Den lever!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Mr.Dna skrev:
Har ju själv en NSR fast en -99:a, kan berätta att jag ALDRIG har behövt springa igång den. Den har ALLTID startad hur vädret än har varit. Du har en bra hoj nsr_martin iallafall. :tummenupp

Precis, på en så pass ny hoj som min ändå är (har bara gått 650 mil med) så SKA det inte vara några problem :)

Bra hoj? Jotack, är jäkligt nöjd!!!! Som en dröm gått i uppfyllese, hehe... (vissa blir lite sura på mig när jag förselår min hoj till nån som undrar vilken hoj dom ska köpa osv, har gjort det några gånger, tänker inte på det, är så jäklans nöjd med den, hehe...)

Du hade en bra hoj :tungan :D
:rolleyes:

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
NSR_Martin skrev:
Precis, på en så pass ny hoj som min ändå är (har bara gått 650 mil med) så SKA det inte vara några problem :)

Bra hoj? Jotack, är jäkligt nöjd!!!! Som en dröm gått i uppfyllese, hehe... (vissa blir lite sura på mig när jag förselår min hoj till nån som undrar vilken hoj dom ska köpa osv, har gjort det några gånger, tänker inte på det, är så jäklans nöjd med den, hehe...)

Du hade en bra hoj :tungan :D
:rolleyes:

Jo jag ÄR nöjd med min. Jag har inte sålt den än. Körde en runda idag med. Tilläggas kanske att den har 2700 mil på mätaren och jag har under mina 1000 mil inte haft ett endaste problem. Inte något alls har varit fel. Får väl hoppas det fortsätter i den stilen för den som köper den. Nä nu räcker det med Ot för min del. Nu ska jag sova. Godnatt :trött

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Mr.Dna skrev:
Jo jag ÄR nöjd med min. Jag har inte sålt den än. Körde en runda idag med. Tilläggas kanske att den har 2700 mil på mätaren och jag har under mina 1000 mil inte haft ett endaste problem. Inte något alls har varit fel. Får väl hoppas det fortsätter i den stilen för den som köper den. Nä nu räcker det med Ot för min del. Nu ska jag sova. Godnatt :trött

Hehe, oki, du har båda nu? Men du skulle sälja den va?
Klart, kul att testa på nått nytt med...
2700 utan problem, gött, då sa väll jag klara denna sommaren med :D

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
NSR_Martin skrev:
Hehe, oki, du har båda nu? Men du skulle sälja den va?
Klart, kul att testa på nått nytt med...
2700 utan problem, gött, då sa väll jag klara denna sommaren med :D

Får väl svara på detta med innan jag lägger mig:
Japp 2700 snart 2800 mil utan minsta lilla problem. Har enbart bytat Drev och kedja och tändstift (och munstycke pga byte till effektsystem). Men drev, kedja och tändstift är ju något som man bytet lite då och då. Lycka till med ditt kort, när fyller du 16? Grattis i förskott :födelseda

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Du kanske har kablarna fel inkopplade, hade jag därför blinka ena för snabbt o den andra för långsamt, inte säkert att det är så för dig men kolla om du har lust!

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
Drog också ut min idag, och nu är han helt påklädd :)

Bifogat

• Bild 4.jpg
    Bild 4.jpg
    112.7 KB · Visningar: 58
  • Bild 8.jpg
    Bild 8.jpg
    105.5 KB · Visningar: 53

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
xanlar skrev:
AAAAAAhhh min NSR är inreggad nu... körde till skolan idag... -8 grader... ***** :fyllisar. Det finns inga regler om hur fort blinkersena ska blinka. Du har bara dålig kontakt i lamphållarna... gör rent.

Finns det visst. Binkar dom för fort får man "bra att veta" och det blir ju en två nästa år.. fick det på miton förra året..

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Remus skrev:
Med tanka på antalet cc så är det nog snarare moppepojkarna som kickar! :rofl

Vadå, ska det vara fjolligt att kicka lr?
Snarare fjolligare att trycka på en ''poosööööör'' knapp så att det låter bzzzr och sen är den igång... :arsele

Ska låta: vrom, vrom , vrooooom! när den går igång efter någon kick :D

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Grädde skrev:
Vadå, ska det vara fjolligt att kicka lr?
Snarare fjolligare att trycka på en ''poosööööör'' knapp så att det låter bzzzr och sen är den igång... :arsele

Ska låta: vrom, vrom , vrooooom! när den går igång efter någon kick :D

Vrom-vrom! Hehe! ännu en gång, med tanke på storleken på motorn så låter den mer som en trimmad moppe! :7peta

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
nicke skrev:
jaha, du brukar alltså tanka cc ?.. okey, de kan säkert gå de me..

Tjena Id"e"oten! :D
Har lagt in lite kommentarer till din nya moppebilder i galleriet!
Måste impa duktigt på fjortisarna när du KICKAR igång besten... :rofl

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...