Depå/Mektält

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Goodstuff skrev:
Undrar varför du aldrig kör fort när det är träning, tävling eller dokumenteras på annat vis än opålitliga depåpajsare? :va

För att då missar han ju vinsten i webes :rolleyes:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Goodstuff skrev:
Undrar varför du aldrig kör fort när det är träning, tävling eller dokumenteras på annat vis än opålitliga depåpajsare? :va
Kan ha att göra med att tävlingen gick tidigt på säsongen. 3:e gången jag satt på hojen....

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nr:18 skrev:
Kan ha att göra med att tävlingen gick tidigt på säsongen. 3:e gången jag satt på hojen....

Det var min första träning NÅGONSIN, andra gången på slicks. etc. etc.
Körde du inte den Sukkan mer än två gånger 2002?

Faktum kvarstår. Kollar man tider för tävlingar på Sviestad år 2003 var din bästa varvtid, med ex-SuperbikeSukkan, bara 638 tusendelar än min bästa varvtid med traktorn. :tungan :7peta

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:

Faktum kvarstår. Kollar man tider för tävlingar på Sviestad år 2003 var din bästa varvtid, med ex-SuperbikeSukkan, bara 638 tusendelar än min bästa varvtid med traktorn. :tungan :7peta
Sluta mobba min snigelkompis, jag & Stefan kommer att mysputtra fram på banorna i sommar och hålla ner eran snittfart med handviftningar & billiga ursäkter om termostater & säkringar ... prexis som förra året, det viktigaste är ju den sociala biten.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Goodstuff skrev:

Då kan du lägga till en utmaning i Webes! Jag kommer aldrig att köra långsammare än dej på någon bana i landet. :fatta!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Då kan du lägga till en utmaning i Webes! Jag kommer aldrig att köra långsammare än dej på någon bana i landet. :fatta!

Du är en riktig gambler du va? Fegt skulle jag vilja kalla det. Med din hoj borde du vara minst tre sekunder snabbare än jag per varv, oavsett bana.

Du hugger dessutom direkt vilket gör det ännu roligare! :hihi

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Goodstuff skrev:
Du är en riktig gambler du va? Fegt skulle jag vilja kalla det. Med din hoj borde du vara minst tre sekunder snabbare än jag per varv, oavsett bana.

Du hugger dessutom direkt vilket gör det ännu roligare! :hihi
Min hoj är helt otrimmad. Bänkning om ca 1 månad, då får vi se vad den går för. Varför borde jag vara 3 sek snabbare med min otrimmade hoj? Försöker inte backa ur utmaningen nu! :mad:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Min hoj är helt otrimmad. Bänkning om ca 1 månad, då får vi se vad den går för. Varför borde jag vara 3 sek snabbare med min otrimmade hoj? Försöker inte backa ur utmaningen nu! :mad:

Jag har inte backat, bara kallat det en osedvanligt feg utmaning.

Varför du på en GSXR750-00 borde vara snabbare än jag på min TRX?
Få se nu. Du har högre effekt, bättre chassi, lägre vikt, bättre acc och toppfart samt vassare bromsar.
Sedan tror du ju att du är snabb också, fast det har du väl aldrig bevisat. :tungan

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Goodstuff skrev:
Jag har inte backat, bara kallat det en osedvanligt feg utmaning.

Varför du på en GSXR750-00 borde vara snabbare än jag på min TRX?
Få se nu. Du har högre effekt, bättre chassi, lägre vikt, bättre acc och toppfart samt vassare bromsar.
Sedan tror du ju att du är snabb också, fast det har du väl aldrig bevisat. :tungan

Hehe, nr18 kör ju det som standard, utmana rookierookies med minst 40 hk mindre och sen ändå få stryk :rolleyes:

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
hehehe...det gäller att ha rutin när man ska utmana :D

För övrigt tror jag det fortfarande finns ett intresse av att få svar på den ursprungliga frågan i den här tråden...men det har väl alla ni spammare glömt vid det här laget :rolleyes:

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
ZoulFly skrev:
hehehe...det gäller att ha rutin när man ska utmana :D

För övrigt tror jag det fortfarande finns ett intresse av att få svar på den ursprungliga frågan i den här tråden...men det har väl alla ni spammare glömt vid det här laget :rolleyes:

TÄLT VAR DET VA ?

Köp Nordgrens......

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
oFFkeFF skrev:
Hehe, nr18 kör ju det som standard, utmana rookierookies med minst 40 hk mindre och sen ändå få stryk :rolleyes:
Skitsnack! Har inte utmanat så många, men sticker du ut näsan kan jag väl utmana dej med. Du kommer garanterat att vara långsammare än jag på alla banor i landet. Så, är du nöjd nu?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Skitsnack! Har inte utmanat så många, men sticker du ut näsan kan jag väl utmana dej med. Du kommer garanterat att vara långsammare än jag på alla banor i landet. Så, är du nöjd nu?

Hahaha, Då får du ta och dyka upp på banorna när det är tävlingar också, och inte någon skum träning när sleazy står vid sidan av med skarvarklockan :rolleyes:
Välkommen till webes :tungan

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
stavgren skrev:
Lessen att komma in o sabba utmaningarna... :)

Kolla runt på firmor som hyr ut partytält. Dom brukar ibland sälja ut begagnade med riktigt bra kvalité. Ex: http://www.hyrtaltet.se/begagnat.htm .

Ja, det är ju synd att sabba en tråd som spårat ur så snyggt :rolleyes:
Tack för tipset förresten...jag är nämligen med i den här söksvängen på tält. Jag har mailat dom så får vi se vad dom säger.

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
ZoulFly skrev:
Ja, det är ju synd att sabba en tråd som spårat ur så snyggt :rolleyes:
Tack för tipset förresten...jag är nämligen med i den här söksvängen på tält. Jag har mailat dom så får vi se vad dom säger.

Det är väl lika bra att du köper ett par tre tält på en gång Fredrik, så behöver du inte bli utan helt plötsligt under säsongen. :hihi

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...