Den "perfekta" kroppen (tränings- & kostråd)

R1-TheOnlyReal

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
R1 2008
de kanske inte är så vackra i ansiktena men deras kroppar (vissa iallafall) är snygga. ta tex elita löfblad från big brother om ni kommer ihåg henne. hon har en grym kropp.

Njaaa, dessa sk. kändisar är också människor och är skapade av samma material som du och jag.

Här finns lite bilder på hur några kändisar ser ut helt osminkade och utan photoshop modifierade bilder.

http://www.hereinreality.com/makeup.htm

http://www.hereinreality.com/makeup2.html

http://www.hereinreality.com/makeup3.html

http://www.hereinreality.com/makeup4.html

Är dom verkligen så naturliga vackra eller snygga ?

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ha ha, det må jag säga. Vissa tyckte man såg ut som utskitna äppelkakor i nunan, men det är bara för att man är van vid annat. Måste vara hemskt att vara slav under sminket. Nåja, faktum kvarstår att de flesta av tjejerna på bilderna har en rejäl trave pengar att trösta sig med om det känns visset en dag, något som de flesta härinne saknar, snygga eller ej. :näsblod

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Njaaa, dessa sk. kändisar är också människor och är skapade av samma material som du och jag.

Här finns lite bilder på hur några kändisar ser ut helt osminkade och utan photoshop modifierade bilder.

http://www.hereinreality.com/makeup.htm

http://www.hereinreality.com/makeup2.html

http://www.hereinreality.com/makeup3.html

http://www.hereinreality.com/makeup4.html

Är dom verkligen så naturliga vackra eller snygga ?

nä de var de verkligen inte!!

Ha ha, det må jag säga. Vissa tyckte man såg ut som utskitna äppelkakor i nunan, men det är bara för att man är van vid annat. Måste vara hemskt att vara slav under sminket. Nåja, faktum kvarstår att de flesta av tjejerna på bilderna har en rejäl trave pengar att trösta sig med om det känns visset en dag, något som de flesta härinne saknar, snygga eller ej. :näsblod

jag är inte slav under mitt smink iaf, jag behöver inte det men använder det för att framhäva visa drag. min hoj är min tröst i vardagen :tummenupp

Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nå, som någon sade innan. Rent fysiskt har du det väl förspänt Speedgirl, då du är snyggare än många. Hur du mår i roten vet jag inget om, men det är det absolut viktigaste och helt avgörande för ens välbefinnande. Men vi kör iallafall hoj, det hjälper det mentala välbefinnandet en hel del :)

Som exempel har jag stött på tjejer som vid första anblicken varit skitfula, men efter ett kort samtal nästan lyckats få en kär i dom :confused:

Omvänt har jag stött på flera bombnedslag som jag med största glädje aldrig mer ser igen, då man efter ett litet tag nästan klöks av deras självupptagenhet och nonchalans. :gnissla

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
den "perfekta" kroppen

Ät normalt men nyttigt. Lägg 30-40 minuter på crosstrainern 3 gånger i veckan, varva detta med några benövningar för rumpan samt lättare helkroppspass på gymmet (lägg upp något med hjälp av en instruktör). När du kört detta i någon månad så kommer du hit iförd lämpliga underkläder och visar upp dig. Anser jag att du har en perfekt kropp då så behöver du inte bekymra dig mer, för då skriver jag ut ett intyg. :rolleyes: :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Skönhet kommer inifrån, dvs ställer en flicka upp på sjukt smutsiga saker så spelar utseendet inte så stor roll. Åtminstone så länge hon inte är sjukligt fet eller ser ut som pomperipossa i fejjan.

Edit: Till trådskaperskan: Du är ju söt och definitivt inte sjukligt fet. Nu vet du vad som krävs för livslång kärlek. Just do it.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det får ju bli en i dina ögon perfekt kropp. För överlag finns ingen perfekt kropp. Alla gillar olika, en kropp som en kille kanske anser vara den finaste han sett ratar en annan. Alla tycker olika och det finns ingen "medelkropp" som alla gillar.
Sen tycker jag inte att du ska haka upp dig på vikten. Vad som står på vågen är oväsentligt så länge du är nöjd med utseendet. Tränar man får man muskler, och som bekant så väger muskler mer än fett.
Så skippa vågen helt, och gå i stället efter utsidan, om du nu inte är nöjd med hur den ser ut nu.
Det är vågen som orsakar tjejers korkade syn på mat och bantning osv. För många spelar det ingen roll hur de ser ut, så länge deras målvikt står på vågen. Hellre en kropp jag är nöjd med utseendemässigt, än att uppnå en viss vikt på vågen, och sen se ut som skit.
Vill du gå ner ytterliggare i vikt så satsa på att göra av med mer energi än du tar in, men jag tycker fortfarande inte att du ska haka upp dig på en siffra.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Ät normalt men nyttigt. Lägg 30-40 minuter på crosstrainern 3 gånger i veckan, varva detta med några benövningar för rumpan samt lättare helkroppspass på gymmet (lägg upp något med hjälp av en instruktör). När du kört detta i någon månad så kommer du hit iförd lämpliga underkläder och visar upp dig. Anser jag att du har en perfekt kropp då så behöver du inte bekymra dig mer, för då skriver jag ut ett intyg. :rolleyes: :)

hehe tack så mycket! återkommer om någon månad med foto haha

Det får ju bli en i dina ögon perfekt kropp. För överlag finns ingen perfekt kropp. Alla gillar olika, en kropp som en kille kanske anser vara den finaste han sett ratar en annan. Alla tycker olika och det finns ingen "medelkropp" som alla gillar.
Sen tycker jag inte att du ska haka upp dig på vikten. Vad som står på vågen är oväsentligt så länge du är nöjd med utseendet. Tränar man får man muskler, och som bekant så väger muskler mer än fett.
Så skippa vågen helt, och gå i stället efter utsidan, om du nu inte är nöjd med hur den ser ut nu.
Det är vågen som orsakar tjejers korkade syn på mat och bantning osv. För många spelar det ingen roll hur de ser ut, så länge deras målvikt står på vågen. Hellre en kropp jag är nöjd med utseendemässigt, än att uppnå en viss vikt på vågen, och sen se ut som skit.
Vill du gå ner ytterliggare i vikt så satsa på att göra av med mer energi än du tar in, men jag tycker fortfarande inte att du ska haka upp dig på en siffra.

tack så mycket (maräng) swishen! men det är främst hur jag ser ut som jag hänger upp mig på, inte vikten. så jag måste göra något för att må bättre rent generellt. inte bli spinkig för de vill jag inte, vill ha former och rumpa ändå. :)

Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
jag har en fråga angående ett mellanmål till eftermiddagen. blir alltid hungrig lite innan man ska sluta jobb så jag behöver tips på nåt som går snabbt och som man ev kan ta i samband med tågresan hem.
har tänkt på proteinpulver men är det ok?
det ska vara nåt i den stilen.

Gabor

Guest
jag har en fråga angående ett mellanmål till eftermiddagen. blir alltid hungrig lite innan man ska sluta jobb så jag behöver tips på nåt som går snabbt och som man ev kan ta i samband med tågresan hem.
Frukt, i alla former, alltid bäst. Drar snabbt upp blodsockret åxå..

LillSnorring

Haschodlare på heltid
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
1991 Honda CBR 600,YZF 600r Streetfighter
nä de var de verkligen inte!!

jag är inte slav under mitt smink iaf, jag behöver inte det men använder det för att framhäva visa drag. min hoj är min tröst i vardagen :tummenupp

i know how that feels.. inte de me sminket så mkt kanske .. men trösthojen...
även är man ful så får man inte väja haha!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Sen jag började springa före och efter mina gympass så känner jag att det ger mer resultat än att bara stå i en crosstrainer eller promenera.
Svettas är skönt :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
OT: Jag är nyfiken på vad som har utlöst denna iver att bli fit. Nysingel?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Nu kanske jag blir halshuggen av träningsfetiscisterna, men jag skulle rekommendera en Yogurt eller en Risifrutti. Med så lite socker som möjligt i såklart.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!