annars hade nog inte paris hilton fått ligga mycket och hon är verkligen inte snygg! alldeles för smal och korkad!
Grovt missförstånd här! Om en tjej vill ligga mycket, då får hon ligga mycket
annars hade nog inte paris hilton fått ligga mycket och hon är verkligen inte snygg! alldeles för smal och korkad!
Allison Stokke, någon medioker collegebrud som tävlar i stavhopp.Vilken puma. Vem är det där?
Inte för smal, idealet sa jag juja det måste jag nog hålla med om! jäklar!
så ni tycker inte hon är för smal? hur får man en sån kropp????????
Allison Stokke, någon medioker collegebrud som tävlar i stavhopp.
Inte för smal, idealet sa jag ju
För att få en sådan kropp så föds man som henne och tränar en del.
Här är hon, idealet.
jag måste säga att jag är förvånad över alla svar från killars sida där ni skriver att ni vill ha en som är normalbyggd och inte ser ut som typ barbie. jag gissar väl på att det handlar om förutfattade meningar från min sida, men jag vet ju även att killar som gillar benrangel finns.
ta tex elita löfblad från big brother om ni kommer ihåg henne. hon har en grym kropp.
Grovt missförstånd här! Om en tjej vill ligga mycket, då får hon ligga mycket
Skulle kunna inställa mig, men är trött på Dr. Phil snacket i denna tråd.
Hon måste ju håll in magen, såg ju helknas ut. Annars såg det ju fint ut
Jag och tjejen har börjat gå ut och köra lite lugnare intervallträning innan frukost, tydligen ska det vara väldigt bra att göra det innan frukosten.
Varvar att gå och springa. Man ska hålla på i minst 40 min för att få igång fettförbräningen har några viskat i mitt öra.
Ok, om vi nu tar speedgirl som exempel. Hon ser redan bra ut (av bilderna att döma iaf, har inte träffat henne irl). Att då hålla på och fjolla och ojja sig över att man inte ser bra ut och måste förändra sin kropp så man ser ut som en slitzbrud är ju för fan inte sant när man tänker efter. Säkert mer än en tjej som skulle vilja ha samma förutsättningar/se lika bra ut
Ser bra ut och lär knappast ha problem att träffa någon vettig kille (har väl snubbe redan vad jag förstått?). Till råga på allt har hon råd att äga en fin och schysst hoj. Jag menar, nämn en sak som man rimligtvis kan vara missnöjd med i ett sådant läge?
@speedgirl, tycker bara att du borde vara nöjd och glad över det du redan har. Se inte "fel och brister" i första rummet, se dem goda sidorna istället. Ät lite sundare och motionera lite bara så ska du se att du mår bättre. Det som är innanför pannbenet är trots det som är viktigast när allt kommer omkring.
Eftersom detta är sh.com så är jag nog tvungen att informera om att mitt inlägg inte är någon form av raggningsförsök. Ska faktiskt själv på tredje dejten ikväll, med en tjej som inte ser ut som en slitzbrud
Mja, blodsockret är lågt därav större fettförbränning. Glykogendepåerna ska inte vara tomma så länge man ägnar sig åt normalt ätande, snarare så att dom är som störst efter nattens vila.Visst är det så att om man tränar före frukost så har man lite extra dåligt i glukogendepåerna och då ökar sannolikheten för att balansen ska väga över till fördel för fettförbränning eller proteinförbränning. Dock är det så att detta belastar njurar och lever ganska hårt. Dessutom är det ju kanske inte proteiner (läs dina muskler) som du villförbränna och bryta ner kanske.
Här är hon, idealet.QUOTE]
ja det måste jag nog hålla med om! jäklar!
så ni tycker inte hon är för smal? hur får man en sån kropp????????
Hon "ligger" mycket, leker med " spjutet "
även om hon är skabbig??
R1 Uffe skrev:Kan ge dig mitt upplägg som jag hade för 4 - 5 år sedan....text....
även om hon är skabbig??
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |