Den "perfekta" kroppen (tränings- & kostråd)

Weezy

retard
Gick med
17 Mar 2008
Hoj
r6 - 03
tjena

Behöver ni hjälp med tränings program & kost + kosttillskott skriv till mig vad ni behöver hjälp med, ställer gärna upp och hjälper.!

5-6 dagar i veckan på eriksdalsbadet
<-- pro athlet :tummenupp

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Tjejen vill ha snyggare kropp, vad fan gnaller alla om??

Sen jag borja trana, fatt en snyggare kropp har jag blivit mer trygg i mig sjalv, lever ut mer.. blivit en helt ny manniska, Det AR kul att va snygg.. Det tycker alla!

Och nej som nan skrev finns det ju ingen perfekt kropp for alla, men uppenbarligen tycker tradskaparen att den perfekta kroppen ar den man ser pa reklamplanscherna

Bild pa dig vore bra for att kunna ge rad..
Are du som hade en cbr600f forut f.o?

Last edited:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Jag föredrar en vältränad tjej framför en otränad alla dagar i veckan. Nu säger jag inte att jag tar en dum vältränad framför en smart/rolig otränad.

Men varför är det fult att vilja gå ner i vikt/bli mer vältränad, och leva sundare? Man ska vara nöjd med sina goda sidor och förbättra sina sämre, bara man är nöjd med helheten så är det inget sjukligt.

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Det är inte fult eller dumt att vilja gå ner i vikt eller bli mer tränad. Problemet är att de flesta vill göra det för fort och är beredda att ta genvägar vilket istället leder till att de bli ännu mer skruvade i huvudet och att de förstör sin kropp. Som tjej ska man dessutom inte lyssna på killar för mycket. Deras kroppar och hormonbalans är helt annorlunda än tjejers. Tjejer är känsligare och deras balans störs lättare. När tjejer går på för hårt och äter för lite fett så kan inte vitaminer och mineraler transporteras och tas upp på samma sätt som i en killes kropp, våra österogen och progestronnivåer kan påverkas och det kan leda till nedstämdhet.

Det är inte sunt att se ut som en fitnesstävlande, inte heller som Paris Hilton. Tjejer som tävlar i fitness är i den formen ett par veckor per år. En del håller formen bättre off season och väldigt många av dem tar tillskott för att hålla bra form.

Mitt råd för bättre hälsa (psykiskt och fysiskt) är att låta det ta tid, ät bra mat men ät inte för lite mat och ät framförallt inte för lite fett som tjej. Ät fett från avaocado, nötter, oljor med mycker fleromättat fett. Ät ca 5 mål om dagen och ät ordentligt innan och efter träningspasset. Kombinera styrketräning och konditionsträning. För att få en vältränad kropp räcker egentligen styrekträning eftersom att det sätter igång fetförbränningen ordentligt men det är lättare att bli övertränad av anabolträning än av anaerob och vill du snabbare gå ner i vikt utan at bli övertränad är det smartast att kombinera. När du tränar styrka, koncentrera dig på de stora muskelgruppena, ben och rygg och bål.

Ta det lugnt i början, som jag sade tidigare så har tjejer lite känsligare kroppar och blir lättare övertränade eftersom att vi har en ganska låg ni vå testostern i kroppen vilken leder till att vår återhämtning är långsammare.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag föredrar en vältränad tjej framför en otränad alla dagar i veckan. Nu säger jag inte att jag tar en dum vältränad framför en smart/rolig otränad.

Men varför är det fult att vilja gå ner i vikt/bli mer vältränad, och leva sundare? Man ska vara nöjd med sina goda sidor och förbättra sina sämre, bara man är nöjd med helheten så är det inget sjukligt.

Det är inget fult att vilja hålla sig i trim och må bra, det borde alla göra, inkl. mig själv.
Men jämför man det med att vilja se ut som en slitzbrud har man en aningen skev uppfattning om vad man vill eftersträva eftersom dessa tjejer inte ser ut så i verkligheten.

Eller vad tycker du ?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
nedanstående bild är ju inte vacker, det enda jag tänker på är att den tjejen inte kan må bra.

silicone__silikon___209137g.jpg

Det är väl inget fel med lite silikon? :va
Jag tycker att det är snyggt. Dock hade ju inte tjejen på bilden behövt hålla in magen så mycket.:tummenupp

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Det är väl inget fel med lite silikon? :va

Det är inte fel alls....om syftet är att lixom behålla eller återskapa sin naturliga kvinnlighet.

MEN dom brudar som "köper" sig ett par rejäla pattar i tron att självkänslan ska blir lika stor. Dom är lika korkade som dom ser ut i sina övermänskliga pattar. :rolleyes:

Former och propotioner är snyggast. En lite kraftigare vältränad kropp kan vara minst lika snygg som en som är smalare.

En perfekt kropp åt sig själv, skapar man med självinsikt, sund kosthållning samt motion.

//M

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Hehe... Tjejen snackar om att lägga sig under kniven efter ungar och sånt...

Jag öppnade dedikerat fondkonto dirreckt!

Schyst brud :tummenupp :tuttar

MEN dom brudar som "köper" sig ett par rejäla pattar i tron att självkänslan ska blir lika stor. Dom är lika korkade som dom ser ut i sina övermänskliga pattar. :rolleyes:

Eyy du! Snacka inte skit om min syrra!

Seriöst :tummenupp :näsblod

Fast enligt henne så har hon bättre självkänsla nu :) :tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Livet är som Poker, man spelar den hand man får...

Att köpa sig ett utseende tyder på att man absolut inte har något annant att komma med.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Faktiskt.. Fast inte pga det kanske.. Haha (Skulle hon läsa det här skulle jag dö, diska och tvätta hennes strumpor til fåräver)

Menade det inte så, tycker bara att hon har en rätt sund inställning till hela grejen.. Hon skulle nog aldrig förändra den hon är, men som hon ser det skulle en graviditet göra det. Då är det en annan sak att "ändra tillbaka" :) .

Jag har hellre sällskap på gymet än avbetalningar på en kirurg som det är nu.. Men barn ställer till det, fast det är låååångt kvar.. Så jag är lugn. jag är LUGN sa jag!! :mad:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Tjejen vill ha snyggare kropp, vad fan gnaller alla om??

Sen jag borja trana, fatt en snyggare kropp har jag blivit mer trygg i mig sjalv, lever ut mer.. blivit en helt ny manniska, Det AR kul att va snygg.. Det tycker alla!

Och nej som nan skrev finns det ju ingen perfekt kropp for alla, men uppenbarligen tycker tradskaparen att den perfekta kroppen ar den man ser pa reklamplanscherna

Bild pa dig vore bra for att kunna ge rad..
Are du som hade en cbr600f forut f.o?

tack för att du förstår! det som du uppnått är det jag vill uppnå. att känna sig mer trygg i sig själv och kunna känna sig stolt över att man jobbar med sin kropp.
jepp det är jag som hade 600:an innan :)

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
alltså för att göra ett förtydligande, jag vill inte se ut som en slitzbrud med rattar som är överdimensionerade och blont sönderfrätt hår.
utan jag vill ha en kropp som är normalt smal, en fastare rumpa och fastare lår. vill inte bli en planka på nåt sätt heller.
jag vill vara en svarthårig, sund tjej med former som bröst och rumpa! :)
(bara lite fastare former) hehe

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...