Den "perfekta" kroppen (tränings- & kostråd)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
alltså för att göra ett förtydligande, jag vill inte se ut som en slitzbrud med rattar som är överdimensionerade och blont sönderfrätt hår.
utan jag vill ha en kropp som är normalt smal, en fastare rumpa och fastare lår. vill inte bli en planka på nåt sätt heller.
jag vill vara en svarthårig, sund tjej med former som bröst och rumpa! :)
(bara lite fastare former) hehe

Ja, men vill du ligga? Det är där man får bekräftelse vet du.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Kör en jävla massa MC i sommar :)
Gärna Husa eller KTM, då bokstavligen vibrerar onödigt fett bort ;)

Och viktigaste av allt, man har jävligt roligt under tiden! (och på vintern får man underhålla sig med (extra mycket) sex)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
förnuftigt! jag prenumererar redan på en budbärare så jag behöver ingen annan att gå mina ärenden. :)
Jaja. Men är han elit, som jag?

Edit: Nu är det ju kanske upplagt för missförstånd. Jag är elit på att ligga, inte att vara budbärare.

ThunderAss

MedLem
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Kawa ZX12R
Fan så snygg hoj du har Speedgirl.

:backontop

Jag är själv i den sitsen att jag vill bli av med några komfortkilon (som jag har lagt på mig efter en nackskada). Då jag tränade stenhårt i tonåren och i början av mina 20:s så har min kropp reagerat riktigt bra nu när jag har börjat om på allvar.

MEN! Det är viktigt att ge det tid, släng ut speglar och våg i minst ett halvår. Variera styrketräning med konditionsträning som redan har nämnts i tråden. Håller man igång och äter rätt så får man resultat, inget snack om saken.

För övrigt är jag en jävel på Photoshop, så om du vill kan jag slitzifiera dig om du mailar över en bild. :hihi Baserat på dina bilder här på SH så tycker jag du ser riktigt fin ut, basåruvet! :gillargrönaögon

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Jaja. Men är han elit, som jag?

Edit: Nu är det ju kanske upplagt för missförstånd. Jag är elit på att ligga, inte att vara budbärare.

ja klart att han är elit! har valt honom till sambo och jag är jäkligt kräsen!
väljer bara det bästa :D

Fan så snygg hoj du har Speedgirl.

:backontop

Jag är själv i den sitsen att jag vill bli av med några komfortkilon (som jag har lagt på mig efter en nackskada). Då jag tränade stenhårt i tonåren och i början av mina 20:s så har min kropp reagerat riktigt bra nu när jag har börjat om på allvar.

MEN! Det är viktigt att ge det tid, släng ut speglar och våg i minst ett halvår. Variera styrketräning med konditionsträning som redan har nämnts i tråden. Håller man igång och äter rätt så får man resultat, inget snack om saken.

För övrigt är jag en jävel på Photoshop, så om du vill kan jag slitzifiera dig om du mailar över en bild. :hihi Baserat på dina bilder här på SH så tycker jag du ser riktigt fin ut, basåruvet! :gillargrönaögon

ja min hoj är underbar! :D
ska köpa träningskort nu och träna styrka 2 dagar och kondition 2 dagar!
tackar för komplimangen, det värmde! :)
men allt kan alltid bli bättre ;)

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
ja klart att han är elit! har valt honom till sambo och jag är jäkligt kräsen!
väljer bara det bästa :D

De oupplysta tror gärna att de redan har det bästa, ja.

Sambo? HAhahahahaHAhA. Det finns ingen egentlig vinst att göra på en prenumeration, det vet du va?

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
De oupplysta tror gärna att de redan har det bästa, ja.

Sambo? HAhahahahaHAhA. Det finns ingen egentlig vinst att göra på en prenumeration, det vet du va?

jo jag ser bara fördelar. Har provat både och och jag är en tjej som föredrar fasta förhållanden med EN kille.
men alla är vi olika och tur det kanske :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
jo jag ser bara fördelar. Har provat både och och jag är en tjej som föredrar fasta förhållanden med EN kille.
men alla är vi olika och tur det kanske :)

Okej, då har jag fått svar på min urgamla fråga om du är nysingel. Då var det inte så.
Vilken utdragen och jobbig procedur jag fick ta till.

Då undrar jag om han är missnöjd med hur du ser ut. Om inte, blir han inte misstänksam och sotis när du plötsligt ska bli slitz-fit? Jag hade nog undrat om min kära fru plötsligt började anstränga sig för att bli snyggare. Man vet ju hur sneaky kvinnor är! :mattias

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag fick ett infall häromdan och tänkte att jag skulle prova på och slanka ner mig.

Så jag började läsa på om att deffa och vad man ska göra och inte göra. Sen var jag på Willys och inhandlade diverse matprodukter som instämmde med mitt syfte.

Sen när det var dags för middag 2h senare så insåg jag att:
- Hur fan ska jag orka hålla på räkna på kolhydrater, energi innehåll och protein varenda jävla dag?

Så min deffning varade 4h, det räckte.

Mat är gott! :D

Henken

Guest
Jag är också lite gammaldags på det sättet. Vill gärna ha långa, fasta förhållanden med tjejjer. Det är så jobbigt med korta förhållanden, man lär inte känna varandra ordentligt, vad man gillar/ogillar etc. Det är en ypperlig idé, men tyvärr är det inte många som nappar på min idé om långa, fasta förhållanden med flera tjejjer samtidigt. Tragiskt, folk är så lösläppta nuförtiden. :(

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Okej, då har jag fått svar på min urgamla fråga om du är nysingel. Då var det inte så.
Vilken utdragen och jobbig procedur jag fick ta till.

Då undrar jag om han är missnöjd med hur du ser ut. Om inte, blir han inte misstänksam och sotis när du plötsligt ska bli slitz-fit? Jag hade nog undrat om min kära fru plötsligt började anstränga sig för att bli snyggare. Man vet ju hur sneaky kvinnor är! :mattias

nä jag är inte nysingel. nä han säger att han är jättenöjd och älskar mig som jag ser ut, det är hos mig själv som kravet ligger.
nä han är inte den svartsjuka eller misstänksamma typen, litar fullständigt på mig. jag vill ju bara vara det bästa för min pojkvän, det är allt. :)
det är väl inget fel? och det gäller ju inte bara utseendet, personligheten också.

Jag är också lite gammaldags på det sättet. Vill gärna ha långa, fasta förhållanden med tjejjer. Det är så jobbigt med korta förhållanden, man lär inte känna varandra ordentligt, vad man gillar/ogillar etc. Det är en ypperlig idé, men tyvärr är det inte många som nappar på min idé om långa, fasta förhållanden med flera tjejjer samtidigt. Tragiskt, folk är så lösläppta nuförtiden. :(

där finns nog någon tjej som tycker om långa fasta förhållanden men visst det är svårt att hitta guldkornen bland allt grus.

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Aha! Det är han som börjar se sig om. Män! :mad: Dom är så sneaky!

nä klart han inte gör, jag är inte en sån tjej som förfaller när jag får ett förhållande. jag tycker om att vara fin för min pojkvän :)

Så, vad är problemet? :va

Äru säker på att du läste det där riktigt rätt nu... :tungan

att jag inte är nöjd med mig själv, fysiskt.
jepp läste det rätt, du tycker inte om fasta förhållanden eller?

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...