mheel skrev:Lite överpris jag tycker det va rätt så dyrt. Min kusin köpte en honda cr 250 -97 för 17 tusen . Den är i bra skick.
Glidarn skrev:Det är jävligt fett med Cross
Köra faan fort på is i vinter...
Jag funtar också på att köpa en. Om nån kan ge mig tips gällande vad man ska akta sig för när man köper begagnat vore jag tacksam. Måste bli en 2-takt dock!
Fixx skrev:Längtar till helgen![]()
baronen skrev:Coolt Pålle! Grymt roligt sätt att träna sin kondition på.
Hähä jag köpte på mig lite grejer i USA. Kostar typ långt under hälften mot sverige. Kan vara kul att veta när de rånar digoscar skrev:Det kan du ge dig på!
Tog väl Pålle cirkus 2 minuter att bestämma sig! Skit i om det är ett överpris, för han kommer ha fan så mycket roligare än det kostar!!!
Min dag var också lyckad!!! Efter jobbet så sticker jag till mc-huset för att kolla på lite crossutrustning och konstaterar att det kommer att svida i lädret när det ska betalas, MEN..... Innanför dörren när jag kommer hem ligger posten och ett utav breven kommer från Svenska konsumentförsäkringar... Bla bla utseendemässig defekt bla bla bla får du 8000kr bla bla...
chiCHIIIING!!!
F-N vad vi ska ha kul!!!!![]()
![]()
Bingo skrev:Hähä jag köpte på mig lite grejer i USA. Kostar typ långt under hälften mot sverige. Kan vara kul att veta när de rånar dig![]()
Pålle skrev:Vi kör på Bökeslund imorrn och Ilstorp på söndag! Be there or be square![]()
Bingo skrev:Bökeslund... Där slår man sig så ini helvete
Dyker kansek upp, föredrar Sturup, som också har körning imorgon.
Jepp drop-in och kostar 50 kr (80 på bökeslund). Väldigt lite folk på banan den sista tiden. Sällan fler än fem bågar på banan samtidigt. De flesta med måttligt tempo men toksnabba förekommer också. Men precis som i RR är det inte de jätteduktiga man behöver vara skraj för. Bökeslund är mycket svårare för nybörjare och MYCKET jobbigare eftersom det är så löst underlag på den. Det finns några läskiga hopp där också. Sturup är mer som en grusväg med mjukare kurvor. På Bökes är kurvorna seriöst tvära. Det kan dock vara så att Sturup är slirig efter den senaste tidens regn (det är hårdbana, dvs ganska hårt underlag för att vara en crossbana).Pålle skrev:ok, är det också drop-in? många toksnabba??
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |