Den "perfekta" kroppen (tränings- & kostråd)

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Vissa av dem tycker jag kan vara för smala faktiskt. Det är det där undernärda utseendet vissa gillar som jag har så svårt för helt enkelt.

Visst har de stora lökar, men hur många är det inte som har fixat sina :tuttar då? Helt ärligt så föredrar jag naturliga tuttar. Formen är viktigare än storleken i mitt tycke.

Hur många tjejer/kvinnor är det som verkligen ser ut så och har den "perfekta" kroppen då tror du?

Förövrigt så är tjejer som ser ut så inte kända för att vara så smarta direkt... Det om något är sjukt avtändande. Nästan så man känner bubbelgumslukten genom tidningarna ibland :gnissla

nä jag vet de inte ger ett särskilt intelligent uttryck men det är kroppen jag imponeras av.

Lägg upp lite bilder på dig i underkläder så kan vi bättre bedöma vilka muskelgrupper som behöver tränas på gymmet. ;)
Omgående !!!

jag får väl göra det hehe

:rofl

Kul att vi har samma fördomar. :hihi

Sist jag såg dig var du ju riktigt snygg - på Filmstaden, remember?

Om jag kollar i Slitz så ser man brudar som man kanske skulle kunna tänka sig ett one-night-stand med men att behöva titta på det där dagarna i ända skulle man ju dö av. Det ska vara symmetri mellan kurvorna på bredd och djup.

Med risk för att bli bannad för stötande material så säger jag att nedanstående bild är ju inte vacker, det enda jag tänker på är att den tjejen inte kan må bra.

silicone__silikon___209137g.jpg

Därmed inte sagt att det inte är bra att träna - för det är det. Jag skulle rekommendera Spinning, ett eller två pass i veckan. Ät mer grönsaker, byt osten på mackan mot skinka, ät inte pasta när du inte tränar, ät bara lagad mat, inga färdigrätter och sluta upp med läsk!

Lycka till :tummenupp

tackar, jag har ju gått ned 13 kilo men de sista verkar jättesvåra!
och jag äter mycket protein och grönsaker och har dragit ned på snabba kolhydrater men det verkar stå stilla nu :(

Jag köpte en såndär crosstrainer....

Köpte den på Team Sportia för 4k väl investerade pengar :fakta Jobbigt så inn8helvete och det känns som många muskelgrupper får sig en genomkörare!

Svinbra ju! Den förbränner nästan all öl och chips som jag vräker i mig!

Crosstrainer FTW !

[YOUTUBE-ID]A6UJh352NpA[/YOUTUBE-ID]

Edit: Annars så finns det ju en hel del riktigt bra mirakel grejer hos TV-shop :D

jag har också en crosstrainer, den är skön och ger ett bra flås men kan den tighta upp en?

Se där! Ett alldeles lysande svar på frågan kom fram. Syns även i hojvalet. :tummenupp

MEN

Speedgirl, allvarlig talat så blir jag lite rädd av dina "funderingar". Att du dessutom pratar om den "perfekta" kroppen och sedan refererar till Slitz gör det hela inte bättre. Nu är jag en j-vla amatörpsykolog men det är inte svårt att se att sådant snabbt _kan_ spåra ut. Det ligger kanske annat bakom dessa tankar? Självinsikt är det svåraste som finns. Kan du så hitta gärna en nära vän och använd som bollplank.

Ta inte illa upp och märk väl att jag markerat kan.

nädå jag tar inte illa upp, uppskattar alla inlägg och svar och diskussioner! jag vet att jag inte har en sund inställning rent mentalt till min kropp men jag skulle aldrig gå så långt och bli anorektiker eller bulimiker.

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Vad rekommenderar ni andra för att få timglasformade barn?

Ge fan i att ge ungarna lättmjölk och lättsmör och godis och läsk. Riktig mat och inga jävla sötsaker är vad som gäller.

Jag simmar titt som tätt och i simhallen är det rent beklämmande att ser hur många feta barn det finns. Då menar jag alltså riktigt feta, där fettet hänger i klasar på dom. Kan nog säga att det är 80% som ser ut så. Medans 20% ser ut som barn lixom ska.

Hur svårt kan det vara att vara lite sund.??? Det behövs inte så jävla mycket. Men man måste fatta som vuxen att socker blir ett gift i kroppen om det intas i för stora mängder. Det stör kroppens "normala" förbränning. Så att det måste skapas manipulerande GI metoder för att folk ska kunna hålla vikten.

Ät mat och motinera och ge fan i skitgrejerna och ät en pizza och en påse chips emellanåt.

:felämne Sorry till trådskaparen.

//Madelene

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
nä jag vet de inte ger ett särskilt intelligent uttryck men det är kroppen jag imponeras av.

jag får väl göra det hehe

tackar, jag har ju gått ned 13 kilo men de sista verkar jättesvåra!
och jag äter mycket protein och grönsaker och har dragit ned på snabba kolhydrater men det verkar stå stilla nu :(

jag har också en crosstrainer, den är skön och ger ett bra flås men kan den tighta upp en?

nädå jag tar inte illa upp, uppskattar alla inlägg och svar och diskussioner! jag vet att jag inte har en sund inställning rent mentalt till min kropp men jag skulle aldrig gå så långt och bli anorektiker eller bulimiker.

Jag tycker du ska ta och göra ett studiebesök där dom fotar Slitz/Moorebrudarna så du får se dom utan smink och på riktigt. Du är ju jättesnygg i ansiktet med uttrycksfulla ögon, så jag tror inte du behöver vara "perfekt", för du slår hubbabubborna i längden iallafall. Om inte ens du kan respektera dig själv så kommer ingen annan göra det. Att träna för att må bra och äta någorlunda rätt är positivt, så länge det sker just för att må bra. När det är för att leva upp till andra människors fejkade ideal, blir det en negativ inriktning, och i längden kommer du inte vara trygg från varken anorexi eller bulemi, för det är inte du som väljer ditt ideal. Sen har jag hört att man inte ska hålla på och väga sig, muskler väger mer än fett, så släng ut vågen nu genast.

Dominator-Rocks

Guest
.

Visst kan den det :tummenupp men man måste ha rätt teknik filma dig själv nästa gång du tränar på crossen maila sedan filmen till mig alt släng upp den på tuben.

OBS att du måste vara naken så man ser vilka muskelgrupper som får jobba!

:tummenupp Klart man ställer upp och vill hjälpa till..... :tummenupp

Hoppas hoppas hon går på det

:hoppa :hoppa :hoppa

Gabor

Guest
Enkelt..

Sov 8-10 timmar per dygn..:)
Ät allsidigkost, 3-4 måltider per dag.:)
samt det enlklaste av allt..RÖR PÅ DIG.:D

Dvs Ha SEX MINST EN GÅNG PER DAG.....:yoparty

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Jag tycker du ska ta och göra ett studiebesök där dom fotar Slitz/Moorebrudarna så du får se dom utan smink och på riktigt. Du är ju jättesnygg i ansiktet med uttrycksfulla ögon, så jag tror inte du behöver vara "perfekt", för du slår hubbabubborna i längden iallafall. Om inte ens du kan respektera dig själv så kommer ingen annan göra det. Att träna för att må bra och äta någorlunda rätt är positivt, så länge det sker just för att må bra. När det är för att leva upp till andra människors fejkade ideal, blir det en negativ inriktning, och i längden kommer du inte vara trygg från varken anorexi eller bulemi, för det är inte du som väljer ditt ideal. Sen har jag hört att man inte ska hålla på och väga sig, muskler väger mer än fett, så släng ut vågen nu genast.

det var snällt sagt, tack så mycket.

Visst kan den det :tummenupp men man måste ha rätt teknik filma dig själv nästa gång du tränar på crossen maila sedan filmen till mig alt släng upp den på tuben.

OBS att du måste vara naken så man ser vilka muskelgrupper som får jobba!

:tummenupp Klart man ställer upp och vill hjälpa till..... :tummenupp

Hoppas hoppas hon går på det

:hoppa :hoppa :hoppa

ja där står nåt om rätt teknik men jag vet inte vad de menar!
naken??? haha!!

Sov 8-10 timmar per dygn..:)
Ät allsidigkost, 3-4 måltider per dag.:)
samt det enlklaste av allt..RÖR PÅ DIG.:D

Dvs Ha SEX MINST EN GÅNG PER DAG.....:yoparty

och om man då har sex 2-3 ggr/dag måste det ge jäkligt bra resultat! måste prova :D

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
jo klart vissa saker som de redigerar men ändå, de är perfekta jämfört med hur jag ser ut.
jag vill göra nåt eftersom jag inte mår bra med min kropp som det är nu.
men tack för ditt inlägg, det värmde :)

Det där är farligt, har ett ex som tyckte så, det slutade sisådär..

Jag känner några av "omslagsflickorna" semi-privat (typ hälsar på krogen). De är långt ifrån så snygga i verkligheten. Proffs-sminkning, photoshop och svältkost är svaret på din fråga.

Lev gott, träna hårt, ät vettigt, drick mkt vatten, ha kul och känn dig sund snarare än Hustler-het. Då blir det ligga av :yoparty !

Jag kanske inte är som andra killar.. men tjejer som Peyre etc vill man ha, i typ 23 minuter!

Jag har mkt hellre en tjej som är söt, lagom vältränad, ser "sund" ut och skrattar mkt. DET är snyggt!

och om man då har sex 2-3 ggr/dag måste det ge jäkligt bra resultat! måste prova :D

Ligga?

Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
jag måste säga att jag är förvånad över alla svar från killars sida där ni skriver att ni vill ha en som är normalbyggd och inte ser ut som typ barbie. jag gissar väl på att det handlar om förutfattade meningar från min sida, men jag vet ju även att killar som gillar benrangel finns.
annars hade nog inte paris hilton fått ligga mycket och hon är verkligen inte snygg! alldeles för smal och korkad!

men som jag har fattat det så är det ju såklart träning och kost som spelar stor roll, det visste jag ju innan också men jag har mer kött på benen nu känns det som. men har ni mer att komma med så skriv jättegärna!

jag ska försöka lägga upp ett kost- och träningsschema med hjälp utifrån era inlägg.

ni är verkligen goa ni som skrivit tycker jag! ärliga och raka i era svar. :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag kanske inte är som andra killar.. men tjejer som Peyre etc vill man ha, i typ 23 minuter!

Jag har mkt hellre en tjej som är söt, lagom vältränad, ser "sund" ut och skrattar mkt. DET är snyggt!

:fakta

Vad har hänt med alla söta tjejer?
Vaffan, skit i Slitz-idealet. Jag vågar påstå att fler killar vill ha en vacker, lagom smal men dock kurvig tjej som har en grym utstrålning hellre en en Peyre-tjej.

Dessutom verkar du ju se helbra ut på avataren Speedgirl, så följ råden om att röra på dig och ät sunt så kommer du komma långt!

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10

Jag känner några av "omslagsflickorna" semi-privat (typ hälsar på krogen). De är långt ifrån så snygga i verkligheten. Proffs-sminkning, photoshop och svältkost är svaret på din fråga.

Lev gott, träna hårt, ät vettigt, drick mkt vatten, ha kul och känn dig sund snarare än Hustler-het. Då blir det ligga av :yoparty !

Ligga?

de kanske inte är så vackra i ansiktena men deras kroppar (vissa iallafall) är snygga. ta tex elita löfblad från big brother om ni kommer ihåg henne. hon har en grym kropp.

får väl "träna" mycket nu till påsk! ska ju snöa så då kan man ligga och "träna" hela tiden. haha :D

:fakta

Vad har hänt med alla söta tjejer?
Vaffan, skit i Slitz-idealet. Jag vågar påstå att fler killar vill ha en vacker, lagom smal men dock kurvig tjej som har en grym utstrålning hellre en en Peyre-tjej.

Dessutom verkar du ju se helbra ut på avataren Speedgirl, så följ råden om att röra på dig och ät sunt så kommer du komma långt!

tack så mycket! jag känner mig mycket säkrare på mig själv efter att ha "pratat" mer er. ska följa alla bra råd som ni gett mig och tänka på era värmande ord. :)

Last edited:

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Har man kört fast finns det två saker att göra.

Öka träningsdosen och/eller minska på maten, det händer inget magisk för att man äter si eller så. Att "förbränningen" skulle stanna och man skulle bryta ner muskler för att man inte äter 5 gånger per dag är bara nonsens.

-edit-
Vissa har ju helt enkelt bättre gener, och vi andra får träna som idioter för att hålla oss i någorlunda bra form. Samma linjer och former som andra kommer man ju aldrig att kunna få.

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
Hej!

frukost: havregrynsgröt

Lunch: hem Lagad lunch. inga light produkter, gå hällre ner i storlek på portion. köp inte mat färdig mat! (om du vill snabba på viktminskningen gå över till måltids ersättning + frukt)

frukt: 1-2 frukter minst 2 timmar innan träning (runt 2 tiden)

TRÄNING:
pass vet jag inget om... kör aldrig pump hopp dans med hanskar krångel... okej jag har för dålig motorik :D

Uppvärmining/fett bränning i 20-30min på stepp, rullband, cykel eller annan form av konditions apparat. ( för "fyllig rumpa" hade jag rekomenderat stepp maskinen)

träning av kropsdel(muskel grupp) 30-60min

ställ nu in din konditions apparat på fettförbränning och kör på så länge du orkar.

Middag: hem lagad. ingla light produkter gå ner i portion. Köp inte färdig mat!

försök äta middag när du kommer dem 6-7 tiden och ät sedan inget mer.

överdriv inte ditt drickande.
dra ner på saltet men sluta inte.
måste du ha godis ät ett par bitar direkt efter lagad mat.
drick ALDRIG läsk,öl,sprit.1 st 1.5L 7up innehåller 50kcal (detta löser inte jag)

MVH

Ligga?

23 min... :yoparty själv hade jag nog löst 23 sekunder :tuttar men jag har ett högt juck/sec :)

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
ja det måste jag nog hålla med om! jäklar!
så ni tycker inte hon är för smal? hur får man en sån kropp????????
Ja, och hon tränar säkert bara 4-5 pass om dan oxå. :hihi

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...