Jag kan intyga att både Oscar och Pålle körde som besatta. Efter att ha sett deras framfart på banan har jag återfått lite, men bara lite, av min tilltro till dagens ungdoms uthållighet och kunnande. Jaja, jag är väl imponerad då
Oscar hoppade som hade han vingar på bågen. Det är klart, i min ungdom så hoppade vi dubbelt så långt och dubbelt så högt, med Husquarnas Silverpilen med läderremsdämpare, men lite cred skall han dock ha
Pålle trodde jag hade fått sitt smeknamn efter efternamnet men nu förstår jag att det måste vara efter hans kondis. En häst hade inte orkat mer än Pålle. Hoppa kan han också. Inte riktigt lika högt och långt som Oscar men tillräckligt för att man skall misstro honom när han säger att han aldrig kört cross förrut
Skall vi fortsätta med djurliknelserna kan också tilläggas att Pålle vann dagens grisrace (vem som blir skitigast), mest beroende på att han ramlade 5-6 gånger, mot vardera en gång för mig och Oscar
Bilder finns men jag kan tyvärr inte lägga upp dem förrän om drygt en vecka. De är dock värda att vänta på - vi snackar alltså BIG AIR-bilder här
Hur blev det idag förresten? Körde ni ut till Tomelilla?