Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Mjo, men självklart sätter ju skabbigheten gränser för hur höga krav hon kan ha på vad hon skall ligga med...
-"Är man ful får man inte välja." som min polare brukar säga.
Mjo, men självklart sätter ju skabbigheten gränser för hur höga krav hon kan ha på vad hon skall ligga med...
-"Är man ful får man inte välja." som min polare brukar säga.
de kanske inte är så vackra i ansiktena men deras kroppar (vissa iallafall) är snygga. ta tex elita löfblad från big brother om ni kommer ihåg henne. hon har en grym kropp.
Njaaa, dessa sk. kändisar är också människor och är skapade av samma material som du och jag.
Här finns lite bilder på hur några kändisar ser ut helt osminkade och utan photoshop modifierade bilder.
http://www.hereinreality.com/makeup.htm
http://www.hereinreality.com/makeup2.html
http://www.hereinreality.com/makeup3.html
http://www.hereinreality.com/makeup4.html
Är dom verkligen så naturliga vackra eller snygga ?
Ha ha, det må jag säga. Vissa tyckte man såg ut som utskitna äppelkakor i nunan, men det är bara för att man är van vid annat. Måste vara hemskt att vara slav under sminket. Nåja, faktum kvarstår att de flesta av tjejerna på bilderna har en rejäl trave pengar att trösta sig med om det känns visset en dag, något som de flesta härinne saknar, snygga eller ej.
den "perfekta" kroppen
Ät normalt men nyttigt. Lägg 30-40 minuter på crosstrainern 3 gånger i veckan, varva detta med några benövningar för rumpan samt lättare helkroppspass på gymmet (lägg upp något med hjälp av en instruktör). När du kört detta i någon månad så kommer du hit iförd lämpliga underkläder och visar upp dig. Anser jag att du har en perfekt kropp då så behöver du inte bekymra dig mer, för då skriver jag ut ett intyg.
Det får ju bli en i dina ögon perfekt kropp. För överlag finns ingen perfekt kropp. Alla gillar olika, en kropp som en kille kanske anser vara den finaste han sett ratar en annan. Alla tycker olika och det finns ingen "medelkropp" som alla gillar.
Sen tycker jag inte att du ska haka upp dig på vikten. Vad som står på vågen är oväsentligt så länge du är nöjd med utseendet. Tränar man får man muskler, och som bekant så väger muskler mer än fett.
Så skippa vågen helt, och gå i stället efter utsidan, om du nu inte är nöjd med hur den ser ut nu.
Det är vågen som orsakar tjejers korkade syn på mat och bantning osv. För många spelar det ingen roll hur de ser ut, så länge deras målvikt står på vågen. Hellre en kropp jag är nöjd med utseendemässigt, än att uppnå en viss vikt på vågen, och sen se ut som skit.
Vill du gå ner ytterliggare i vikt så satsa på att göra av med mer energi än du tar in, men jag tycker fortfarande inte att du ska haka upp dig på en siffra.
Frukt, i alla former, alltid bäst. Drar snabbt upp blodsockret åxå..jag har en fråga angående ett mellanmål till eftermiddagen. blir alltid hungrig lite innan man ska sluta jobb så jag behöver tips på nåt som går snabbt och som man ev kan ta i samband med tågresan hem.
har tänkt på proteinpulver men är det ok?
det ska vara nåt i den stilen.
nä de var de verkligen inte!!
jag är inte slav under mitt smink iaf, jag behöver inte det men använder det för att framhäva visa drag. min hoj är min tröst i vardagen
OT: Jag är nyfiken på vad som har utlöst denna iver att bli fit. Nysingel?
OT: Jag är nyfiken på vad som har utlöst denna iver att bli fit. Nysingel?
Haha strävan efter att bli fit finns alltid där.. det är bara orken som varierar
jag har en fråga angående ett mellanmål till eftermiddagen. blir alltid hungrig lite innan man ska sluta jobb så jag behöver tips på nåt som går snabbt och som man ev kan ta i samband med tågresan hem.
har tänkt på proteinpulver men är det ok?
det ska vara nåt i den stilen.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |