Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Nya Batman blir nog ingen besvikelse...
Jag stör mig på att hon i varenda jävla scen står petar håret bakom örat. Om och om igen.
Kanske det, var ett tag sen jag såg någon vanlig rulle med henne nu (t ex Adventureland, The Runaways). I Twilight håller ju alla samma pose hela tiden så där märks det ju inte.Tycker hon har haft samma bajsnödiga min i alla filmer jag sett henne i. Såg Snow white and the Huntsman här om dagen. Det samma gäller typ Into the Wild (bland annat) där hon är med också. Jag känner mig också smutsig över att ha sett Twilight haha. Sämsta filmerna man kan titta på... Moonrise Kingdom ser jag fram emot massor också dock!!!
Man får väl vara glad för att hon inte står och petar hår tillbaka in i örat iaf.Jag stör mig på att hon i varenda jävla scen står petar håret bakom örat. Om och om igen.
the Dark Knight Rises var fan inte dålig nånstans
(sen är jag inget fan av att det alltid ska slängas in lite meningslös kärleks-trams i actionfilmer... men vant mig vid att leva med det nu haha)
Vill helst klart se den igen och igen och igen
Enda underliga var Bane's röst till en början, men började snabbt att digga den istället. Lät lite klen och barnslig först, men snabbt passade det in perfekt ändå.
Stämmer i bäcken, Dark Knight Rises var sjukt bra....rysningar, speciellt slutet.
Gillar du Batmanfilmerna från Nolan kommer du inte bli besviken.....gå & se!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|