Den här filmen ser jag mest fram emot att se

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Tror tyvärr den är lite för "speciell" för att SF's inköpare ska våga sig på den.

ok, kan ju hoppas den kommer på DVD då, filmbranschen får väl kamma till sig annars som de klagar på fildelning, likaså med premiärerna, det kan ju inte skilja flera månader mellan olika länder, jag laddar inte ner film men får man inte tag på dom och man ser dom på youtube etc. så blir man ju "tvungen" att ladda ner.

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
OK är ni redo för lite humor?
Bra, då kör vi. :D

[YOUTUBE-ID]CPasvs3spuE[/YOUTUBE-ID]

Kul att Arlowski är med, men man får hoppas att han har 0 repliker, precis som i trailern.

WTF - Arlowski:Bugar
Hoppas han inte gör en Tito - dvs. lägger sin MMA-karriär på hyllan för B-rullar. Dolfan med också:yoparty Ha, ha... Den rullen måst jag se på bio:näsblod

ps.
Inget skvaller om UFC 106 bara... inte sett den än:gnissla
ds.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
WTF, här har man väntat på Hurt locker så går den på världens minsta salonger och bara på 2 salonger i hela stan

:läggnerSF?

:slangaallafilmer

Last edited:

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
@Plåtniklas: jävlar du dök på den genast! :D
Själv ser jag den på juldagen om någon ids köpa den åt mig i julkapp :tummenupp

Tillsammans med John Woos senaste episka mästerverk (?).
Oxå släppt i år.

[YOUTUBE-ID]z3qIXQCHf94[/YOUTUBE-ID]

:yoparty

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Vet inte om den redan varit upp, men i dagens zombiekultur måste jag rekommendera The Signal, skitsnygg lågbudgetrulle som är hysteriskt kul och toppenskådisar. :tummenupp

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Vet inte om den redan varit upp, men i dagens zombiekultur måste jag rekommendera The Signal, skitsnygg lågbudgetrulle som är hysteriskt kul och toppenskådisar. :tummenupp

den var helt ok.

idén är bättre än produktionen, den skulle mått bättre av att ha en lite större budget, men absolut sevärd.

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Av nån besynnerlig anledning fastnar jag ofta för just lågbudgetrullar. T ex Office Space, som måste ha varit upp flera gånger, det kan ju vara världens bästa film. :) Sen gillar jag även Bad Boy Bubby, gammal men sevärd.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7

Zombies är bra. Elvis är bra. Zombies och Elvis i samma rulle kan väl inte vara annat än bra?
[YOUTUBE-ID]X7Qo74_L3vo[/YOUTUBE-ID]

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Zombies är bra. Elvis är bra. Zombies och Elvis i samma rulle kan väl inte vara annat än bra?
[YOUTUBE-ID]X7Qo74_L3vo[/YOUTUBE-ID]

Ahh, Bruce är ju så jävla grym :D Kan vara en av världens bästa b-skådisar/birollsinnehavare.
Hade totalt missat denna film, måste försöka hitta den genast!

MikkE

Guest
Den filmen var med i en Zombiebox jag köpte. Dock kan den ju knappast räknas som en zombierulle. Annars var en smått speciell med lite svart humor och snyggt foto. Men ska INTE klassas som zombiefilm!

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Nu har jag sett den. Bra film om man gillar kinesiska kampsportfilmer. :tummenupp

Jävligt bra kung fu i den, men jag tycker att de som vanligt fjantar till det med för mycket slapstick och överdrivet skådespeleri..

Edit: Zombieland! Jag hann tyvärr bara se början igår men den verkar asbra!

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...