Den lever!

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Remus skrev:
Med tanka på antalet cc så är det nog snarare moppepojkarna som kickar! :rofl

Du verkar har lite personlighets problem, taskigt självförtroende mm eftersom du håller på att gnälla på 125or.... :dummer
Du har inte missat att det här är 125cc forumet och det pågår "endast" seriösa diskutioner här... Gnälla på moppepojkar får du göra i OT forumet...

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
miffo skrev:
Du verkar har lite personlighets problem, taskigt självförtroende mm eftersom du håller på att gnälla på 125or.... :dummer
Du har inte missat att det här är 125cc forumet och det pågår "endast" seriösa diskutioner här... Gnälla på moppepojkar får du göra i OT forumet...

Du har PM

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
nicke skrev:
nu är det inte länge kvar!... besiktning på onsdag nästa vecka sen är det bara att ut o köra!.. (om vädret tillåter) :p längtar man?...ehh, nä aldrig då :)
Min ska besiktigas på måndag :banana

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
Solid snake skrev:
Förmodligen för att han inte ställde av den, det gjorde inte jag heller, då slipper man allt klydd med att ställa på o sånt. :)

Nä för att vägverket ställer om sitt inställelsesystem och på nåt konstigt jävla sätt så sliper jag besiktiga. Här är vad bilprovningen svarade när ja skulle boka besiktning:

BILPROVNINGEN skrev:
Hej.

Vi ser att just nu står det att din mc skall besiktigas senast april 2004.
Efter att Vägverket kört om sitt inställelsesystem natten mot 1 april,
kommer inställelsen för din mc att ändras till senast april 2005.
Alltstå ingen besiktning i år.

Mvh

Kundtjänst, Ulla-Stina

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
Solid snake skrev:
Förmodligen för att han inte ställde av den, det gjorde inte jag heller, då slipper man allt klydd med att ställa på o sånt. :)

Gjorde inte jag heller.. så då kanske man slipper bes i år då om man har lite tur :)

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
fan oxå, blir så jävla pist!... skulle hem från skolan idag, skulle kicka igång hojen (tzr har kick :tummenner ) och vad händer? jo, kicken går sönder i leden där man kan böja ut kicken i läge innan man kickar!... iväg till motortema och letar efter reservdel.. gubben säger att jag måste köpa helt ny kick = ca 800kr!, ja frågade om han inte kunde leta lite mer (jag skulle ju bara ha den nedersta delen av kicke, onödigt med en helt ny..) efter ett tag så hittar han en, prislappen skönk då från ca 800kr till 200kr.. onödigt att lägga pengar på sånt, men va gör man?... /vill ha elstart!... men skönt va de att köra iallfall!.. +16 och sol hela dagen.. lika bra väder hemma i era trakter då?...

Solid snake

Guest
nicke skrev:
fan oxå, blir så jävla pist!... skulle hem från skolan idag, skulle kicka igång hojen (tzr har kick :tummenner ) och vad händer? jo, kicken går sönder i leden där man kan böja ut kicken i läge innan man kickar!... iväg till motortema och letar efter reservdel.. gubben säger att jag måste köpa helt ny kick = ca 800kr!, ja frågade om han inte kunde leta lite mer (jag skulle ju bara ha den nedersta delen av kicke, onödigt med en helt ny..) efter ett tag så hittar han en, prislappen skönk då från ca 800kr till 200kr.. onödigt att lägga pengar på sånt, men va gör man?... /vill ha elstart!... men skönt va de att köra iallfall!.. +16 och sol hela dagen.. lika bra väder hemma i era trakter då?...

Har också knäckt kicken. :näsblod

Men det blev en helt ny för 790 pluringar.

Annars så var det fint väder idag +19 och sol. :yoparty

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Solid snake skrev:
Har också knäckt kicken. :näsblod

Men det blev en helt ny för 790 pluringar.

Annars så var det fint väder idag +19 och sol. :yoparty
de verkar som att kicken är en bruksvara på tzr... vad jag kan se/läsa så är vi nu tre stycken som har pajat kicken för oss :tummenner tycker det är dålig stil.. ska väll hålla?.. visst en hoj som är nästan 15 år (-89) så börjar väll grejorna gå sönder...

Solid snake

Guest
nicke skrev:
de verkar som att kicken är en bruksvara på tzr... vad jag kan se/läsa så är vi nu tre stycken som har pajat kicken för oss :tummenner tycker det är dålig stil.. ska väll hålla?.. visst en hoj som är nästan 15 år (-89) så börjar väll grejorna gå sönder...

Det såg ut som det var korrosion på min kick, var det så på din också? :va

EDIT: Det var korrosion i den lilla leden där den hade knäckts.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...