McB skrev:Det gör du visst. Du var inloggad 2003-12-24 02:38, och det tycker inte jag är så jättelänge innan jul.![]()
Va? Halv tre på natten?? Låter märkligt men jag säger inte att du har fel. Dock skrev det nog få pm överhuvudtaget då
McB skrev:Det gör du visst. Du var inloggad 2003-12-24 02:38, och det tycker inte jag är så jättelänge innan jul.![]()
Don Quixote skrev:Och planer pa hus?
Ojojoj, nu boerjar jag bli riktigt orolig. Jalle!! Valmers!! Fram med folkoehl, EM, nagra Bilsport fraan tidigt 80-tal med mycket jaenkare i samt nagra skvaettar motorolja. Chrille - fruntimmer ska en ha o knu... ja, ni kan resten!...
Chrille skrev:Blir DU orolig. Vad tror du JAG blir?!?
Som tur är så är det inte tio-åringen som bestämmer....
HAHAHAHAHAHAAAAGixxer Jonas skrev:Kom igen,
Klart du skall vara med och leka!!!
Vi skall ju bli A-förare under året.
Chrille skrev:Va? Halv tre på natten?? Låter märkligt men jag säger inte att du har fel. Dock skrev det nog få pm överhuvudtaget då![]()
Nr:18 skrev:HAHAHAHAHAHAAAA![]()
Goodstuff skrev:Det kom ju ur rätt mun. "Mr 638 tusendelar snabbare med min superGixxer än traktor Goodstuff på Sviestad".....![]()
McB skrev:
McB skrev:Upplys mig, snälla.![]()
![]()
Goodstuff skrev:Du ska ju gå licenskursen. Då får du veta - du oupplyste jävla ordmärkarfacist.
Nr:18 skrev:HAHAHAHAHAHAAAA![]()
ZoulFly skrev:Skratta inte åt min team-polare fööö faaaaan. Då kommer han sitta och tjura i bilen HELA sommaren och hur kul är det???![]()
Ska du jämföra så ska det vara vid samma tid på banan. På hösten körde jag låga 57Goodstuff skrev:Det kom ju ur rätt mun. "Mr 638 tusendelar snabbare med min superGixxer än traktor Goodstuff på Sviestad".....![]()
Nr:18 skrev:Ska du jämföra så ska det vara vid samma tid på banan. På hösten körde jag låga 57r på sviestad. Vittne finns iform av Sleazy Living
Gixxer Jonas skrev:Är nog inte rädd för att Stefan skrattar åt mig. Det är nog mest av nervös typ.
Men jag kommer att skratta mig tårögd varje gång jag kör om dig..
Det är nog mej han tror att han ska få skratta åt.........ZoulFly skrev:Ja, med 60 hästar mer på bakhjulet så känns ju det som en stor bedrift![]()
Nr:18 skrev:Ska du jämföra så ska det vara vid samma tid på banan. På hösten körde jag låga 57r på sviestad. Vittne finns iform av Sleazy Living
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |