Speedgirl
Ducatislyna
Vissa av dem tycker jag kan vara för smala faktiskt. Det är det där undernärda utseendet vissa gillar som jag har så svårt för helt enkelt.
Visst har de stora lökar, men hur många är det inte som har fixat sina då? Helt ärligt så föredrar jag naturliga tuttar. Formen är viktigare än storleken i mitt tycke.
Hur många tjejer/kvinnor är det som verkligen ser ut så och har den "perfekta" kroppen då tror du?
Förövrigt så är tjejer som ser ut så inte kända för att vara så smarta direkt... Det om något är sjukt avtändande. Nästan så man känner bubbelgumslukten genom tidningarna ibland
nä jag vet de inte ger ett särskilt intelligent uttryck men det är kroppen jag imponeras av.
Lägg upp lite bilder på dig i underkläder så kan vi bättre bedöma vilka muskelgrupper som behöver tränas på gymmet.
Omgående !!!
jag får väl göra det hehe
Kul att vi har samma fördomar.
Sist jag såg dig var du ju riktigt snygg - på Filmstaden, remember?
Om jag kollar i Slitz så ser man brudar som man kanske skulle kunna tänka sig ett one-night-stand med men att behöva titta på det där dagarna i ända skulle man ju dö av. Det ska vara symmetri mellan kurvorna på bredd och djup.
Med risk för att bli bannad för stötande material så säger jag att nedanstående bild är ju inte vacker, det enda jag tänker på är att den tjejen inte kan må bra.
Därmed inte sagt att det inte är bra att träna - för det är det. Jag skulle rekommendera Spinning, ett eller två pass i veckan. Ät mer grönsaker, byt osten på mackan mot skinka, ät inte pasta när du inte tränar, ät bara lagad mat, inga färdigrätter och sluta upp med läsk!
Lycka till
tackar, jag har ju gått ned 13 kilo men de sista verkar jättesvåra!
och jag äter mycket protein och grönsaker och har dragit ned på snabba kolhydrater men det verkar stå stilla nu
Jag köpte en såndär crosstrainer....
Köpte den på Team Sportia för 4k väl investerade pengar Jobbigt så inn8helvete och det känns som många muskelgrupper får sig en genomkörare!
Svinbra ju! Den förbränner nästan all öl och chips som jag vräker i mig!
Crosstrainer FTW !
[YOUTUBE-ID]A6UJh352NpA[/YOUTUBE-ID]
Edit: Annars så finns det ju en hel del riktigt bra mirakel grejer hos TV-shop
jag har också en crosstrainer, den är skön och ger ett bra flås men kan den tighta upp en?
Se där! Ett alldeles lysande svar på frågan kom fram. Syns även i hojvalet.
MEN
Speedgirl, allvarlig talat så blir jag lite rädd av dina "funderingar". Att du dessutom pratar om den "perfekta" kroppen och sedan refererar till Slitz gör det hela inte bättre. Nu är jag en j-vla amatörpsykolog men det är inte svårt att se att sådant snabbt _kan_ spåra ut. Det ligger kanske annat bakom dessa tankar? Självinsikt är det svåraste som finns. Kan du så hitta gärna en nära vän och använd som bollplank.
Ta inte illa upp och märk väl att jag markerat kan.
nädå jag tar inte illa upp, uppskattar alla inlägg och svar och diskussioner! jag vet att jag inte har en sund inställning rent mentalt till min kropp men jag skulle aldrig gå så långt och bli anorektiker eller bulimiker.
Last edited: