Tjejerna i dessa tidningar är inte så fina o fasta i kroppen som man tror. Vart helt paff de gångerna jag satt i Bingos studio, hängde där ganska ofta när jag inte hade några kunder då han hyrde lokal på den salong jag jobbade på tidigare. När snubben som jobbade för han photoshopade brudarna så de såg as kurviga ut så blev man helt paff, inte för att jag inte trodde att det förekom utan detta var extremt. Så kolla fan inte på dem, för de visar en sjuk bild av brudar.
Hittade en rolig länk förut som jag kan dela med mig
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?feature=related&v=x-T8Y0AIj9k[/YOUTUBE-ID]
http://www.youtube.com/watch?feature=related&v=x-T8Y0AIj9k
Tycker ofta jag ser tjejer som rider ha en riktig fin och välformad stjärt. Så du kanske ska börja rida. Annars är knäböj, utfall och marklyft en bra träningsform för att forma arslet och massa annat.
Käka fasta måltider där du drar ner på lite kolhydrater och ökar det andra. Svält dig inte för går kroppen in på svällt och sedan vräker du i dig en massa kalorier så försöker kroppen gradera sig till "nästa" svält och lagrar mer fett.
Det enda man kan hjälpa en med är att göra av med mer kalorier än man stoppar i sig och samtidigt tränar sunt så kommer du se resultat. Finns inga mirakel metoder eller kost som gör en super snygg. Och nåt super viktigt är att undvika att stoppa i dig en massa kalorier innan läggdags, helst 2-3timmar innan du lägger dig. därför är dagens måltider bra om de är fastatider så du inte råkar käka middag för sent.
Håller du dig till detta med sund träning kommer du ha en snygg kropp långt tid framöver och det uppskattas av många killar.
Det syns senare när man åldras om man misshandlat kroppen med tok träning, svält, tok äta vissa perioder.
Sett dig i några filmer och på kort, du är både vacker och söt, charmig dialekt och passar i dina hårfärger, brösten var inte för små och kurvorna synliga, du är säkert jätte trevlig också, så tänk så mycket på kroppen för en kille skulle hellre se livet med dig än med nån plastdocka som är enbart "snygg"
Och nej jag försöker inte ragga på speedgirl, vet att hon är upptagen och jag har inte svårt för att träffa tjejer. Utan tycker det är bra att tala om för en person såna saker ibland, ibland är det inte så illa som de själva tror.