Pyton skrev:Och jag lyssnar på Deep Purple.
NiklasRR skrev:2116464Black album är inte inte alls så dålig som ni verkar tycka!
Pyton skrev:1596560
För övrigt är Nirvana och all annan Grunge brutalt överskattade. Eller är de det egentligen? Finns väl inte en nån som lyssnar på dyngan.
kaZmur skrev:2117668Allt med Bob Dylan
bonny skrev:2118018Överskattat behöver väl inte betyda att något är direkt dåligt? Som i fallet Iron Maiden. Det är ju någon hyseri om att man gillar hårdrock ska man tycka om Maiden, MEN bara med Dickinson på sång. Så här har ju gruppen/imagen/varumärket blivit större än sångerna. Vilket väl är en fom av överskattning.
bonny skrev:2118018
När jag ser på pollen om bästa rocklåt så måste jag undra om någon på fullt allvar kan mena att Fear of the Dark skulle vara världens bästa rocklåt??
bonny skrev:2118018När jag ser på pollen om bästa rocklåt så måste jag undra om någon på fullt allvar kan mena att Fear of the Dark skulle vara världens bästa rocklåt??
Joe Schmoe skrev:2116965Jag nominerar svensk musik. Just det, ALL svensk musik! Samtliga artister!
Det finns så få som går att lyssna på så jag offrar dom gladeligen för att slippa resten av skiten.
imaster skrev:
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |