Den stora tråden om saker du aldrig har vågat fråga

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Kerplunk skrev:
2071851 Nä absolut inget hångel, då skulle det vara en annan femma. Grejen är den att killen i fråga är ett ex till en nära kompis till mig, han har varit singel en vecka. Jag såg inget fel i att dansa lite med grabben men det skulle jag tydligen inte ha gjort, han har trackat med sms sen igårnatt... :( Är rädd att min polare får allt om bakfoten och tror att jag stöter på hennes ex, vilket jag absolut inte gör. Herregud, man måste väl få gå ut och roa sig. Ni killar är bra tröga ibland... :gnissla

Dom flesta killar fattar faktiskt om det e på skoj lr inte.

Gör det enkelt för dig: Skriv ett mess till honom och säg att det är kört för hans del, det var bara kul att dansa lite inget mer. PunGt.
---------------------------------------------------------------------

Nu kom jag på en fråga!

Varför dansar cheyer porrigt med varandra?

Är det
1 För att dom kåtar upp sig själva och tycker det är mysigt
X För att kåta upp killar som står brevid?
2 För att dom tycker det är kul att dansa nära någon men killar går över styr om ni dansar när dom

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
General E skrev:
2072541 Dom flesta killar fattar faktiskt om det e på skoj lr inte.

Gör det enkelt för dig: Skriv ett mess till honom och säg att det är kört för hans del, det var bara kul att dansa lite inget mer. PunGt.

Nu kom jag på en fråga!

Är det
2 För att dom tycker det är kul att dansa nära någon men killar går över styr om ni dansar när dom

Haha, bra fråga, en kombination av dessa kanske... :hihi

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Kerplunk skrev:
2072583 Haha, bra fråga, en kombination av dessa kanske... :hihi

Jaha, misstänkte det.

Har själv prövat att dansa porrigt med killkompisar för att imponera på det motsatta könet, kan konstatera att det inte funkar åt andra hållet. :3freak
Dom blir inte alls exhalterade utan tycker det är lite kul och går därifrån.

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
General E skrev:
2072593 Jaha, misstänkte det.

Har själv prövat att dansa porrigt med killkompisar för att imponera på det motsatta könet, kan konstatera att det inte funkar åt andra hållet. :3freak

Knepigt :va

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
General E skrev:
2072593 Jaha, misstänkte det.

Dans är bara en primitiv form av parningsritual, vissa lågt stående djurarter håller fortfarande på med det, men sedan mänskligheten lärde sig säga "ska vi kn*lla eller tycker du att det är äckligt" fyller det inget egentligt syfte.

Cheyerna som såg dig dansa porrigt med andra killar har således dömt ut dig som gej, enda gången någon av dom tjejerna kommer att snacka med dig är för att höra om du är frisör eller inredare...

Med modern teknik (mobilkamera/mms/videosamtal) har nu ditt dansande spridit sig frän det tiotal som faktiskt var där med en faktor av ca 40 (genomsnittsantal av väninnor som finns i en telefonbok), så räkna kallt med att ca 400 brudar i ungefär din ålder har sett din uppvisning, var den dessutom sliskig (vilket den uppenbarligen var, du var ju med :hihi ) så kanske dessa 400 brudar skickade det vidare...

Hädanefter kommer du bara att ha en smal chans att hitta någon MILF som har misstagit klimakteribesvären för elallergi, och således inte har mobiltelefon.

GRATTIS! :hihi

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
GuW skrev:
2072910 Dans är bara en primitiv form av parningsritual, vissa lågt stående djurarter håller fortfarande på med det, men sedan mänskligheten lärde sig säga "ska vi kn*lla eller tycker du att det är äckligt" fyller det inget egentligt syfte.

Cheyerna som såg dig dansa porrigt med andra killar har således dömt ut dig som gej, enda gången någon av dom tjejerna kommer att snacka med dig är för att höra om du är frisör eller inredare...

Med modern teknik (mobilkamera/mms/videosamtal) har nu ditt dansande spridit sig frän det tiotal som faktiskt var där med en faktor av ca 40 (genomsnittsantal av väninnor som finns i en telefonbok), så räkna kallt med att ca 400 brudar i ungefär din ålder har sett din uppvisning, var den dessutom sliskig (vilket den uppenbarligen var, du var ju med :hihi ) så kanske dessa 400 brudar skickade det vidare...

Hädanefter kommer du bara att ha en smal chans att hitta någon MILF som har misstagit klimakteribesvären för elallergi, och således inte har mobiltelefon.

GRATTIS! :hihi

:lol :rofl
:Bugar

Jag tror jag dör. :rofl

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
R1000 K5
Har observerat att uttrycket "det suger vröv" och liknande förekommer både här och på andra forum. Har länge undrat vad V:t gör framför 'röv' ? Är det ungdommen och dess nymodigheter som ställer till det ? Är det en felskrivning som smittat av sig? Belys mig oh du stora bank av kunskap. :Bugar

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Boris JR skrev:
2061219 Nej Universalförtunning är väl terpentin inte xylen?

Xylene brukar dock gå att köpa i färgaffärer fast på de burkar jag köper står det xylene utskrivet.
Xylene är för övrigt en nära släkting till benzenet, skillnaden är att benzene bara har en ch3 grupp ansluten till centrumringen och xylenet två vilka kan vara placerade i tre olika kombinationer (MOP).
Användningsområdet är förutom oktanhöjande i soppan förtunning av färger (tror det är oljefärger för tavelmålning) och som lösningsmedel i plastindustrin. OBS Mycket Cancerogent

Är det inte toulen ni menar? Xylen är ungefär som vanlig thinner.

Jonathan

Guest
Kerplunk skrev:
2072525 1. Nä du har rätt, det är tamefan han som är en stor idiot och det är inget jag ska gå och ha dåligt samvete för.

2. Jaja, vi tänker ju inte med dicken iaf... :rolleyes:

Nej, många av er tänker inte alls :)

Men o andra sidan finns det dom som man skulle gå genom eld och vatten för att få.

jente

Guest
General E skrev:
2072541 Dom flesta killar fattar faktiskt om det e på skoj lr inte.

Nu kom jag på en fråga!

Är det

Kåta upp varanda är det inte...så länge man inte är bi då.

Vi säger så här då, tittar inte du en extra gång när det är två tjejer som står o dansar porrigt..?

Man får mer uppmärksamhet av att dansa porrigt med än tjej än med en kille, och ibland så tror kille massa saker efteråt.

Har jag en fråga då...

Hur kommer de sig att killar som har tjejkompisar inte ser att tjejen är intresserad i killen?
Har hört flera gånger av killar, "vadå vi är ju bara vänner" enligt honom är dom bara men tjejen vill mer...Varför ser ni inte det??

Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Valentinic skrev:
2072953 Har observerat att uttrycket "det suger vröv" och liknande förekommer både här och på andra forum. Har länge undrat vad V:t gör framför 'röv' ? Är det ungdommen och dess nymodigheter som ställer till det ? Är det en felskrivning som smittat av sig? Belys mig oh du stora bank av kunskap. :Bugar

Skulle nog vilja beskylla Roller eller Hållundan för det uttrycket.

Paradoxy

Guest
jente skrev:
2073229

Har jag en fråga då...

Hur kommer de sig att killar som har tjejkompisar inte ser att tjejen är intresserad i killen?
Har hört flera gånger av killar, "vadå vi är ju bara vänner" enligt honom är dom bara men tjejen vill mer...Varför ser ni inte det??

Det är ju självklart att cheyen är skitful :näsblod

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
jente skrev:
2073229
Har jag en fråga då...

För dom tror att vi är tankeläsare.

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Valentinic skrev:
2072953 Har observerat att uttrycket "det suger vröv" och liknande förekommer både här och på andra forum. Har länge undrat vad V:t gör framför 'röv' ? Är det ungdommen och dess nymodigheter som ställer till det ? Är det en felskrivning som smittat av sig? Belys mig oh du stora bank av kunskap. :Bugar

Från början är det från Onkel Kånkels klassiska skiva en gammaldags jul,

För er som hört tjuren färdinand:
"Sätt igång nu då, kom igen då, sug min vröööööööööv"

GuW skrev:

Tack! Då är det bara att vänta på att den dyker upp på break.com

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Har inte läst igenom tråden men jag vill vet hur lång "Långa farbron" är och varför han inte inte har ett "r" som näst sista bokstav?

:)

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Fotrally skrev:
2073477 Har inte läst igenom tråden men jag vill vet hur lång "Långa farbron" är och varför han inte inte har ett "r" som näst sista bokstav?

:)

Han är 190 cm och det är en talskrift/betonings grej,dvs Långa (far-b´ron)

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
R1000 K5
General E skrev:
2073306 Från början är det från Onkel Kånkels klassiska skiva en gammaldags jul,

För er som hört tjuren färdinand:
"Sätt igång nu då, kom igen då, sug min vröööööööööv"

Okej. Ja, ingen har väl beskyllt Onkel Kånkel för att ha normala texter! Gjorde en sökning på "vröv" på DC (sch!!) och fann då massa spännande! :brinnerup

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
När man har tappat sitt VISA kort, varför frågar de var och när man tappat de? Vad väntar de sig för svar. "12 min över två precis utanför utgången till systembolaget" kanske?

(ok, jag fattar...)

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
Jonathan skrev:
2072977

Men o andra sidan finns det dom som man skulle gå genom eld och vatten för att få.

Inte ska du behöva gå genom eld, du kan börja med att komma hit och byta däck på bilen så ska jag fundera på saken. :rolleyes:

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras