Den "perfekta" kroppen (tränings- & kostråd)

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
ja klart att han är elit! har valt honom till sambo och jag är jäkligt kräsen!
väljer bara det bästa :D

ja min hoj är underbar! :D
ska köpa träningskort nu och träna styrka 2 dagar och kondition 2 dagar!
tackar för komplimangen, det värmde! :)
men allt kan alltid bli bättre ;)

Nu har jag inte hängt med i allt men kommer du gå från att inte ha tränat alls till detta?

Då kommer du troligtvis lägga av efter några månader. Sätt en lagom nivå. Börja springa en dag i veckan. Se till att du aldrig fuskar utan att det alltid blir av. Vilken dag spelar ingen roll bara att det blir gjort. Sen gör du samma sak med gymmet. En dag. När du lärt din kropp att detta är livet och din skalle trivs med detta också kan du öka på lite. Pratar om att kanske träna såhär i ett år för att få det till en ingrodd vana som går helt automatiskt.

Men starta med en lagom ambition och ett tempo du kan hålla och trivas med resten av livet. Träning 4dagar i veckan är väldigt mycket och risken att du slutar tvärt är mycket stor.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Nu har jag inte hängt med i allt men kommer du gå från att inte ha tränat alls till detta?

Då kommer du troligtvis lägga av efter några månader. Sätt en lagom nivå. Börja springa en dag i veckan. Se till att du aldrig fuskar utan att det alltid blir av. Vilken dag spelar ingen roll bara att det blir gjort. Sen gör du samma sak med gymmet. En dag. När du lärt din kropp att detta är livet och din skalle trivs med detta också kan du öka på lite. Pratar om att kanske träna såhär i ett år för att få det till en ingrodd vana som går helt automatiskt.

Men starta med en lagom ambition och ett tempo du kan hålla och trivas med resten av livet. Träning 4dagar i veckan är väldigt mycket och risken att du slutar tvärt är mycket stor.

jag har tränat väldigt mycket förr och det var inte så länge sedan jag slutade med kampsport så jag vet ju vad det innebär och när jag väl sätter in för nåt så händer det!
men jag har träningskort nu och försöker träna så mycket det går, man har ju jobb och hushåll att sköta också! men 3 dagar går jag inte under :)

Man kan ju börja med att vara 17 år som hon var när bilden togs. :gnissla :lol

ja det kan ju bli litta svårt hahahahahah :D

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Lyssna inte på dem D-R. Det blir bara mer av dig att Elska :kär :drool

Bra där! Sitter just nu på framsidan och gassar i solen surfar sh med telefonen det står ett ölglas här bredvid mig :öl snart kommer det polare då skall grillen tändas!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!