Argh, är så jävla pepp på MOON men den får vänta till nästa år då den inte släpps här i sverige förrän då.
Medans glor jag på årets skit så man kan få till en präktig best-of-lista. :n3rd
Ska jag skicka en dvd till dig eller
Argh, är så jävla pepp på MOON men den får vänta till nästa år då den inte släpps här i sverige förrän då.
Medans glor jag på årets skit så man kan få till en präktig best-of-lista. :n3rd
Har dom det i Resident Evil
OK är ni redo för lite humor?
Bra, då kör vi.
OK är ni redo för lite humor?
Bra, då kör vi.
[YOUTUBE-ID]CPasvs3spuE[/YOUTUBE-ID]
Kul att Arlowski är med, men man får hoppas att han har 0 repliker, precis som i trailern.
Den där ska jag se. Egentligen tycker jag Universal Soldier är en av dom sämre Van Damme-filmerna, Kick Boxer och Bloodsport är dom bästa, men ändå kul att se både Van Damme och Dolph igen.
Vi får hoppas att han fortfarande kan göra sin legendariska trippelrundspark som avslutning på sista fighten. Annars skulle jag känna mig lite lurad.
Bloodsport är det bästa han gjort!
Å maj gadd! B-action på högsta nivå!OK är ni redo för lite humor?
Bra, då kör vi.
Wohoo, Van Damme och Dolphan mot varandra igen. Klart man måste se!
Det e lugnt jag kan lika gärna vänta till årskiftet, skaffar den då oavsett om den är släppt i sverige eller ej.
Just nu koncentrerar jag mig på årets releaser som sagt.
Förklaring till detta finner du här: http://a-y-s.bloggspace.se/406775/Top-30-movies-of-2007-part-1
Förstod inte så mycket av den där sidan, jag kanske är korkad
Det konstiga med Moon är att hela filmen kändes som en Dejá vu för mig, varför vet jag inte riktigt...
Min sambo sa till mig efter hon sett trailern, att den påminde henne en aning om 2001: A Space Odyssey . Jag har inte sett den än, så jag vette fan?
Samtidigt som jag är sugen på TRIANGLE känner jag mig tveksam.
Då regissören står bakom filmer som halvtråkiga CREEP men även asroliga SEVERANCE, kan utgången bli exakt vad som helst...trailern ser både bra och
[YOUTUBE-ID]2GxSDZc8etg[/YOUTUBE-ID]
Vafan, blev inte Dolph köttfärs i originalfilmen?OK är ni redo för lite humor?
Bra, då kör vi.
Kul att Arlowski är med, men man får hoppas att han har 0 repliker, precis som i trailern.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|