Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Argh, är så jävla pepp på MOON men den får vänta till nästa år då den inte släpps här i sverige förrän då.
Medans glor jag på årets skit så man kan få till en präktig best-of-lista. :n3rd

:tummenupp

Ska jag skicka en dvd till dig eller :gnissla

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Argh, är så jävla pepp på MOON men den får vänta till nästa år då den inte släpps här i sverige förrän då.

??? vad är det här, såg att Hurtlocker haft premiär för länge sen men inte i Sverige :mad:, inte konstigt att folk laddar ner, SF får nog skärpa sig om dom ska ha kvar några besökare.

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
OK är ni redo för lite humor?
Bra, då kör vi. :D

[YOUTUBE-ID]CPasvs3spuE[/YOUTUBE-ID]

Kul att Arlowski är med, men man får hoppas att han har 0 repliker, precis som i trailern.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-

Den där ska jag se. Egentligen tycker jag Universal Soldier är en av dom sämre Van Damme-filmerna, Kick Boxer och Bloodsport är dom bästa, men ändå kul att se både Van Damme och Dolph igen.

Vi får hoppas att han fortfarande kan göra sin legendariska trippelrundspark som avslutning på sista fighten. Annars skulle jag känna mig lite lurad.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

[YOUTUBE-ID]CPasvs3spuE[/YOUTUBE-ID]

Kul att Arlowski är med, men man får hoppas att han har 0 repliker, precis som i trailern.

Wohoo, Van Damme och Dolphan mot varandra igen. Klart man måste se! :yoparty

Den där ska jag se. Egentligen tycker jag Universal Soldier är en av dom sämre Van Damme-filmerna, Kick Boxer och Bloodsport är dom bästa, men ändå kul att se både Van Damme och Dolph igen.

Vi får hoppas att han fortfarande kan göra sin legendariska trippelrundspark som avslutning på sista fighten. Annars skulle jag känna mig lite lurad.

Bloodsport är det bästa han gjort! :fakta

Last edited:

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Nej, nej, nej!
Kickboxer ÄR OXÅ COOL!

När man var yngre tyckte man mycket av det han gjorde var bra, och så kanske det fortfarande kan vara då jag...
Såg på både Derailed (2002) och In Hell (2003) härom året som inte var too shabby faktiskt. JCVD (2008) var även den ganska underhållande.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det e lugnt jag kan lika gärna vänta till årskiftet, skaffar den då oavsett om den är släppt i sverige eller ej.

Just nu koncentrerar jag mig på årets releaser som sagt. :tummenupp
Förklaring till detta finner du här: http://a-y-s.bloggspace.se/406775/Top-30-movies-of-2007-part-1

Förstod inte så mycket av den där sidan, jag kanske är korkad :va

Det konstiga med Moon är att hela filmen kändes som en Dejá vu för mig, varför vet jag inte riktigt...

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Samtidigt som jag är sugen på TRIANGLE känner jag mig tveksam.
Då regissören står bakom filmer som halvtråkiga CREEP men även asroliga SEVERANCE, kan utgången bli exakt vad som helst...trailern ser både bra och dålig ut. :gnissla

[YOUTUBE-ID]TlrA2NYeAug[/YOUTUBE-ID]

Ett bra mindfuck eller ett bra försök?

Förstod inte så mycket av den där sidan, jag kanske är korkad :va

Vad jag försöker säga är att jag varje år knåpar ihop en filmlista över de filmer jag uppskattat mest som släppts under året, i Sverige. Året börjar närmar sitt slut nu vilket innebär att jag försöker se så många filmer från i år som jag kan....
Därför väntar jag med MOON till nästa år även fast jag så väldigt gärna vill se den omedelbart.

Det konstiga med Moon är att hela filmen kändes som en Dejá vu för mig, varför vet jag inte riktigt...

Min sambo sa till mig efter hon sett trailern, att den påminde henne en aning om 2001: A Space Odyssey . Jag har inte sett den än, så jag vette fan?

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Min sambo sa till mig efter hon sett trailern, att den påminde henne en aning om 2001: A Space Odyssey . Jag har inte sett den än, så jag vette fan?

Viss likhet fanns förvisso, men Kubrick's helsjuka film är inte ens bra om man bara kollar på fodralet till skillnad från Moon som är skitgrym bara på omslaget...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Samtidigt som jag är sugen på TRIANGLE känner jag mig tveksam.
Då regissören står bakom filmer som halvtråkiga CREEP men även asroliga SEVERANCE, kan utgången bli exakt vad som helst...trailern ser både bra och

Gillade du Severance kommer du älska Slither! Den bästa comedy-horror filmen jag har sett iaf. :D
Har inte sett Shaun of the dead ännu så listan kanske ändras..

[YOUTUBE-ID]-j-y6B7UpQM[/YOUTUBE-ID]

Sen är ju Elizabeth Banks med också! :tjär

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
SLITHER är en riktigt fin hyllning till 80-talets monster och slem filmer :tummenupp
Humorn fungerade så där tyckte jag, men överlag en kompetent skräckkomedi.

SHAUND OF THE DEAD äger allt. :yoparty

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
Den här då...?

[YOUTUBE-ID]yMEhkTxs3_E[/YOUTUBE-ID]

Mycket talade emot den i mitt huvud (allt Paul W.S. Anderson tar i förvandlas till bajs), men nu då även folk som hatar denna typ av film ger med sig...ja vad gör man?

Pandorum_000.jpg

:brinnerup

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Vafan, blev inte Dolph köttfärs i originalfilmen?
Har dom lixom pusslat ihop honom och gjort honom 20 år äldre?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC