Biltmore
Blood Group: Red
Korvis, bara för att du reggade dig året innan mig låter jag ditt utfall passera.
Alltså, kan någon tipsa om något annat än fjant-Scifi?
Har glömt namn på en film jag skulle vilja se. Nån bad-ass snubbe skickas till månen för att rädda nån brud (eller rädda något iaf). Gjord i år och jag tror nån har länkat till den i den här tråden, men hittar fan inte. Hilfe!
typ en fängelse rymdstation?
http://www.imdb.com/title/tt1592525/
För att jag, sedan lääänge, har en crush på Keira Knightley
Keira Knightley är världens sämsta skådis. Jag avskyr henne!
Nja hon har gjort ett par bra roller. Det är twilightfilmerna som havererar allting. Trots att det är en hel del kompetenta skådespelare med så finns det inte en sekund som är bra av den där serien. Alla är bundna att springa runt i sina stereotyproller. Och på nåt sätt har jag lyckats se alla delarna. Jag känner mig smutsig..Öh, nej, det priset tar Kristen Stewart med råge då hon har EN jävla min igenom alla de filmer hon är med i. Hon ser bajsnödig ut.
Nja hon har gjort ett par bra roller. Det är twilightfilmerna som havererar allting. Trots att det är en hel del kompetenta skådespelare med så finns det inte en sekund som är bra av den där serien. Alla är bundna att springa runt i sina stereotyproller. Och på nåt sätt har jag lyckats se alla delarna. Jag känner mig smutsig..
Tycker hon har haft samma bajsnödiga min i alla filmer jag sett henne i. Såg Snow white and the Huntsman här om dagen. Det samma gäller typ Into the Wild (bland annat) där hon är med också. Jag känner mig också smutsig över att ha sett Twilight haha. Sämsta filmerna man kan titta på... Moonrise Kingdom ser jag fram emot massor också dock!!!
Snart....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |