoj
Yamaha yzf R6 -00
Last edited:

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Uhhh, ryser bara jag tänker tanken på skitfilmen :näsblod Bra spelat? Inte menar du skådisarna då väl :gnissla

Ja jag tänker på skådisarna, de verkar helt okända osv., jag kunde inte hitta några typ Tre Kronor varning på dom.

Den var värd pengarna jämfört med mycket annat man ser.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Haha, vad är det här, skulle de fått en Fatwa ifall de tog med några med naturkatastrofscener

2012-regissören vågar inte 'förstöra' islams heligaste byggnad

"Well, jag ville göra det måste jag medge," säger Emmerich. "Men min medförfattare Harald [Kloser] sa att han inte ville ha en fatwa på sitt huvud på grund av en film. Och han hade rätt. Vi i västvärlden måste alla tänka på detta. Man kan faktiskt låta kristna symboler falla sönder, men om man gjorde detta mot en arabisk symbol skulle man få en fatwa, och det låter lite grann som tillståndet som denna värld befinner sig i."

http://svt.se/2.35188/1.1778167/

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
ok, värd att se?

Jag beskrev handlingen ganska utförligt. Det händer inte mycket mer än så. Dom snackar lite skit, killen är ett as, det blir natt och så rör sig dörrjäveln som dom aldrig lärde sig att stänga, sen blir det morgon och så upprepas allt igen. Skit, as, dörr. Sista gången jag ser en film som varken har explosioner eller nån som kan karate.

På tal om det så såg jag att det ska komma en ny Resident Evil nästa år. Det har jag väntat på sen den förra kom. Det kommer att bli grejer det.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jepp. Jag hoppas på en femma och en sexa också.

Samma här, de har ju visat att det faktiskt går att göra bra uppföljare. Kanske bli tjatigt med Terminator 22 och RE:71 men jag kommer likförbannat kolla på dem.

Btw, såg Moon nyss. Bra rulle, ett äkta Scifi-drama :tummenupp

Har District 9 ligger framför mig nu, ser fram emot att kolla på den nån kväll i veckan. Och Funny people.

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Argh, är så jävla pepp på MOON men den får vänta till nästa år då den inte släpps här i sverige förrän då.
Medans glor jag på årets skit så man kan få till en präktig best-of-lista. :n3rd

:tummenupp

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
CBR600F4
Samma här, de har ju visat att det faktiskt går att göra bra uppföljare. Kanske bli tjatigt med Terminator 22 och RE:71 men jag kommer likförbannat kolla på dem.

Btw, såg Moon nyss. Bra rulle, ett äkta Scifi-drama :tummenupp

Har District 9 ligger framför mig nu, ser fram emot att kolla på den nån kväll i veckan. Och Funny people.

District 9 var en höjdare, rekommenderas!

Funny people är också riktigt bra de första 2 timmarna, sedan blir den seg och jobbig... men värd att se.

2012 var riktigt seg och jobbig att titta på. Tycker effekterna var bättre gjorda i District 9.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC