Denna vintern slipper jag abstinensbesvär

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Enduro/cross ska köras tills det bli käle, sedan ska jag försöka köra lite inomhus om jag får på däck. Så fort det blir bra isar ska det ful-dubbas :cool:

Undrar om jag kommer ha kul :rock

Bifogat

• yamaha yz250 - 92.jpg
    yamaha yz250 - 92.jpg
    67.4 KB · Visningar: 631

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Hur mycket kostar en sån där om man gör ett kap.. (lite fix)...

Jävligt sugen själv, kanske ska satsa på en sån istället för motardhjul.... Kanske. :)

Pålle

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
YZ 250 -92 15,000kr, bra dokumentation, mycket bytt samt lite reservdelar till. Eg. lite överpris tyckte jag nog, men jag behövde bara kör 25min bort...

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Lite överpris jag tycker det va rätt så dyrt. Min kusin köpte en honda cr 250 -97 för 17 tusen . Den är i bra skick.

Pålle

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
mheel skrev:
Lite överpris jag tycker det va rätt så dyrt. Min kusin köpte en honda cr 250 -97 för 17 tusen . Den är i bra skick.

Ja ett par tusen för mycket egentligen, men full dokumentation och mycket nyligen bytt gjorde jag jag valde den ändå... Dessutom kostar det lite att den är E-reggad. Och som sagt, jag slapp köra sverige runt för att hämta..

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Men! En sån vill jag också ha.

Förresten behöver jag nog en 4-taktare med lite mer landsväg i sig, för jag kommer troligen köra till jobbet med den. Iofs bara stadstrafik, men man vet ju hur 2-taktarna är...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag SKA ha cross snart! det blir nog yz/wr 426 eller kanske crf.

Kaparn

Grävling på vridstark bagge!
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
Spetta å en Honda CR 500
Det är jävligt fett med Cross

Köra faan fort på is i vinter...
Jag funtar också på att köpa en. Om nån kan ge mig tips gällande vad man ska akta sig för när man köper begagnat vore jag tacksam. Måste bli en 2-takt dock!

Pålle

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Glidarn skrev:
Det är jävligt fett med Cross

Köra faan fort på is i vinter...
Jag funtar också på att köpa en. Om nån kan ge mig tips gällande vad man ska akta sig för när man köper begagnat vore jag tacksam. Måste bli en 2-takt dock!

Passa dig för oseriösa ungdomar som inte haft råd att renovera sina leksaker.

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Fixx skrev:
Längtar till helgen :)

Det kan du ge dig på!

Tog väl Pålle cirkus 2 minuter att bestämma sig! Skit i om det är ett överpris, för han kommer ha fan så mycket roligare än det kostar!!!

Min dag var också lyckad!!! Efter jobbet så sticker jag till mc-huset för att kolla på lite crossutrustning och konstaterar att det kommer att svida i lädret när det ska betalas, MEN..... Innanför dörren när jag kommer hem ligger posten och ett utav breven kommer från Svenska konsumentförsäkringar... Bla bla utseendemässig defekt bla bla bla får du 8000kr bla bla...

chiCHIIIING!!!

F-N vad vi ska ha kul!!!! :cool: :rock

Pålle

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
baronen skrev:
Coolt Pålle! Grymt roligt sätt att träna sin kondition på.

Ja! nu kör jag 45min cykling efter varje pass på gymmet. Och det är INTE kul, kanske kan minska det till två dagar i veckan nu hoppas jag.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
oscar skrev:
Det kan du ge dig på!

Tog väl Pålle cirkus 2 minuter att bestämma sig! Skit i om det är ett överpris, för han kommer ha fan så mycket roligare än det kostar!!!

Min dag var också lyckad!!! Efter jobbet så sticker jag till mc-huset för att kolla på lite crossutrustning och konstaterar att det kommer att svida i lädret när det ska betalas, MEN..... Innanför dörren när jag kommer hem ligger posten och ett utav breven kommer från Svenska konsumentförsäkringar... Bla bla utseendemässig defekt bla bla bla får du 8000kr bla bla...

chiCHIIIING!!!

F-N vad vi ska ha kul!!!! :cool: :rock
Hähä jag köpte på mig lite grejer i USA. Kostar typ långt under hälften mot sverige. Kan vara kul att veta när de rånar dig :hej

Pålle

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Bingo skrev:
Hähä jag köpte på mig lite grejer i USA. Kostar typ långt under hälften mot sverige. Kan vara kul att veta när de rånar dig :hej

Vi kör på Bökeslund imorrn och Ilstorp på söndag! Be there or be square :whip

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Pålle skrev:
Vi kör på Bökeslund imorrn och Ilstorp på söndag! Be there or be square :whip
:skrämd Bökeslund... Där slår man sig så ini helvete :skrämd

Dyker kansek upp, föredrar Sturup, som också har körning imorgon.

Pålle

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Bingo skrev:
:skrämd Bökeslund... Där slår man sig så ini helvete :skrämd

Dyker kansek upp, föredrar Sturup, som också har körning imorgon.

ok, är det också drop-in? många toksnabba??

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pålle skrev:
ok, är det också drop-in? många toksnabba??
Jepp drop-in och kostar 50 kr (80 på bökeslund). Väldigt lite folk på banan den sista tiden. Sällan fler än fem bågar på banan samtidigt. De flesta med måttligt tempo men toksnabba förekommer också. Men precis som i RR är det inte de jätteduktiga man behöver vara skraj för. Bökeslund är mycket svårare för nybörjare och MYCKET jobbigare eftersom det är så löst underlag på den. Det finns några läskiga hopp där också. Sturup är mer som en grusväg med mjukare kurvor. På Bökes är kurvorna seriöst tvära. Det kan dock vara så att Sturup är slirig efter den senaste tidens regn (det är hårdbana, dvs ganska hårt underlag för att vara en crossbana).

Det kan vara värt att nämna att jag går omkull flera gånger varje gång jag är på Bökes men hittills aldrig ramlat på Sturup - säger kanske något om respektive banas svårighet (eller mig..).

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...